eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Świadczenie usług prania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-17

Tarnowskie Góry: Świadczenie usług prania.
Numer ogłoszenia: 368829 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pranie bielizny szpitalnej w ilości średnio - miesięcznej 5500 kg ( + - 20%) w tym : - pościeli szpitalnej, - bielizny fasonowej ( odzież ochronna i robocza ) - bielizny osobistej, dziennej i nocnej pacjenta, - koców, materacy, firan, zasłon, ręczników, obrusów , ścierek, poduszek, kołder, mopów, żaluzji, wycieraczek, czyszczenie rolet okiennych. 2. Dodatkowo w zakres usług wchodzi : dezynfekcja, prasowanie, maglowanie, usztywnianie, sortowanie, drobne reperacje. 3. Odbiór i dostawa bielizny i pościeli szpitalnej własnym transportem Wykonawcy przystosowanym do realizacji tej usługi zgodnie z wymogami stawianymi przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną . 4. Rozliczanie się z odebranej do prania bielizny i pościeli. 5. W razie potrzeby Wykonawca zapewni pranie chemiczne we własnym zakresie. 6. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny zgodnie z zasadami higienicznymi i epidemiologicznymi od poniedziałku do piątku według harmonogramu pracy magazynu bielizny ( w razie potrzeby w dni wolne od pracy). 7. Termin wykonania usługi pralniczej w stosunku do bielizny szpitalnej, fasonowej oraz osobistej pacjenta zostanie zrealizowana w ciągu 48 godz., natomiast: koce, materace, firany, zasłony, ręczniki, obrusy, ścierki, poduszki, kołdry, mopy, wycieraczki do 72 godz. od odebrania od Zleceniodawcy. 8. Termin na wykonanie reklamacji w przypadku stwierdzonych usterek dotyczących jakości usług pralniczych wynosi 3 dni, a koszty ponownego wykonania usługi ponosi Zleceniobiorca. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji dotyczącej braków ilościowych, Zleceniobiorca zobowiązuje się do niezwłocznego uzupełnienia braków w tym samym asortymencie, kolorze i gatunku. 9. Pranie, dezynfekcja, maglowanie , właściwe usztywnianie bielizny, prasowanie oraz drobne naprawy, które będą polegały na : przyszywaniu wymianie guzików, troczków ( w przypadku ich zniszczenia ), przyszywaniu rozdartych kieszeni,cerowaniu dziur, przyszywaniu zamków błyskawicznych, przyszywaniu rozdartych boków, 10. Sortowanie, pakowanie wg asortymentu 11. Zapewnienie opakowania czystej bielizny oraz pozostałego asortymentu w sposób zapewniający ochronę przed zanieczyszczeniem od momentu zakończenia cyklu technologicznego prania do momentu dostarczenia do Centralnego magazynu bielizny (kolorystyka opakowań zgodna z kolorystyką przyjętą w szpitalu- białe worki nieprzeźroczyste, foliowe). Materace należy szczelnie opakować workiem foliowym. 12. Bielizna skażona będzie prana w specjalnie do tego celu przeznaczonej pralnicy. 13.Bielizna skażona będzie dostarczona do Wykonawcy bez wytrzepywania, przepierania, dezynfekcji w zamkniętym opisanym worku koloru czerwonego pakowana dwu - warstwowo tj: folia, tekstylia. 14.Pralnia zapewni automatyczne dozowanie środków piorących i dezynfekcyjnych, które nie będą odbarwiały tkanin. 15.Pralnia musi posiadać komory dezynfekcyjne do materacy. 16.Wykonawca na czas trwania umowy zapewni Zamawiającemu odpowiednią ilość worków tekstylnych do transportu bielizny oraz pozostałego asortymentu z uwzględnieniem funkcjonującej w szpitalu kolorystyki.Wytrzymałość worka min. 500-krotna, tkanina dowolna dostosowana do gromadzenia i transportu brudnej bielizny, możliwość transportu bielizny mokrej/wilgotnej, posiadający możliwość bezpiecznego zamknięcia. Parametry worka foliowego na materac : szerokość 45 cm, długość 210 cm. Ilość worków na materac : biały - 50 szt. Parametry stelaży na worki do bielizny szpitalnej : szerokość 45 cm, długość 39 cm, średnica otworu 52 cm, wysokość 79 cm. Ilość worków do bieżącego użytku - 200 szt. Należy dołączyć worek do ofert (zostanie zwrócony po zakończeniu przetargu). Worki tekstylne będą przeznaczone tylko i wyłącznie dla GCR Repty. 17.Zapewnienie wieszaków na ubrania i siatek do prania. 18.Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądż naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem kasacja. 19.Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma odbywać się na wózkach jezdnych dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 20.Osoba odbierająca i dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy strój - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 21. Wykonawca dostarczy kopię protokołow kontroli sanitarnej, wyniki wymazów mikrobiologicznych potwierdzających skuteczność działania komory dezynfekcyjnej oraz zużycie preparatów piorących i dezynfekcyjnych raz na pół roku w trakcie trwania umowy. UWAGA Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez dokonanie wizji lokalnej pralni Wykonawców którzy złożą ofertę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a). oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 2) oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp (załącznik nr 3); b). koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, a w szczególności pozytywną opinię właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zgodną z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych do świadczenia usług pralniczych dla szpitali, spełnianie wymogów z zakresu prania bielizny szpitalnej, stanu sanitarno - technicznego oraz opinię o dopuszczalności środków transportu do przewożenia bielizny szpitalnej. Aby potwierdzić skuteczność działania komory dezynfekcyjnej do materacy - do oferty należy dołączyć kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w 2007 oraz 2008 roku ( po jednym egzemplarzu) dokumentujących sprawność działania i skuteczność dezynfekcji komory, wykonanych w stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, c). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e). dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt b,c,d winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, b) oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, dotyczące higieny oraz technologii prania . c) wykazu środków piorących i dezynfekcyjnych, które będą wykorzystane do wykonania usługi. ( karty charakterystyki dostarczone na żądanie zamawiającego ). Środki te powinny być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów i Produktów Biobójczych oraz muszą być przeznaczone do prania bielizny szpitalnej, d) schemat cyklu technologicznego, e) oświadczenie , że Wykonawca posiada procedury dotyczące technologii dezynfekcji i prania bielizny szpitalnej , transportu, mycia i dezynfekcji całego wyposażenia oraz powierzchni pralni, higieny pracowników ( dezynfekcja rąk, stosowanie środków higieny osobistej, zmiany odzieży, podziału pracowników na strefy), f) oświadczenie potwierdzające posiadanie automatycznego systemu dozowania środków piorących i dezynfekcyjnych (do oświadczenia należy dołączyć opis tego systemu wraz z podaniem jego typu ). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : a). polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b). dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt a winien być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty. 4. Dokumenty dodatkowe: a). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów i składania wyjaśnień, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 ppkt c,d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c). nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.2.Dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 5 ppkt 1 lit. a, b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 5 ppkt 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 5 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym oraz organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Górnośląskie Centrum Rehabilitacji REPTY ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych pok. nr 231.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ Górnośląskie Centrum Rehabilitacji REPTY ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych pok. nr 231.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.