eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Zgierz: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 368612 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia szkoły w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompletną dostawę i montaż oraz instalację (jeżeli dotyczy) asortymentu objętego dostawą. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań (części) a mianowicie: Zadanie Nr 1 - Dostawa sprzętu sportowego, W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: skrzynie do skoków; ławki do ćwiczeń; materace - zeskoki; wyściełaną równoważnię do ćwiczeń; drążek do podciągania; lustra do fitness; piłki fitness; piłki terapeutyczne; Step Basik; taśmy fitness; hantle; bramki do hokeja; kije hokejowe; buty lekkoatletyczne - kolce; płotki treningowe; atlas gimnastyczny dwustanowiskowy; linę; stół do tenisa; stołowego; kompresor do piłek; stroje sportowe; płetwy; siatki do piłki siatkowej; słupki do siatkówki z osłonami i tulejami; antenki do siatki; stanowisko sędziowskie wraz z osłoną; wieszak na siatkę sportową. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 1 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy) instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.1. Część nr 1 - Sprzęt sportowy. Zadanie Nr 2 - dostawa sprzętu audiowizualnego, W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: panoramiczny telewizor LCD 52 calowy; panoramiczny telewizor LCD 37 calowy; magnetowid VHS; odtwarzacz DVD; odtwarzacz DVD/VHS; projektor multimedialny; ekran ścienny; stolik pod rzutnik; magnetofon 3 płytowy (CD, audio, CD-R, MP3); dyktafon monofoniczny; przenośny rzutnik na folie; kamera Video; cyfrowy aparat fotograficzny. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 2 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.2. Część nr 2 - Sprzęt audiowizualny. Zadanie Nr 3 - dostawa pomocy dydaktycznych W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: foliogramy do nauki historii, geografii, języka polskiego, wiedzy o kulturze, wiedzy o społeczeństwie; filmy DVD do nauki języków obcych; filmy DVD edukacyjne; elektroniczne słowniki do języka: angielskiego, francuskiego, niemieckiego; programy multimedialne do nauki języków; plansze dydaktyczne do języków obcych (ortografia i gramatyka); programy edukacyjne do języków: angielskiego, niemieckiego, francuskiego; tablica Mendelejewa; podświetlany mikroskop binokularny; model szkieletu człowieka; model tułowia człowieka z głową; przestrzenny model komórki; model DNA; preparaty mikroskopowe; model struktury liścia; model kwiatu z zalążnią; programy multimedialne do biologii, fizyki i chemii dla szkół ponadgimnazjalnych; filmy edukacyjne DVD: biologia, fizyka, chemia oraz ochrona środowiska; plansze dydaktyczne: fizyka, biologia; foliogramy: biologia i ekologia; zestaw do wytwarzania promieni z wyposażeniem optycznym; ława optyczna z wyposażeniem; rękawice ochronne; fartuchy ochronne; butla gazowa; waga elektroniczna; modele atomów; biureta typu MohneA; szczotki do kolb; szklane bagietki; odczynniki chemiczne; kwasy; sole; szkło laboratoryjne ; alkohole; sód metaliczny, jod. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 3 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.3. Część nr 3 - Pomoce dydaktyczne. Zadanie Nr 4 - dostawa wyposażenia pracowni W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: żaluzje pionowe; krzesło uczniowskie; krzesło dla nauczyciela; regał; regał z witryną; stolik; szafę zamykaną; biurko nauczycielskie; tablicę bezpyłową sucho-ścieralną; kosz- wózek na piłki; stelaże i półki na sprzęt sportowy. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.4. Część nr 4 - Wyposażenie pracowni. Zadanie Nr 5 - dostawa sprzętu komputerowego W ramach realizacji tego zadania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: komputer przenośny typu notebook; zestawy komputerowe. Szczegółowy opis wymogów dla asortymentu, dla Zadania Nr 5 (tj. wymagane parametry minimalne, montaż i instalacja (jeżeli dotyczy), wymagane atesty, certyfikaty i licencje (jeżeli dotyczy), instrukcje obsługi i/lub użytkowania (jeżeli dotyczy), instrukcje dotyczące sposobu konserwacji (jeżeli dotyczy), wymagany okres gwarancji (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem ilości zamawianych sztuk), został zawarty w Załączniku do SIWZ Nr 7.5. Część nr 5 - Sprzęt komputerowy. 3. Zamawiający wymaga aby asortyment wchodzący w skład dostawy, będącej przedmiotem zamówienia był nowy, nieregenerowany lub w inny sposób użytkowany. 4. Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów lub urządzeń równoważnych, traktowane będzie jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga aby dokumentacja wskazana w opisie asortymentu odpowiednio dla każdego zadania - Załączniki do SIWZ od Nr 7.1 do Nr 7.5 - tj. gwarancje, instrukcje obsługi i/lub użytkowania, wymagane atesty, certyfikaty i licencje, instrukcje dotyczące sposobu konserwacji była w języku polskim i została dostarczona Zamawiającemu w dniu dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na okres nie krótszy, niż wskazany w Szczegółowym opisie wymagań dla asortymentu odpowiednio dla każdego zadania - Załączniki do SIWZ od Nr 7.1 do Nr 7.5. 7. Miejsce realizacji dostawy: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie ul. Traugutta 1. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o terminie dostawy i montażu (jeżeli dotyczy), przedmiotu zamówienia określonego dla poszczególnych zadań, nie później niż 1 dzień przed planowaną dostawą. 9. Dostawa powinna nastąpić w dni robocze w godzinach pracy placówki tj. od 800 do 1500, od poniedziałku do piątku lub w godzinach ustalonych przez przedstawiciela Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.40.00.00 - Motocykle, rowery, przyczepy motocyklowe boczne 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 18.41.20.00 - Odzież sportowa 18.82.00.00 - Obuwie sportowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.33.21.00 - Dyktafony 32.33.32.00 - Kamery wideo 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 30.19.50.00 - Tablice 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zmiany do treści umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz (pok.310).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz, Kancelaria Podawcza pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.