eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Dostawa i montaż centralnego zasilacza awaryjnego UPS 40 kVA oraz wykonanie instalacji elektrycznej dla montażu zasilacza UPS w Sądzie Rejonowym w Lublińcu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Lubliniec: Dostawa i montaż centralnego zasilacza awaryjnego UPS 40 kVA oraz wykonanie instalacji elektrycznej dla montażu zasilacza UPS w Sądzie Rejonowym w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 367410 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343522 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublińcu, ul. Sądowa 3, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 3515100, 3515156, faks 0-34 3515133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż centralnego zasilacza awaryjnego UPS 40 kVA oraz wykonanie instalacji elektrycznej dla montażu zasilacza UPS w Sądzie Rejonowym w Lublińcu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż centralnego zasilacza awaryjnego UPS o wydajności 40 kVA (20kVA zapewnienie nadmiarowości) i klimatyzatora oraz wykonanie instalacji elektrycznej dla montażu centralnego zasilacza UPS w Sądzie Rejonowym w Lublińcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 2.1Dokumentacja projektowa na montaż centralnego zasilacza awaryjnego UPS o wydajności 40kVA -załącznik nr 7 do SIWZ; 2.2 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ; 2.3 przedmiar robót na przygotowanie instalacji elektrycznej dla montażu centralnego zasilacza UPS wraz z pracami towarzyszącymi - załącznik nr 9 do SIWZ;2.4 przedmiar robót na dostawę i montaż zasilacza awaryjnego UPS 40kVA - załącznik nr 10 do SIWZ; 3.Wymagany okres gwarancji na dostarczony centralny zasilacz UPS, a także na pozostałe urządzenia i zastosowane materiały na okres 24 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 4.Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Prace związane z wykonaniem instalacji elektrycznej dla montażu centralnego zasilacza UPS będą odbywać się w czynnym obiekcie Sądu, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu prac. ZAMAWIAJĄCY może wyrazić zgodę na prowadzenie prac po godzinach urzędowania Sądu oraz w dni wolne od pracy, na pisemną prośbę WYKONAWCY. 6. Uwaga: dokumentacja projektowa (rysunek nr E-5 Plan instalacji elektrycznych - rzut piwnicy, rysunek nr E-6 Plan instalacji elektrycznych - rzut parteru i rysunek nr E-7 Plan instalacji elektrycznych - rzut I piętra) w wersji elektronicznej i papierowej dostępna jest w siedzibie Sądu Rejonowego w Lublińcu. 9. Od WYKONAWCÓW oczekuje się dokonania wizji lokalnej w Sądzie Rejonowym w Lublińcu oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (w dni robocze w godzinach od 1200 do 1500).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMEX Spółka Akcyjna, ul. Beniowskiego 5, 80-382 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84186,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131085,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.