eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-09

Krzywda: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie
Numer ogłoszenia: 36752 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248817 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakres niniejszego postępowania obejmuje Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie Budynek przeznaczony będzie dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie. W budynku znajdą się pomieszczenia administracyjne, biblioteka z czytelnią, kawiarenka internetowa, sala zajęć tanecznych. pomieszczenia sanitarne, komunikacja gospodarcze, techniczne i inne wynikające z funkcji i potrzeb obiektu. Budynek przystosowany będzie dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek usytuowany jest na działkach nr 1325 i 1277/1 położonej w miejscowości Krzywda, gm. Krzywda. Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowej (ul. Łukowska). W związku z nowym rozkładem pomieszczeń oraz ich nowym przeznaczeniem projektuje się rozbudowę istniejącego budynku o dwa wiatrołapy, w tym jeden piętrowy z windą dla niepełnosprawnych. W związku z pracami modernizacyjno-adaptacyjnymi należy wykonać szereg robót związanych z odrestaurowaniem obiektu oraz doprowadzeniem go do stanu zgodności pod względem obecnego stanu prawnego a w szczególności przepisów ppoż., B.H.P oraz przepisów higieniczno-sanitarnych. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:- Rozbiórkę schodów zewnętrznych oraz zadaszeń wejść;- Likwidację poprzez zasypanie istniejących nieczynnych studni i zbiorników podziemnych przed budynkiem w miejscu projektowanego wiatrołapu piętrowego;- Termomodernizację budynku poprzez docieplenie ścian styropianem oraz poddasza wełną mineralną;- Remont pokrycia dachowego z istniejącej blachy płaskiej na rąbek stojący na blachę płaską powlekaną;- Nowe izolacje poziome wtórne metodą iniekcji oraz pionowych budynku;- Nową konstrukcję drewnianą dachową wraz z jej impregnacją przeciw korozji biologicznej oraz zabezpieczeniem ppoż;- Remont oblicowań ściennych, wymalowań itp.;- Całkowitą wymiana zniszczonej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej jak również zewnętrznej na PVC, stalową oraz aluminiową; - Wydzielenie klatki schodowej wraz z zainstalowaniem w niej systemu usuwania dymu;- Remont kapitalny podłóg w tym także klatki schodowe;- Rozbiórkę istniejących ścianek działowych oraz wykonanie nowych w związku z opracowaniem nowego rozkładu pomieszczeń;- Dobudowę dwóch wiatrołapów oraz szachtu windowego dla platformy dla osób niepełnosprawnych;- Pochylnię dla niepełnosprawnych; - Instalację (remont) kanalizacyjną, wodną ( w tym hydranty ppoż., centralnego ogrzewania (wymiana elementów grzejnych na stalowe płytowe) oraz remont i dostosowanie do nowych potrzeb i funkcji budynku instalacji elektrycznej;- Wewnętrzną instalację gazową wraz z technologią kotłowni gazowej;- Instalację sieci logicznej i okablowania strukturalnego (sieci komputerowe);- Instalację telefonicznej;- rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych na działce;- wykonać wieńce na ś. kolankowej, zmiana wysokości kalenicy, zmiana pochylenia połaci dachowej co ogółem powoduje zmianę kubatury oraz powierzchni użytkowej budynku- utwardzić place, chodniki, opaski z kostki betonowej oraz powierzchnie po rozebranych budynkach wg projektu zagospodarowania, - dokonać uporządkowania i pielęgnacji terenów zieleni na obszarze działek objętych projektem zagospodarowania. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą, d) wykonania tablic informacyjnych: tablicy informacyjnej o zasadach finansowania zadania, tablicy pamiątkowej, e) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, g) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, h) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, i) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, j) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, w tym uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, k) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją Umowy o zamówienie publiczne oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli Urzędu kontroli skarbowej, organu kontroli krajowej i/lub przedstawicieli Unii Europejskiej zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji jak i w toku jej realizacji, a także po jej zakończeniu. l) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, m) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) n) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) 45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10-1 Instalowanie wentylacji 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.40.00-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Zgodnie z art. 31 ust. 1 upzp, gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, przedmiot niniejszego zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ . Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem Przebudowy i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie, będącej zakresem objętym projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę Nr B 7351-3/39/09 z dnia 23-01-2009r. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia Wykonawcy winni dokonać weryfikacji dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego w wersji elektronicznej z oryginałem dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie zamawiającego. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie. Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania (dotyczy w szczególności materiałów mających styczność z wodą do celów socjalnych). Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym że, podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej oraz nie pogarszających warunków BHP. Urządzenia winny być wykonane w standardzie zapewniającym nowoczesność i wysoką jakość wykonania zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz w przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W sytuacji gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki ( nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Zgodnie z art. 29 pkt. 3 Ustawy zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z urządzeniami i materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego urządzenia) potwierdzających tę równoważność. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projekt budowlany i specyfikacje techniczne w załączeniu) oraz wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym zakresem robót i placem budowy). W/w roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z ustawą. z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, projektem budowlanym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa - projekt budowlany w poszczególnych branżach, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa. - Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na czas trwania inwestycji (wytyczenie robót, inwentaryzacja powykonawcza). - Kolejność prowadzenia robót budowlanych i modernizacyjnych ustalić w oparciu o wytyczne zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - Wraz z ofertą należy złożyć harmonogram rzeczowo-finansowy z realizacji inwestycji, zwierający zestawienie kolejności wykonywania prac, niezbędny do kontroli postępu prac i rozliczenia wykonanych robót. - Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą wykonaną w 2 egzemplarzach, zawierającą m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane urządzenia i materiały, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - rozruchowe, oświadczenie kierownika budowy, itp. - Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na całość wykonanych robót, gwarancja na urządzenia zgodnie z gwarancją producenta zaoferowanych urządzeń, nie krócej jednak niż 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na przedmiot zamówienia została przyznana pomoc w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GELA Usługi Budowlane Barbara Jabłońska, Ćmiłów 38, 20-388 Lublin 6, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2022357,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1364297,75

  • Oferta z najniższą ceną: 1364297,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1957117,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.