eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnopol › Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Krasnopol.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-15

Ogłoszenie nr 367463 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.

Krasnopol: Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Krasnopol.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346348


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnopol, krajowy numer identyfikacyjny 79067110700000, ul. ul. Wojska Polskiego  4, 16503   Krasnopol, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-87 5164010, faks 0-87 516 40 50, e-mail teofil.rutkowski@ug.krasnopol.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.krasnopol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja gminnej sieci wodociągowej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Krasnopol.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KP.271.4.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja i obsługa: 1. Sieć wodociągowa : łączna długość 65,97 km; 2. Przyłącza wodociągowe - 427 szt.; 3. Liczba odbiorców - 514, 4. Na przyłączach zamontowane są liczniki wody; 5. Średnie dobowe zapotrzebowanie na wodę wynosi około 318 m3/dobę; 6. Pobór wody dla sieci wodociągowej jest z 2 studni głębinowych zlokalizowanych w miejscowości Krasnopol; 7. Na sieci wodociągowej zamontowane są hydranty przeciwpożarowe, z których pobór wody nie jest opomiarowany; 8. Wykonawca odpowiadać będzie za użytkowanie sieci wodociągowej do liczników wodomierzowych włącznie; 9. Podatek od nieruchomości - od budowli wykorzystywanych do zbiorowego zaopatrzenia w wodę obowiązujący do 31 grudnia 2016 r. uchwalony przez Radę Gminy Krasnopol wynosi - 1%. 10. Wartość inwentarzowa sieci wodociągowej wraz ze stacją uzdatniania wody - 4 229 470 zł. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. Dostarczanie wody odbiorcom z terenu Gminy Krasnopol na zasadach określonych w ustawie z dnia 07 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U.2015.139 z dnia 2015.01.27) wraz z przepisami Wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z Regulaminem zatwierdzonym przez Radę Gminy Krasnopol . 2. Dokonywanie okresowych badań bakteriologicznych próbek wody pobieranych z eksploatowanej sieci wodociągowej przez wyspecjalizowane laboratorium i przedstawianie wyników Państwowemu Powiatowemu Inspektoratowi Sanitarnemu i ponoszenie opłat z tym i ponoszenie opłat z tym związanych. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach badań i kontroli jakości wody. 3. Bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci wodociągowej, a w szczególności: a) ujęć wody w miejscowości Krasnopol, b) stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasnopol, d) bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych (sieci, ujęć, hydroforni), e) bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych sieci głównej oraz przyłączy , g) usuwania wszelkich awarii łącznie z wymianą zużytych części i elementów - rozpoczęcie usuwania awarii winno nastąpić niezwłocznie po zgłoszeniu lecz w terminie nie dłuższym niż 60 minut od jej zgłoszenia. h) likwidacji zastoin poprzez cykliczne płukanie sieci wodociągowych, i) utrzymania urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oraz dostarczanie odbiorcom dobrej jakości wody - dopuszczonej do spożycia przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny, j) dokonywania okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową, k) ponoszenia opłat za energię elektryczną pobraną przez urządzenie do poboru i uzdatniania wody, l) utrzymanie w pełnej sprawności wszystkich urządzeń , ł) utrzymywanie należytej czystości w hydroforni, działce na której usytuowany jest obiekt wraz z systematycznym koszeniem trawy i czyszczeniem zbiorników wód popłuczynowych, m) dokonywanie przeglądów przekazanego budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonywanie wpisów w książce obiektu budowlanego, n) szczegółowy wykaz budynków, urządzeń będzie stanowić jako załącznik do umowy sporządzony w formie protokołu przekazania . 4. Administrowanie, obsługa formalno - prawna gospodarki wodnej, w tym: a) zawieranie umów na dostawę wody pitnej z mieszkańcami gminy w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy, b) wydawanie opinii do warunków technicznych, c) prowadzenie ewidencji wyposażenia w hydroforni , d) pobieranie należności od odbiorców za dostarczoną wodę na zasadach przewidzianych w umowach i w wysokości określonej w uchwale Rady Gminy Krasnopol, e) pokrywanie kosztów ubezpieczenia budynku i urządzeń związanych z administrowaną siecią . f) ponoszenie opłaty za korzystanie ze środowiska do Urzędu Marszałkowskiego, oraz kosztów podatku od nieruchomości, g) egzekucja należności z tytułu dostarczania wody, h) prowadzenie biura obsługi klienta przez minimum 5 godzin dziennie od 7.00 do 12.00. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 2 osoby. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 65110000-7
Dodatkowe kody CPV: 65130000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT183309
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiostwo Gospodari Komunalnej w Sejnach Spółka z o.o.,  biuro@pgk.sejny.pl,  ul. 1 Maja 15,  16-500,  Sejny,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174460
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174460
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174460
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki przetargu. Ofertę wybrano zgodnie z art. 91 pzp i dlatego też udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.