eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żychlin › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 607.190 zł dla Gminy Żychlin z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Modernizacja budynku przy ulicy Barlickiego 15 - Centrum Obsługi Mieszkańców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Żychlin: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 607.190 zł dla Gminy Żychlin z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Modernizacja budynku przy ulicy Barlickiego 15 - Centrum Obsługi Mieszkańców
Numer ogłoszenia: 368234 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314592 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, tel. 024 2851006, faks 024 2852683.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 607.190 zł dla Gminy Żychlin z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Modernizacja budynku przy ulicy Barlickiego 15 - Centrum Obsługi Mieszkańców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 607.190 zł (słownie złotych: sześćset siedem tysięcy sto dziewięćdziesiąt złotych) dla Gminy Żychlin z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Modernizacja budynku przy ulicy Barlickiego 15 - Centrum Obsługi Mieszkańców 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2.2. Okres kredytowania: 3 lata tj. od 2010r. do 2012r. 2.3. Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2009r. 2.4. Spłata kapitału i odsetek po upływie karencji w okresach kwartalnych tj. w dniu 31.03.2010 r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 30.06.2010 r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 30.09.2010 r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 20.12.2010r. do kwoty 50.599 zł; Rok 2010 - 202.396 zł w dniu 31.03.2011 r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 30.06.2011 r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 30.09.2011 r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 20.12.2011r. do kwoty 50.599 zł; Rok 2011 - 202.396 zł w dniu 31.03.2012r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 30.06.2012r. do kwoty 50.599 zł; w dniu 30.09.2012r. do kwoty 50.600 zł; w dniu 20.12.2012r. do kwoty 50.600 zł Rok 2012 - 202.398 zł 2.5. Postawienie kredytu do dyspozycji kredytobiorcy w następujących transzach: w dniu 30.10.2009r. do kwoty 202.396 zł w dniu 30.11.2009r. do kwoty 202.396 zł w dniu 18.12.2009r. do kwoty 202.398 zł 2.6. Oprocentowanie zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR - 3M (wg przyjętej w celach przetargowych stawki z dnia 11.09.2009r.) 2.7. Jednorazowa prowizja bankowa 0% 2.8. Marża bankowa niezmienna w okresie kredytowania liczona w % od wartości udzielonego kredytu. Zamawiający wymaga, aby marża zaoferowana zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zatem Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu. 2.9. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową. 3. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się wyszczególnienia w ofercie dodatkowych elementów kosztowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64271.28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim,, ul. Senatorska 2a, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 64271.28
  • Oferta z najniższą ceną: 64271.28 oferta z najwyższą ceną: 72552,49
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.