eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › wykonanie termomodernizacji i remontu budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Szkolnej 2 w Przasnyszu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-14

POZYCJA 36803

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przasnysz: wykonanie termomodernizacji i remontu budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Szkolnej 2 w Przasnyszu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Broniewskiego, do kontaktów: Arkadiusz Siejka, ul. Żwirki i Wigury 6, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522204, fax 029 7522204, e-mail: umprzas@przasnysz.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.przasnysz.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o. o. - Inwestor Zastępczy, 1) Zygmunt Niesłuchowski - sprawy techniczne, 2) Anna Biedrzycka - sprawy formalne, ul. 17 Stycznia 13, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 1. 023 6722964, 2. 023 6723915, fax 023 6722980. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o. o. - Inwestor Zastępczy, Paweł Niesłuchowski, ul. 17 Stycznia 13 pokój Nr 23, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723915, fax 023 6722980. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Szkoła Podstawowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Szkolnej 2 w Przasnyszu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przasnysz, ul. Szkolna 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane: 1) Częściowa wymiana stolarki okiennej 2) Ocieplenie ścian z wyprawą elewacyjną 3) Docieplenie i wykonanie nowego pokrycia dachu budynku 4) Naprawa tynków 5) Wymiana stolarki drzwiowej 6) Ułożenie nowych posadzek na korytarzu i w dwóch salach lekcyjnych na parterze budynku 2. Instalacje sanitarne: 1) Modernizacja instalacji c.o. z rur czarnych o połączeniach spawanych, grzejniki blaszane Purmo, zawory termostatyczne z głowicami 3. Instalacje elektryczne: 1) Instalacja oświetleniowa 2) Instalacja gniazd wtykowych i sygnalizacja pauzy 3) Ochrona przeciw porażeniowa - połączenia wyrównawcze 4) Instalacja odgromowa 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Kosztorys ofertowy 2) Oświadczenie, że oferowane do realizacji materiały odpowiadają wymaganiom projektów budowlano - wykonawczych, są nowe oraz posiadają wymagane przepisami atesty i aprobaty techniczne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. euro i poniżej progu ustalonego w art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7 000 PLN Formy wniesienia wadium opisano w ust. 11 cz. I SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póżn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - min.: 1) Posiada zaplecze techniczne w postaci specjalistycznego sprzętu, urządzeń technicznych, środków transportu - przeznaczone do wykonywania robót budowlanych w zakresie niniejszego zamówienia, w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia z należytą starannością, 2) Osoba wskazana na kierownika budowy posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży budowlanej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC, c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową. 3 ) Osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami sanitarnymi. 4) Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami elektrycznymi. 5) W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówieni oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, te wykonali je z należytą starannością. Przez robotę porównywalną należy rozumieć budowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa. 6) Obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wyniosły co najmniej 1,0 mln. zł 7) Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 200 tys. złotych, 8) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie według formuły: "spełnia" "nie spełnia" na podstawie załączonych do oferty dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póżn. zm.) tj.: 1) o spełnieniu wymogu art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 2) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 3) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą specyfikację (bez projektów budowlanych) w wersji papierowej osobiście w pok. nr 23 Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Inwestycyjnych sp. z o. o. przy ul. 17 Stycznia 13 w Ciechanowie (opłaty należy dokonać w kasie WPUI Sp. z o. o. w Ciechanowie) lub złożą wniosek o przesłanie jej za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:30, Sekretariat w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Żwirki i Wigury 6 w Pszasnyszu.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.