eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dostawa i montaż wyposażenia barki motorowej szkoleniowej, będącej na wyposażeniu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa i montaż wyposażenia barki motorowej szkoleniowej, będącej na wyposażeniu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu.
Numer ogłoszenia: 36770 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4061650, faks 077 4061652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia barki motorowej szkoleniowej, będącej na wyposażeniu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie, zatwierdzenie i realizację projektu adaptacji i modernizacji kuchni w zakresie zabudowy wewnętrznej(wymiana okien i szalunków) oraz wyposażenia kuchennego, wykonanego pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym i obejmującym: a) dostawę mebli kuchennych (1 komplet) wykonanych ze stali chromowo-niklowej, (widoczne powierzchnie szlifowane liniowo na matowo, widoczne spoiny zewnętrzne zeszlifowane na równo z powierzchnią części łączonych). Wymiary zewnętrzne: - szafka kuchenna stojąca z drzwiami uchylnymi wys./szer./gł. 90/110/65 cm, - szafka kuchenna stojąca z 4 szufladami wys./szer./gł. 90/110/65 cm, - szafka kuchenna wisząca wys./szer./gł. 60/80/30 cm, - szafka kuchenna wisząca wys./szer./gł. 60/40/30 cm, - regał wiszący 3 poziomy, wys./szer./gł. 40/120/30 cm, - stół kuchenny ze zlewozmywakiem wys./szer./gł. 90/80/60 cm, meble muszą spełniać wymogi normy HACCP, b) dostawę wyposażenia kuchenno-gastronomicznego w składzie: - talerz głęboki wykonany z materiału ceramicznego - 48 sztuk, - talerz płaski wykonany z materiału ceramicznego - 48 sztuk, - sztućce metalowe nierdzewne w kompletach (zawierających nie mniej niż: 12 łyżek stołowych, 12 łyżeczek,12 noży, 12 widelców) - 4 komplety. 2. Wykonanie, zatwierdzenie i realizację projektu modernizacji i wyposażenia świetlicy w zakresie zabudowy wewnętrznej (wymiana szalunków, okien i podłóg), dostawę i wprowadzenie i montaż umeblowania, sprzętu audiowizualnego oraz systemu klimatyzacji pomieszczenia świetlicy, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. Parametry i wymiary dostarczonych urządzeń oraz mebli: a) system klimatyzacji - wydajność dostosowana do skutecznego kontrolowania parametrów atmosfery w pomieszczeniu o powierzchni 50 m2 (150 m3), b) ekran projekcyjny zwijany ręcznie w kasecie stalowej, mocowany do ściany lub sufitu za pomocą uchwytów zależnych, boczne zaślepki wykonane z PVC, blokada zwijania (możliwość zatrzymania wałka ekranu w dowolnym położeniu) - 1 sztuka, c) zestaw nagłaśniający: kolumna aktywna z głośnikiem HF 1 i głośnikiem LF 8 impedancja 4 ohm ze wzmacniaczem o mocy RMS 2 x 50 W, wejściem MIC/Line 1 (XLR-JACK), wyjściem na dodatkową kolumnę, korekcją barwy dźwięku High/Low, zabezpieczeniem przeciwzwarciowym, zabezpieczeniem termicznym, cichym załączaniem i wyłączaniem głośników, odbiornik mikrofonów bezprzewodowych - 2 sztuki, największy zasięg pracy mikrofonu bezprzewodowego - 70 m, uprzywilejowanie mowy, funkcja dźwięku przestrzennego, wbudowany odtwarzacz CD, zasilanie sieciowe 230 V 50 Hz, mikrofony zasilane bateryjnie, czas pracy baterii - nie mniej niż 3 godziny - 1 sztuka, d) projektor multimedialny LCD, rozdzielczość rzeczywista (XGA) 1024 x 768 pikseli, typ matrycy LCD 3 x 0,6 , ilość pikseli 786,432, liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln, współczynnik proporcji obrazu 4 : 3, dołączony obiektyw - korekcja zniekształceń trapezowych +- 30o(w pionie), moc lampy 150 W, żywotność lampy (tryb normalny) 3000 godzin, żywotność lampy (tryb cichy) 4000 godzin, jasność (tryb normalny) ANSI 1600 lm, jasność (tryb cichy) ANSI 1250 lm, kontrast (tryb normalny) 600 : 1, wielkość obrazu 25 x 300, głośnik wbudowany 1, moc głośnika 1 W, wejścia: 1 x D-sub 15-pin, 1 x stereo mini-jack, Mini DIN 4-pin (S-Video); wyjścia: 1 x D-sub 15-pin, 1 x stereo mini-jack, pilot - 1 sztuka, e) monitor LCD, przekątna ekranu 32, formaty obrazu: 3 : 2, 4 : 3, 14 : 9, 16 : 9, rozdzielczość (WXGA) 1366 x 768, standard HD Ready (opcjonalnie Full HD), jasność 450 cd/m2, kontrast dynamiczny 5000 : 1, czas reakcji matrycy 5 ms, kąt widzenia: pionowy - 178o, poziomy - 178o, rodzaj tunera - analogowy (naziemny), obsługiwane standardy sygnału: HDTV, NTSC, PAL, SECAM, Telegazeta 1000 stron, głośniki 2 x 7 W, funkcje dźwięku AVL, możliwością powieszenia na ścianie, złącza 2 x HDMI, 2 x SCART, AV, komponent 1 x S-Video, wejście PC, lista programów/ulubione programy, polskie menu ekranowe, QV (szybka zmiana programu) - 1 sztuka, f) krzesła konferencyjne z oparciem bez podłokietników - 45 sztuk, g) stoły konferencyjne o wymiarach nie mniejszych niż: dł./szer./wys. 240/80/75 cm, z blatem melaminowym, nogi rurowe - 4 sztuki. 3. Wykonanie, zatwierdzenie i realizację projektu modernizacji pomieszczeń mieszkalnych (9 kabin czteroosobowych, 1 kabina jednoosobowa) obejmujący: prace stolarskie, wymianę okien oraz modernizację oświetlenia i ogrzewania, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. 4. Wykonanie prac związanych z modernizacją łazienki, w tym: modernizację kabin natryskowych, uzupełnienie okładzin ceramicznych na ścianach pomieszczenia. 5. Wykonanie, zatwierdzenie i realizacja projektu modernizacji zaplecza sanitarnego a w tym: instalacji wody ciepłej, wody zimnej i hydroforu, wykonane pod nadzorem projektowym. 6. Wykonanie, zatwierdzenie i realizacja projektu przystosowania części górnego pokładu do wykorzystania w funkcji pokładu spacerowego z uwzględnieniem: wykonania 2 znormalizowanych schodni na pokład główny, wykonania znormalizowanej, rozbieralnej bariery ochronnej na pokładzie górnym, dostawę i montaż rozbieralnych siedzisk dla 36 osób, wykonania rozbieralnego zadaszenia nad pokładem górnym o wytrzymałości uwzględniającej prędkość wiatru do 15 m/s, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. 7. Dostawę, wykonanie, zatwierdzenie i realizację projektu montażu śródlądowego radaru nawigacyjnego z anteną otwartą 7 o następujących parametrach techniczno-eksploatacyjnych: moc radaru 6 kW, długość impulsu 0,04/ 0,1/ 0,3/ 0,6, skala zakresu 0,15/ 0,3/ 0,5/ 0,8/ 1,2/ 1,6/ 2/ 4/ 8/ 16/ 32 km, skala rozdzielczości mniej niż 15 m, rozdzielczość namiarowa +- 1o, dokładność zakresu +-11,5%, ruchoma kreska namiaru (EBL) 2 znaczniki, kręgi odległości (VRM) 2 znaczniki, wyświetlanie kolorowych ech 16 poziomów, 4 kolory, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. - 1 sztuka. 8. Dostawę, wykonanie, zatwierdzenie i realizacja projektu montażu urządzenia GPS z ploterem map oraz echosondą, wyposażonego w monitor 17 - 19 TFT oraz kartridż z oprogramowaniem nawigacyjnym(ponad 100 map krajowych i zagranicznych śródlądowych dróg wodnych), wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym - 1 sztuka. 9. Dostawę rozgłośni manewrowej w postaci wodoszczelnego radiotelefonu wyposażonego w kanały międzynarodowe, zakres częstotliwości 156,025- 162,000 MHz, przeszukiwanie szybkie kanałów, podwójny i potrójny nasłuch, baterię o pojemności 2250 mAh, ładowarkę stołową szybką (ładowanie 1 - 1,5 godziny) ze wskaźnikiem naładowania - 1 sztuka. 10. Wykonanie projektów zmian modernizacyjnych i wykonanie wyceny prac. Nadzór projektowy. 11. Zatwierdzenie dokumentacji projektowej. Inspekcje w czasie wykonywania prac modernizacyjnych. Uwaga: Miejsce postoju barki: basen stoczniowy w Kędzierzynie - Koźlu, ul. Stoczniowców 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6) niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający żąda aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez wykonawcę. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera pkt 6) niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Brak jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 6) niniejszej SIWZ dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub oświadczenia o spełnieniu tych warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie lub niewłaściwie poświadczonego (np.: nie poświadczenie klauzulą za zgodność z oryginałem, odpisu lub kopii), spowoduje wezwanie przez Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty. 9. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 - ppkt. 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - ppkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy 11. Dokumenty o których mowa w pkt 6 ppkt 1, 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 6 ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 11 stosuje się odpowiednio. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. 14. W przypadku o którym mowa w pkt 5 ppkt 13, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 15. W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 16. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1, 2, 3, 4, 5. 17. Wykonawcy występujący wspólnie złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 6, 7 18. Zgodnie z art. 23 ust. 4 w/w ustawy, jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy pzp - druk nr 2 7. Podpisany projekt umowy przez osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę niezależnie od czasu realizacji przedmiotu zamówienia i ilości etapów płatności. Harmonogram powinien zawierać, co najmniej takie dane jak: nazwa zadania, kwota, czas realizacji, siły własne, podwykonawstwo, etapy płatności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zegluga.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Bohaterów Westerplatte 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Bohaterów Westerplatte 1, I piętro, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.t. Przebudowa i doposażenie regionalnych placówek oświatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007 - 2013 w części odpowiadającej zakresowi prac i zakupów przewidzianych dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.