eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wznowienie druku 257 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Warszawa: Wznowienie druku 257 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965
Numer ogłoszenia: 368326 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii , ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie druku 257 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wznowienie druku 257 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części, stanowiących oddzielne części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość żądanego wadium: 1) dla części I wadium wynosi 2 400,00 zł. 2) dla części II wadium wynosi 2 400,00 zł. 3) dla części III wadium wynosi 2 400,00 zł. 4) dla części IV wadium wynosi 2 400,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełniają następujące warunki: a) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwóch usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, polegających na obróbce diapozytywów wydawniczych oraz druku map topograficznych, sozologicznych lub hydrograficznych na kwotę o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda. 2. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości minimum 100 000 PLN. 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 100 000 PLN. 3. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się kilku Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy oferta złożona przez Wykonawców występujących wspólnie zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała następujące dokumenty: 1) wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytą starannością; 3) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy P.z.p. (w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców); 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z Wykonawców; 5) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 100 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 100 000 PLN; 7) kopię dowodu wniesienia wadium; 8) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo zawierające upoważnienie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego; 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z Wykonawców; 10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z Wykonawców; 11) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te składa każdy z Wykonawców; 12) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w punkcie 4, 9, 10, 11 składa dokumenty, o których mowa w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605, z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII Departament Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2, pokój nr 3075.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wznowienie druku 64 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie druku 64 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965, płaskiej, w ilości 12 800 arkuszy map.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie druku 64 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie druku 64 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965, płaskiej, w ilości 12 850 arkuszy map.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wznowienie druku 64 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie druku 64 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965, płaskiej, w ilości 12 850 arkuszy map.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wznowienie druku 65 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie druku 65 godeł mapy topograficznej w skali 1:25 000 w układzie współrzędnych 1965, płaskiej, w ilości 13 500 arkuszy map.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.