eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie specjalistycznych usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań laboratoryjnych i diagnostycznych dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Katowice: Wykonanie specjalistycznych usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań laboratoryjnych i diagnostycznych dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 368313 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie specjalistycznych usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań laboratoryjnych i diagnostycznych dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie specjalistycznych usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań laboratoryjnych i diagnostycznych dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono na formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Zamawiający wymaga złożenia oświaczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załacznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełni - nie spełnia w oparciuo złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełni - nie spełnia w oparciuo złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełni - nie spełnia w oparciuo złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument i oświadczenie. Zamawiający wymaga złożenia oświaczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załacznika nr 3 do SIWZ oraz przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie tej składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3.wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy badań laboratoryjnych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pokój nr 332 - Dział Metodyczno - Organizacyjny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 323. - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR I Badania laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania laboratoryjne 1. C-3 składnik dopełniacza, ilość 15. 2. C-4 składnik dopełniacza, ilość 24. 3. Fosfataza kostna ( izoenzym ALP ), ilość 25. 4. Fosfataza kwaśna, ilość 7. 5. Próby potowe, ilość 40. 6. Vit. D3, ilość 25. 7. Kalcytonina, ilość 7. 8. metanefryna, ilość 6. 9. normetanefryna, ilość 22. 10. adrenalina, ilość 5. 11. noradrenalina , ilość 3. 12. wolny kortyzol w dzm, ilość 6. 13. haptoglobina, ilość 20. 14. serotonina, ilość 10. 15. C peptyd , ilość 7. 16. MHM ( kwas wanilinomigdałowy ) w dzm, ilość 30. 17. albuminy , ilość 35. 18. alfa 1 antytrypsyna, ilość 5. 19. bilirubina bezpośrednia, ilość 50. 20. miedź w surowicy , ilość 2. 21. Seromukonid, ilość 2. 22. prokalcytonina, ilość 1. 23. kwas mlekowy, ilość 20. 24. fibrynogen, ilość 100. 25. produkty degradacji fibrynogenu, ilość 5. 26. ołów, ilość 1. 27. cynk, ilość 2. 28. K+ w DZM, ilość 12. 29. 5 HIO ( kwas hydroksyindolowy ) w dzm, ilość 24. 30. kinaza kreatyny CK-MB, ilość 60..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR II Badania laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania laboratoryjne 1. BCR ABL - onkogen MCL LLA, ilość 15. 2. chromosom Philadelphia, ilość 10. 3. badanie fenotypu komórek - oznaczenie pojedyńczego lub wielu antygenów, ilość 30. 4. Gazometria, ilość 50. 5. Lekkie łańcuchy Kappa - ilościowo, ilość 80 6. Lekkie łańcuchy Lambda - ilościowo, ilość 60. 7. odczyn Coombsa bezpośredni BTA, ilość 20. 8. odczyn Coombsa pośredni PTA , ilość 30. 9. APCR, ilość 6. 10. oznaczenie lekowrażliwości drobnoustrojów za pomocą E-testów, ilość 15. 11. porfiryny w moczu, ilość 3. 12. D - dimery, ilość 50..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR III Badania laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania laboratoryjne 1 P/a anty Treponema Pallidum IgM, ilość 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR IV - Badania diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania diagnostyczne 1. Badanie czuciowe nerwu, ilość 40. 2. Badanie ruchowe nerwu, ilość 40. 3. Badanie mięśni, ilość 5. 4. EMG w kier.cieśni nadgarstka (pół pakietu), ilość 45. 5. EMG w kier.cieśni nadgarstka (cały pakiet), ilość 75. 6. Pakiet w kier.polineuropatii, ilość 12. 7. Pakiet w kier. splotu ramiennego, ilość 2. 8. Próba tężyczkowa , ilość2. 9. Próba miasteniczna , ilość 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR V - Badania diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania diagnostyczne 1 Badanie ABR latencje , ilość 1 2 Badanie ABR progi, ilość 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR VI - Badania diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania diagnostyczne 1 USG głowy , ilość 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.