eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Henryków › Remont placu apelowego wraz z ciągami dla pieszych znajdującymi się na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Komisji Edukacji Narodowej w Henrykowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368226 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Henryków: Remont placu apelowego wraz z ciągami dla pieszych znajdującymi się na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Komisji Edukacji Narodowej w Henrykowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344032


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353291


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego, krajowy numer identyfikacyjny 9739900000, ul. Henryków  54, 67300   Henryków, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0-68 3762 517, faks 0-68 3762 489, e-mail zsrcku@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.rolniczak-henryków.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont placu apelowego wraz z ciągami dla pieszych znajdującymi się na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Komisji Edukacji Narodowej w Henrykowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSCKR/271/3/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i modernizacją pokrycia dachu łącznika i części socjalnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Henrykowie. Roboty należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej - załącznik nr I.3 do SIWZ, zgodnie z zakresem określonym w (przedmiarze robót) kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr I.4 oraz zgodnie z opisem technicznym załącznik nr I.5 do SIWZ 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ (STWIOR) w załączniku nr I.4 do SIWZ (przedmiar robót), oraz w załączniku nr I.5 do SIWZ Opis Techniczny 3.4 Wszystkie błędy ujawnione na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Jeżeli w dokumentacji tj. w opisie technicznym budowlanym , w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w w/w. dokumentacji, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych w umowie. 3.5 Zakres robót: Na zakres prac składa się między innymi: a)Demontaż istniejącej nawierzchni placu i ciągów pieszych b)Wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórki c)Montaż krawężników i obrzeży betonowych d)Montaż nawierzchni placu apelowego e)Rozebranie starych schodów betonowych f)Wykonanie nowych schodów wraz z podestami i montażem wycieraczek i okładzin schodowych g)Wymiana odcinka kanału rurowego kanalizacji zewnętrznej. 3.6 Sposób wykonania prac: Technologia wykonania robót zgodna z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto prace będą wykonywane naczynnym obiekcie szkolnym. , w związku z tym należy wykonywać je ostrożnie i zgodnie z przepisami BHP oraz sporządzić i uzgodnić z zarządcą budynku harmonogram prac. 3.7 Adres inwestycji: Plac apelowy przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im.Komisji Edukacji Narodowej w Henrykowie.67 - 300 Szprotawa; Henryków 54 3.8 Charakterystyka obiektu - stan istniejący: 5.1 Powierzchnia placu apelowego wraz z ciągami pieszymi - Powierzchnia placu apelowego betonowa monolityczna z krawężnikami betonowymi.Widoczne liczne uszkodzenia i ubytki betonu , które w chwili obecnej stwarzają zagrożenie dla użytkowników. 5.2. Schody betonowe zewnętrzne Budynek sali gimnastycznej i łącznika posiada schody zewnętrzne betonowe , które w chwili obecnej posiadają uszkodzoną powierzchnię podestów, stopni i podstopni .Stanowi to zagrożenie dla użytkowników. 5.3. Zewnętrzna instalacja kanalizacyjna Na docinku pomiędzy istniejącymi studzienkami kanalizacyjnymi występuje cyklicznie niedrożność , którą należy zlikwidować , w trakcie wykonywania robót budowlanych należy wykonać regulację istniejących studzienek.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT321318.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Marco Bereś Marek,  ,  Miłaków 3, 67-124 Nowe Miasteczko,  67-124,  Miłków ,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 266464,33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266464,33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330506,92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.