eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprzątanie pomieszczeń administracyjnych i socjalnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Wrocław: Sprzątanie pomieszczeń administracyjnych i socjalnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 368861 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325969 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3368001, faks 071 7989971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń administracyjnych i socjalnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRAC I ICH CZĘSTOTLIWOŚĆ 1. zmywanie posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych, wykładzin PCV)-codziennie* 2. konserwacja posadzek twardych (wykonanych m.in. z płytek ceramicznych i wykładzin PCV )-raz na kwartał 3. odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową -codziennie 4. opróżnianie koszy na śmieci, mycie powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych, wykładanie workami-codziennie 5. odkurzanie i konserwacja mebli-codziennie 6. wycieranie kurzu z parapetów okiennych i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach-codziennie 7. mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych wraz z dezynfekcją-codziennie 8. czyszczenie glazury łazienkowej przy umywalkach i w kabinach, armatury, luster -codzienne 9. czyszczenie glazury łazienkowej - pozostałej- jeden raz w tygodniu 10. zabezpieczenie sanitariatów w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie i kostki zapachowe do spłuczek toaletowych -codziennie 11. mycie: drzwi wraz z framugami, krzeseł, foteli, kanap w części nie tapicerowanej-jeden raz w tygodniu 12. mycie okienek w Dziale Obsługi Klienta-codziennie 13. mycie okien (w tym mycie szyb w przeszklonym pomieszczeniu Głównego Księgowego)wraz z parapetami zew. i wew. roletami zewnętrznymi, kratami i praniem firanek-cztery razy w roku (raz na kwartał) 14. mycie okien w kontenerze koordynatorów i egzaminatorów wraz z parapetami zew. i wew. roletami zewnętrznymi - raz w miesiącu 15. mycie osłon oświetleniowych i kloszy-dwa razy w roku 16. rozmrażanie i mycie lodówek (3 szt.)-dwa razy w roku 17. mycie kuchenek mikrofalowych (4 szt.)-raz w tygodniu 18. mycie zlewozmywaków wraz z bateriami, suszarkami do naczyń-codziennie. (*zgodnie z zapisami w Części III pkt. 3) WYKAZ POWIERZCHNI POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH WORD WE WROCŁAWIU ORAZ CZĘSTOTLIWOŚĆ ICH SPRZĄTANIA: I PIĘTRO 1 Pokój nr 6 Pomieszczenie biurowe 10,47 m2- raz dziennie 2 Pokój nr 7 Pomieszczenie biurowe 10,61 m2-raz dziennie 3 Pokój nr 8 Pomieszczenie biurowe 15,47 m2- raz dziennie 4 Pokój nr 9 Pomieszczenie biurowe 16,60 m2-raz dziennie 5 Pokój nr 10 Pomieszczenie biurowe 16,52 m2- raz dziennie 6 Sekretariat Pomieszczenie biurowe 21,40 m2- raz dziennie 7 Gabinet z-cy dyrektora Pomieszczenie biurowe 18,18 m2- raz dziennie 8 Gabinet dyrektora Pomieszczenie biurowe 21,47 m2- raz dziennie 9 Księgowość Pomieszczenie biurowe 47,33 m2- raz dziennie 10 Referat Kadr i Płac Pomieszczenie biurowe 15,80 m2-raz dziennie 11 Pomieszczenie kuchenne Sanitariat 7,44 m2- raz dziennie 12 Łazienka + toalety Sanitariat 14,64 m2- raz dziennie 13 Korytarz - 15,65 m2- raz dziennie PARTER 14 Archiwum Pomieszczenie biurowe 9,90 m2- dwa razy w tygodniu 15 Pokój egzaminatorów Pomieszczenie socjalno - biurowe 32,12 m2- raz dziennie 16 Magazynek Pomieszczenie magazyn. 9,70 m2- raz dziennie 17 Pokój operacyjny DOK Pomieszczenie biurowe 36,43 m2-raz dziennie 18 Korytarz - 13,37 - raz dziennie 19 Toaleta Sanitariat 12,36 m2- trzy razy dziennie 20 Pokój Kierownika DOK Pomieszczenie biurowe 11,56 m2- raz dziennie 21 Pokój Sekcji Informatycznej Pomieszczenie biurowe 11,56 m2-raz dziennie 22 Serwerownia Pomieszczenie techniczne 11,48 m2-raz dziennie co godzinę - codziennie PAWILON DOK 23 Toalety dla klientów Pomieszczenie socjalne 10,98 m2- co godzinę - codziennie 24 Poczekalnia wraz z okienkami DOK** Pomieszczenie biurowe 65,64 m2- Poczekalnia - co 2 godz. (Okienka DOK - raz dziennie) 25 Sala egzaminacyjna Pomieszczenie biurowe 64,60 m2- co godzinę - codziennie GARAŻE 26 Przedsionek Pomieszczenie socjalne 8,70 m2- raz dziennie 27 Szatnia Pomieszczenie socjalne 6,40 m2- raz dziennie 28 Łazienka wraz z toaletami Sanitariat 12,10 m2- raz dziennie POMIESZCZENIA RZECZOZNAWCÓW/ SALA SZKOLENIOWA 29 Pokój rzeczoznawców Pomieszczenie biurowe 25,19 m2- raz dziennie 30 Sala wykładowa nr 2** Pomieszczenie biurowe 102,22 m2- codziennie (w dni szkoleniowe dwa razy dziennie) 31 Toaleta Sanitariat 3,74 m2- codziennie (w dni szkoleniowe dwa razy dziennie) POCZEKALNIA PRZY PLACU MANEWROWYM 32 Poczekalnia część otwarta** ok. 167 m2- trzy razy dziennie 33 Poczekalnia część zamknięta 40,19 m2- trzy razy dziennie KONTENERY SOCJALNO - BYTOWE 34 Pokój koordynatorów Pomieszczenie biurowe 14,70 m2- raz dziennie 35 Pokój egzaminatorów** Pomieszczenie biurowe 10,25 m2- raz dziennie 36 Pokój egzaminatorów Pomieszczenie biurowe 30,00 m2- raz dziennie 37 Węzeł sanitarny Sanitariat 15,00 m2- trzy razy dziennie. ** - przy wejściu do oznaczonych pomieszczeń znajdują się kosze na śmieci, które należy opróżniać codziennie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Najśw. Marii Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61352,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60842,01

  • Oferta z najniższą ceną: 60842,01 / Oferta z najwyższą ceną: 143764,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.