Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Warszawa: Wyposażenie kwater internatowych w Mińsku Mazowieckim przy ulicy Łupińskiego.
Numer ogłoszenia: 367652 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Olszewska 14/20, 00-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5652400, faks 22 56 52 513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie kwater internatowych w Mińsku Mazowieckim przy ulicy Łupińskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 1.Wersalka tapicerowana na sprężynach bonellowych , z pojemnikiem na pościel. Wymiary: Szerokość 220 cm ,Wysokość 84 cm , Głębokość 80 cm ,Powierzchnia spania 118x200 cm. Tkania o wysokich parametrach wytrzymałości . Zamawiający zastrzega sobie wybór tapicerki po przedstawieniu oferty materiałów przez Wykonawcę (po podpisaniu umowy). - szt 13 2.Tapczan tapicerowany 1 osobowy-skrzyniowy, powierzchnia spania o szer. nie mniejszej niż 80 cm i nie większej niż 90 cm , z otwieranym pojemnikiem na pościel, na ramie drewnianej , z wkładem ze sprężyn, obłożony pianka o zwiększonej sprężystości lub super twardą : obicie materiałem identycznym jak wersalki - szt 7 3.Szafa 2 drzwiowa z nadstawką 80 x 60 x 180 (do 220) szer/głęb/wys Materiał - płyta wiórowa laminowana (grubość=18mm) , odporna na zarysowania , plecy szafy z płyty pilśniowej twardej laminowanej, wszystkie krawędzie (obrzeża) widoczne okleinowane na gorąco taśmą PCV, odporne na uderzenia. Drzwi szafy otwierane z praktycznymi uchwytami.Wewnątrz -cześć ubraniowa - wieszak i część z półkami- bieliźniarka (podział pół/pół) - szt 15 4. Regał tzw. słupek otwarty z półkami , 50 x 60 x 180 szer/głęb/wys Materiał - płyta wiórowa laminowana (grubość=18mm) , odporna na zarysowania , plecy szafy z płyty pilśniowej twardej laminowanej, wszystkie krawędzie (obrzeża) widoczne okleinowane na gorąco taśmą PCV, odporne na uderzenia - szt 17 5.Szafka RTV o wymiarach: 70 x 65 x 46 szer/wys/gł. półką, dopuszczalna częściowo zamykana na drzwiczki - szt 15 6.Szafka przyłóżkowa : gł.35 cm, szer.50 cm, wys.50cm, zamykana na drzwiczki (lewo lub prawoskrętnie), w środku jedna półka . Nad drzwiczkami otwarta półka bądź szuflada. Wykonanie - płyta wiórowa laminowana o grubości min. 18 mm, wszystkie krawędzie (obrzeża) widoczne okleinowane na gorąco taśmą PCV - szt 15 7. Krzesła tapicerowane z podłokietnikami (dotyczy siedzisk i oparć) materiałem identycznym jak wersalki, na stelażu drewnianym - szt 45 8.Stół drewniany, pokojowy 80X80 szer/dług, nogi z litego drewna, dopuszczalny blat z płyty wiórowej grubości min 25 mm., w okleinie PCV , odporne na uderzenia, w okleinie naturalnej - szt 15 9. Komoda Szerokość 118 cm Wysokość 81 cm Głębokość 46 cm Uchwyty Plastikowe charakteryzujące się wyższą odpornością na wpływ czynników zewnętrznych: ścieranie, nacisk. Ilość szuflad 2-szuflady na metalowych prowadnicach Drzwi uchylne 1-drzwiowe Widoczne półki - Tak Nóżki Drewniane Materiał Płyta laminowana - szt 15 10. Ława pokojowa. Materiał - płyta wiórowa laminowana (grubość=18mm) , odporna na zarysowania , wszystkie krawędzie (obrzeża) widoczne okleinowane na gorąco taśmą PC - szt 1 11.Biurko 76/120 szer/dł płyta wiórowa laminowana o grubości 18 mm, z szufladą i wysuwana półką na klawiaturę, na metalowych prowadnicach rolkowych. Po jednej stronie biurka część z szufladami (2 - 3 szuflady) - szt 8 12. Fotel pokojowy, wyściełany Przybliżone wymiary fotela: Szerokość 94 cm Wysokość 90 cm Głębokość 100 cm wypełnienie - Sprężyny bonellowe i pianka wysokoelastyczna elementy i nóżki drewniane Tkania o wysokich parametrach wytrzymałości . Tapicerka w kolorze wersalki - szt 2 13.Krzesło kuchenne typu Jawa lub podobne . Wysokość 87.0 cm Wysokość do siedziska 47.0 cm Siedzisko Tapicerowane Nóżki Metalowe obicie - Skóra ekologiczna - szt 16 14. Panel do wieszania ubrań z lustrem. Panel wykonany z 18 mm płyty wiórowej laminowanej z obrzeżami wykończonymi taśma PCV o grubości co najmniej 2 mm, Lustro przyklejone do płyty. Wieszaki (dwie sztuki) metalowe mocowane w dwóch punktach. Panel montowany do ściany na niewidocznych z zewnątrz zawieszkach. Wymiar panelu szer.80x wys 150 - szt 9 15. Szafka na obuwie ,do przedpokoju z siedziskiem i schowkiem na drobne przedmioty, wymiary : 42cm x 80cm x 30cm (wys x szer x gł) Materiał - płyta wiórowa laminowana (grubość=18mm) , odporna na zarysowania ,wszystkie krawędzie (obrzeża) widoczne okleinowane na gorąco taśmą PCV, odporne na uderzenia - szt 9 16. Szafka kuchenna stojąca narożna - 90 x 78 x 40 szer/wys/głęb.; otwierana , jedna półka, laminowane, obrzeże PCV - szt 13 17. Szafki kuchenne stojące - 60 x 78 x 53 szer/wys/głęb.;jedna półka, laminowane, obrzeże PCV - szt 26 18. Szafki kuchenne stojące - 60 x 78 x 53 szer/wys/głęb.;trzy szuflady, laminowane, obrzeże PCV - szt 13 19. Szafki kuchenne zewozmywakowa - 80 x 78 x 53 szer/wys/głęb.; laminowane, obrzeże PCV - szt 13 20. Stół drewniany, kuchenny 60x80 szer/dług., nogi z litego drewna, dopuszczalny blat z płyty w okleinie naturalnej - szt 13 21. Krzesło kuchenne typu Jawa lub podobne. Wysokość 87.0 cm Wysokość do siedziska 47.0 cm Siedzisko Tapicerowane Nóżki Metalowe obicie - Skóra ekologiczna - szt 26 22. Blat kuchenny półmatowy z płyty MDF o grubości 2,8 - 3 cm, szer 60 cm. W blacie należy wyciąć otwory na zlew i baterię. Kolory - odcienie beżu - 39 mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystepujac do postępowania ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: tysiac pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się: a)doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw (wraz z montażem) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy wraz z montażem mebli z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2. dowód wniesienia wadium 3. w przypadku osób fizycznych Zamawiający wymaga złożenia aktualnego, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Oddział Regionalny Warszawa
ul. Olszewska 14/20
Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferte wraz z wszystkimi załącznikami, oświadczeniami wskazanymi w SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego WAM Oddział Regionalny Warszawa ul. Olszewska 14/20 Warszawa, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.