eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa aparatu USG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368220 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Bielsko-Biała: Dostawa aparatu USG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 7214718700000, ul. ul. Sobieskiego  83, 43300   Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 338 151 630, e-mail szpital.ped@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpediatryczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa aparatu USG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-D-26/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dostawa aparatu USG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej, obejmuje: a) dostawę aparatu usg, b) podłączenie urządzenia do systemu RIS/PACS Zamawiającego, c) przeszkolenie personelu. Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych i ocenianych USG stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: a) pełna gwarancja (bez wyłączeń) na dostarczony sprzęt i oprogramowanie od daty podpisania protokołu odbioru na przedmiot zamówienia: - aparat USG z oprzyrządowaniem - 24 miesiące, b)wymiana podzespołu na nowy po pierwszej nieskutecznej próbie jego naprawy, c) w przypadku dostarczenia zamiast urządzenia wadliwego urządzenia wolnego od wad albo dokonania istotnych napraw urządzenia - termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia urządzenia wolnego od wad lub zwrócenia urządzenia naprawionego, d) pełna, bezpłatna aktualizacja kompletu oprogramowania do wersji najwyższych w okresie trwania gwarancji, 2.Wymagania dotyczące serwisu: 1.Wszystkie czynności serwisowe, w tym wymagane przez producenta przeglądy konserwacyjne/techniczne/okresowe w okresie gwarancji - w cenie oferty - po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności USG lub dokonanie odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym, 2.możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365dni/rok, 3.czas reakcji na zgłoszoną awarię <= 24 godz., 4.maksymalny czas wykonania naprawy nie wymagającej sprowadzenia części z zagranicy wynosi <= 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od dnia zgłoszenia naprawy, 5.maksymalny czas wykonania naprawy wymagającej sprowadzenia części z zagranicy wynosi <= 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od dnia zgłoszenia naprawy, 6.autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 3.Ponadto: a)minimum 10 - letni okres gwarantowania dostępności części zamiennych dla USG b)oferent nie później niż w ostatnim dniu trwania gwarancji protokolarnie przekaże wszystkie niezbędne kody, loginy i hasła oraz inne niezbędne informacje do wszystkich dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia umożliwiające świadczenie usług serwisowych innym niż producent certyfikowanym firmom serwisowym, c)zapewnienie, że każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o liczbę dni wyłączenia sprzętu z eksploatacji, 4.Wymagania dotyczące szkolenia personelu: 1)Szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla lekarzy radiologów w zakresie dostarczonych urządzeń i oprogramowania: 5. Zaoferowany przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu sprzęt medyczny musi spełniać wymagania odpowiednich norm lub specyfikacji technicznych określony w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w następujących przepisach: 1) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. z 2015r., poz. 876 ze zm.). 2) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi /Dz.U. nr 180 poz. 1325/ 3) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 27 marca 2008r. w sprawie minimalnych wymagań dla jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych /Dz.U. nr 59 poz. 365/. 6.Dostawa i uruchomienie aparatu USG ma nastąpić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33112200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1) W toku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie lub drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną). W przypadku dokumentów/ oświadczeń składanych przez Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 i 3a muszą być one dostarczone w formie pisemnej (tj. spełniającej wymagania dla oświadczeń/ dokumentów składanych w ofercie przetargowej). Zamawiający uzna, że złożenie oświadczenia/ dokumentu nastąpiło w wymaganym terminie pod warunkiem, że w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynie faks lub e-mail z uzupełnieniem, a dokument w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego nie później niż 48 godzin po upływie wyznaczonego terminu (określonego w wezwaniu), w godzinach pracy Zamówień Publicznych Szpitala Pediatrycznego. 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane z zachowaniem formy pisemnej należy kierować na adres Zamawiającego podany w rozdziale I SIWZ. 3)Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane za pomocą poczty elektronicznej należy kierować na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zp@szpitalpediatryczny.pl. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby zapytania przesłane faksem zostały również przesłane drogą elektroniczną w wersji edytowalnej. Każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych pocztą elektroniczną.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT235370.37
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALTERS S.A.,  ,  ul.Ceglana 35,  40-514,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245000
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawstwo w ramach serwisu i dostawy sprzętu.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.