eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wywóz nieczystości stałych komunalno - bytowych oraz biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 4938 w Radomiu..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Radom: Wywóz nieczystości stałych komunalno - bytowych oraz biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 4938 w Radomiu..
Numer ogłoszenia: 367860 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336286 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 6511500, faks 48 6511300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych komunalno - bytowych oraz biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 4938 w Radomiu...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych komunalno - bytowych oraz biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 4938 w Radomiu. 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych oraz odpadów biodegradowalnych zielonych z kompleksów wojskowych w rejonie działania Jednostki Wojskowej Nr 4938 w Radomiu (kod CPV 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów ). 2.Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość i wielkość pojemników, ilość odpadów wytwarzanych w czasie trwania umowy, określa załącznik nr 1 do SIWZ i umowy. Wykonawca może opróżniać pojemniki od poniedziałku do piątku w poszczególnych obiektach w godzinach 7:30 -15:30. Dopuszcza się możliwość wywozu nieczystości stałych w dni wolne od pracy ( np. święta, imprezy okolicznościowe) po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą w formie pisemnej. 3.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne, zamykane pokrywą i szczelne pojemniki w ilościach ujętych w umowie oraz wielkościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy; 2)wywożenie odpadów zgodnie z częstotliwością ustaloną w umowie i załączniku nr 1 do SIWZ i umowy; 3)odbieranie odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości wywozu; 4)sprzątnięcie porozsypywanych odpadów w trakcie opróżniania pojemników; 5) prowadzenie rejestru ilości wywożonych odpadów, w którym każdorazowy wywóz kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego. 4.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) wskazanie utwardzonej powierzchni do ustawienia pojemników; 2) zapewnienie dostępu do pojemników; 3) gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach, za wyjątkiem przypadków nie zachowania ustalonej częstotliwości wywozu; 4) właściwe użytkowanie pojemników; 5)wskazanie danych osobowych upoważnionych przedstawicieli do potwierdzenia wykonania usługi w rejestrze usług. 5.Wykonawca świadczący usługi zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpiecznego poruszania się jego pracowników i pojazdów na terenie kompleksów wojskowych oraz ponoszenie pełnej odpowiedzialności w przypadku powstania strat w mieniu i sprzęcie wojskowym z jego winy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo -Produkcyjno- Usługowo -Handlowe INTERBUB, Sp z o.o., ul. Limanowskiego 154, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308861,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 317844,80

  • Oferta z najniższą ceną: 317844,80 / Oferta z najwyższą ceną: 423479,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.