eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Jarosław: Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu
Numer ogłoszenia: 369012 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342352 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru i fizycznej ochrony obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi, o której mowa w pkt 1 poprzez organizację i działalność służby ochrony zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz wydanych na ich podstawie przepisami wykonawczymi. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy ochrony byli zatrudnieni na podstawie umów o pracę. Jeśli przepisy prawa nie stanowią inaczej dopuszczalne jest aby Wykonawca świadczył usługi poprzez pracowników, z którymi będzie miał zawarte umowy cywilnoprawne. Zakres usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) zapewnienie fizycznej ochrony obiektu przed włamaniem oraz mienia przed kradzieżą i innymi zdarzeniami losowymi: a) w dzień pracy urzędu (dzień roboczy) od godziny 14.45 do godziny 8.15 następnego dnia pracy urzędu (dnia roboczego), b) w dzień pracy urzędu (dzień roboczy) o skróconej ilości godzin urzędowania, który został zgłoszony na co najmniej 48 godzin przed, od godziny zakończenia pracy urzędu do godziny 8.15 następnego dnia pracy urzędu (dnia roboczego), c) w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy (również te wprowadzone zarządzeniem Starosty) dozór całodobowy, aż do godz. 8.15 następującego bezpośrednio po nim dnia pracy urzędu (dnia roboczego); 2) obsługa portierni w czasie wykonywania usługi: a) kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego w czasie wykonywania usługi, b) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń, c) sprawdzanie kompletności kluczy do pomieszczeń biurowych oraz natychmiastowe zgłaszanie osobie upoważnionej o zaistniałych brakach, d) codzienne otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Starostwa i bram wjazdowych na posesję Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, e) zabezpieczenie budynku przed dostępem osób postronnych po godzinach urzędowania, f) w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania umożliwianie dostępu do pomieszczeń biurowych pracownikom i najemcom posiadającym stosowne zezwolenie wystawione przez Zamawiającego; 3) zamykanie okien i drzwi wewnętrznych w budynku Starostwa na zamek, jeśli pozostały otwarte po godzinach urzędowania; 4) zamiatanie lub odśnieżanie posesji Starostwa i przyległych chodników oraz koszenie trawników, podlewanie rabatek i strzyżenie żywopłotów znajdujących się na terenie posesji; 5) włączanie i wyłączanie oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynku; 6) prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej przebiegu dozoru. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 200 000 euro. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt sprzęt, w tym mechaniczny, niezbędny do wykonywania czynności, o których mowa powyżej w pkt 4 oraz ponosić wszelkie inne koszty związane z utrzymaniem terenów zewnętrznych, w tym koszy odśnieżania terenu i wywozu zgromadzonego śniegu; 2) bezwzględnie przestrzegać zakazu wpuszczania interesantów do budynku Starostwa przed godzinami urzędowania tj. w dniach od poniedziałku do czwartku przed godziną 7.00, w piątki przed godziną 8.00; 3) zachować w tajemnicy wszelkich informacji o Zamawiającym uzyskanych w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia; 4) posiadać przez cały okres wykonywania zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (z tytułu wykonywania usług fizycznej ochrony osób i mienia) z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł na jedno i 200 000,00 zł na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Utrzymanie terenów zewnętrznych należy traktować jak czynności do wykonania w ramach usługi dozoru i fizycznej ochrony, nie zaś jak oddzielną usługę. Zatem w ofercie, jako stawkę naliczanego podatku VAT należy przyjąć stawkę VAT dla usługi dozoru i fizycznej ochrony. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za ochrzanione mienie. Szczegółowy zakres usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia określa Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o. o., ul. Sokoła 14, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176582,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227172,27

  • Oferta z najniższą ceną: 227172,27 / Oferta z najwyższą ceną: 380082,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.