eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Udostępnianie i serwis urządzeń do monitorowania ruchu drogowego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przetwarzanie danych osobowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Łęczyca: Udostępnianie i serwis urządzeń do monitorowania ruchu drogowego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przetwarzanie danych osobowych.
Numer ogłoszenia: 368704 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337632 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnianie i serwis urządzeń do monitorowania ruchu drogowego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przetwarzanie danych osobowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 3.1.1. dzierżawa urządzeń pomiarowych do kontroli ruchu drogowego tj. urządzeń samoczynnie rejestrujących wykroczenia (dalej zwane UP) polegające na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych położonych na terenie Miasta Łęczyca (przez urządzenia monitorujące rozumie się pracujące w układzie mobilnym UP z dwuosobową obsługą tj. strażnik obsługujący urządzenie oraz pracownik Wykonawcy tj. kierowca mechanik - serwisant UP), Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.1.2. zapewnienie na własny koszt transportu strażnika między siedzibą Straży a miejscami pomiarów, 3.1.3. zapewnienie kodowanej symetrycznej łączności internetowej z Zamawiającym (o parametrach co najmniej 2Mbit/s), 3.1.4. zapewnienie oprogramowania, do którego Zamawiający ma dostęp za pomocą kodowanego łącza internetowego o parametrach opisanych w pkt 3.1.3, do rejestracji, archiwizowania i wypełniania wzorców dokumentów. Program komputerowy stosowany do przetwarzania zarejestrowanych przez UP zdjęć w celu zapewnienia należytej ich czytelności musi posiadać funkcje wyeksponowania (powiększenia) wybranego fragmentu zdjęcia (np. numeru rejestracyjnego pojazdu, zdjęcia twarzy kierowcy). Program ten musi być zabezpieczony przed ingerencją osób nieupoważnionych, 3.1.5. archiwizowanie danych z UP na nośnikach informacji pozwalających na odtworzenie wszystkich zarejestrowanych zdarzeń, 3.1.6 zapewnienie szkolenia Strażników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi udostępnionego sprzętu i pracy na udostępnionym oprogramowaniu, 3.1.7. serwisowanie UP w przypadku ich awarii, 3.1.8. współpraca z Zamawiającym w zakresie wypełniania, zgodnie z obowiązującymi wzorcami dokumentów niezbędnych w prowadzonych przez Straż Miejską postępowaniach wykroczeniowych i egzekucyjnych, w tym: 3.1.8.1. bieżąca obsługa eksploatacyjna sprzętu informatycznego i oprogramowania, w celu uzyskiwania wiarygodnej dokumentacji na czynności objęte zamówieniem, poprzez: 3.1.8.1.a. zapewnienie nieprzerwanej pracy UP i sprzętu komputerowego w czasie poszczególnych sesji rejestracji wykroczeń; 3.1.8.1.b. należyte ustawienie parametrów UP (ostrość, jasność, kontrast, dopuszczalna prędkość i miejsce rejestracji) pozwalających na wykonanie prawidłowego zdjęcia z rozpoznawalną twarzą kierowcy i numerem tablicy rejestracyjnej pojazdu, którym popełniono wykroczenie; 3.1.8.1.c. obróbka zdjęć zarejestrowanych przez UP, czyli powiększenie wybranego fragmentu zdjęcia (tj. twarzy kierowcy, numeru rejestracyjnego pojazdu), zmiana kontrastu, jasności, ostrości; 3.1.8.1.d. przygotowanie raportu o popełnionym wykroczeniu wraz ze zdjęciem wygenerowanym zgodnie z pkt 3.1.8.1.c, umożliwiających w każdym przypadku jednoznaczną identyfikację pojazdu, jego numeru rejestracyjnego, twarzy kierowcy, informacji pozwalających zidentyfikować miejsce zdarzenia (nazwa miejscowości, numer drogi i kolejny, kilometr drogi, bądź nazwa miejscowości, nazwa ulicy i numer posesji najbliższej od miejsca rejestracji) oraz datę i godzinę jego popełnienia. Osobno oznaczona musi być prędkość dozwolona w miejscu wykonywania rejestracji oraz prędkość zarejestrowana przez UP, nr fabryczny UP oraz zakryta postać pasażera. 3.1.8.2. bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia poprzez: 3.1.8.2.a. wypełnienie i przekazanie straży informacji (wg załącznika nr 5 do SIWZ) o numerach rejestracyjnych wszystkich pojazdów zarejestrowanych w czasie sesji pomiarowej w ciągu 2 dni roboczych od chwili jej zakończenia, celem identyfikacji właścicieli tych pojazdów przy współpracy z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej CEPiK); 3.1.8.2b. wypełnienie i przekazanie do wydruku w siedzibie straży (do autoryzacji Zamawiającego) wzorców dokumentacji (wg załącznika nr 6 do SIWZ) niezbędnej do przeprowadzenia niezbędnych czynności wyjaśniających, mających na celu ustalenie kierującego pojazdem w chwili popełnienia wykroczenia, w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania niezbędnych w tym zakresie informacji od Zamawiającego (dane właścicieli pojazdów, którymi popełniono wykroczenia); 3.1.8.2.c. zapewnienie możliwości wydruku w siedzibie straży wzorców dokumentacji mandatowej (stwierdzającej popełnienie wykroczenia), mandatów karnych zaocznych lub kredytowanych (wg załącznika nr 7 do SIWZ), w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania niezbędnych w tym zakresie informacji (dane sprawców wykroczeń) od Zamawiającego; 3.1.8.2.d. zapewnienie możliwości wydruku w siedzibie straży wniosków o ukaranie do Sądu Grodzkiego (wg załącznika nr 8 do SIWZ), w stosunku do kierowców, którzy nie opłacili mandatów, w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania niezbędnych w tym zakresie informacji (dane sprawców wykroczeń zalegających z opłaceniem mandatów) od Zamawiającego; 3.1.8.2.e. zapewnienie możliwości wydruku w siedzibie straży dokumentacji: ponaglenia i wezwania ostatecznego do udzielenia informacji (wg załącznika nr 9 do SIWZ) lub nałożenie kary porządkowej w stosunku do tych zidentyfikowanych właścicieli lub użytkowników pojazdów lub sprawców zarejestrowanego wykroczenia, którzy nie odesłali prawidłowo wypełnionych i czytelnych oświadczeń (wg załącznika nr 9a do SIWZ), w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania niezbędnych w tym zakresie informacji od Zamawiającego; 3.1.8.2.f. zapewnienie możliwości wydruku w siedzibie straży tytułu wykonawczego do właściwego Urzędu Skarbowego (wg załącznika 9b do SIWZ), w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania niezbędnych w tym zakresie informacji od Zamawiającego; 3.1.8.2.g. zapewnienie możliwości wydruku w siedzibie straży wniosku o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (wg załącznika 9c do SIWZ), w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania niezbędnych w tym zakresie informacji od Zamawiającego; 3.1.8.2.h. zapewnienie możliwości wydruku w siedzibie straży: kart MRD-5, tj. informacji o popełnieniu wykroczenia w ruchu drogowym dla wojewódzkich komend policji właściwych dla miejsca zamieszkania ukaranych kierowców, w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania niezbędnych w tym zakresie informacji od Zamawiającego; 3.1.8.2.i. zapewnienie możliwości monitorowania danych zawartych w ewidencjach generowanych przez oprogramowanie (wg załączniku nr 4 do SIWZ). 3.1.8.3. wszystkie dokumentacje, o których mowa w punktach 3.1.8.2, muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące udostępnianego sprzętu: 3.2.1. Wykonawca musi posiadać co najmniej dwa UP do samoczynnej rejestracji przekroczenia dozwolonej prędkości, o parametrach umożliwiających prawidłową realizację zamówienia, tj. urządzenia działające: 3.2.1.1. przez 24 godziny na dobę, bez względu na porę dnia oraz warunki pogodowe (za wyjątkiem sytuacji, w których znaczne ograniczenie przejrzystości powietrza uniemożliwia identyfikację numerów tablic rejestracyjnych, tj. śnieżyca, ulewa, mgła); 3.2.1.2. przy użyciu lampy błyskowej w jej nieprzerwanym trybie pracy ciągłej, tj wykonywanie długich serii zdjęć z błyskiem o częstotliwości minimum co 1,0s; 3.2.1.3. przy użyciu filtra polaryzującego; 3.2.1.4. umożliwiające rejestrację wykroczeń pojazdów poruszających się w tym samym kierunku na dwóch pasach ruchu; 3.2.1.5. posiadające następujące funkcje: 3.2.1.5.1. bieżącej korekty ustawień obrazu: ostrość, jasność, kontrast, czas ekspozycji, 3.2.1.5.2. automatycznego powielania w różnych miejscach zdjęcia widoku tablicy rejestracyjnej pojazdu popełniającego wykroczenie; 3.2.2. Wykonawca musi posiadać jedno zapasowe UP, celem zabezpieczenia Zamawiającemu ciągłości wykonywania pomiarów. 3.3. UP muszą posiadać: 3.3.1. Zatwierdzenie typu wydane Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/artykuly/px_r_2004_15_129.pdf(Dz. U. Nr 15, poz. 129), 3.3.2. aktualne świadectwa legalizacji Głównego Urzędu Miar, 3.3.3. Orzeczenia MGPiPS o dopuszczalnej gęstości mocy mikrofalowej, w otoczeniu radarowego miernika do pomiaru prędkości w ruchu drogowym, w zakresie BHiP i ochrony środowiska. 3.4. Wykonawca winien dysponować także: 3.4.1. samochodami pomiarowymi, jako stacjonarnymi lub mobilnymi platformami dla UP, wyposażonymi w: 3.4.1.1. przestronny przedział służbowy ze stołem niezbędnym do obsługi laptopa współpracującego z UP i do pracy Strażnika, polegającej na wypisywaniu mandatów kredytowanych lub oświadczeń nr 1, 3.4.1.2. trwale odgrodzony przedział techniczny, w którym może pracować UP, 3.4.2. systemem komputerowym wraz z oprogramowaniem do rejestracji, archiwizowania i wypełniania danymi osobowymi wzorców dokumentów, 3.4.3. pomieszczeniem i sprzętem informatycznym spełniającym kryteria obowiązujące podmiot ubiegający się o dostęp do danych zawartych w CEPiK tj wg procedury administracyjnej czyli korespondencji pocztowej jak i za pośrednictwem Portalu Internetowego CEPiK, warunków określonych w przepisach zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), Ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2005 r. Nr196 poz.1631 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U.2004 Nr 100, poz.1024). 3.4.4. w przypadku awarii lub uszkodzenia UP Wykonawca zapewnia zastępcze UP spełniające wszystkie wymogi określone w niniejszej umowie, w możliwie najkrótszym czasie (max.do 48 godzin)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego 63.71.27.10 - Usługi monitorowania ruchu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54918.04 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERON Tadeusz Meronk, ul. Kościuszki 7/9, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 54 918,04
  • Oferta z najniższą ceną: 54 918,04 oferta z najwyższą ceną: 54 918,04
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.