eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu pt.Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego - III realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Mogilno: Zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego - III realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 367132 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mogilnie , ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3180304, faks 052 3180305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego - III realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego - III w Zespole Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie ze szczegółowym podziałem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na realizację wszystkich części przedmiotu zamówienia, bądź ofertę na wybrane zadania, wskazane w ust. 2. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 5. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) opracowania programu tematycznego zajęć oraz doboru metod i form pracy zgodnego z harmonogramem projektu i opisem działań zawartym we wniosku aplikacyjnym oraz adekwatnego do potrzeb i możliwości uczestników, b) przeprowadzenia we współpracy ze Szkolnym Opiekunem Projektu oraz pedagogiem szkolnym rekrutacji uczniów (zgodnie z opisem rekrutacji zawartym we wniosku aplikacyjnym) oraz sporządzenia listy uczestników zajęć oraz listy rezerwowej, c) wykorzystania pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego, d) opracowania i wykonania w miarę potrzeb materiałów dydaktycznych dla uczniów, e) przeprowadzenia zajęć w wymiarze zgodnym ze złożoną ofertą, f) podniesienia poziomu wiedzy/umiejętności/kompetencji z zakresu przedmiotu w ramach którego prowadzone są zajęcia, g) diagnozy przyrostu wiedzy poprzez przeprowadzenie testu wiedzy na początek i na koniec cyklu wszystkich zajęć, h) systematycznej ewaluacji postępów dydaktycznych uczestników oraz współpracy ze Szkolnym Opiekunem Projektu przy składaniu kwartalnych sprawozdań z realizacji zajęć, i) prowadzenia na bieżąco dokumentacji projektowej, w tym w szczególności dziennika zajęć m.in. monitorującego frekwencję uczniów i zawierającego sprawozdanie merytoryczne po zakończeniu wszystkich zajęć. 6. W ramach umowy Wykonawca jest także zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez informowanie uczniów o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, wywieszenie informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej podczas prowadzenia zajęć, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. 8. Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w terminach (data, godzina) wyznaczonych przez dyrektorów poszczególnych szkół, dostosowanych do planów zajęć obowiązkowych uczniów, aby umożliwić uczniom dojeżdżającym zakwalifikowanym do projektu uczestnictwo w zajęciach bez ponoszenia dodatkowych kosztów dojazdu, które nie podlegają refundacji w ramach projektu. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych w zależności od potrzeb uczniów może być modyfikowany przez dyrektorów szkół z zastrzeżeniem konieczności realizacji działań zgodnie z harmonogramem projektu. Wykonawca musi zagwarantować pełną dyspozycyjność osoby prowadzącej zajęcia do realizacji zajęć pozalekcyjnych wg terminów ustalonych przez dyrektorów szkół. Terminy te dyrektorzy ustalać będą przynajmniej na okres miesięczny i przekazywać Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Numer części Nazwa zadania (Części zamówienia) Jednostka miary Zespół Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach 1. Zajęcia wyrównawcze - Język polski - dla klas 3 T Godzina lekcyjna* 60 2 grupa/20 uczniów 2. Zajęcia wyrównawcze - Język angielski - dla klas 4 T Godzina lekcyjna* 20 1 grupa/8 uczniów 3. Zajęcia rozszerzające - Język angielski - dla klas 2 i 3 ZSZ Godzina lekcyjna* 30 1 grupa/8 uczniów 4. Zajęcia rozszerzające - Język angielski - dla klas 2 i 3 T Godzina lekcyjna* 30 1 grupa/8 uczniów 5. Zajęcia rozszerzające - Język rosyjski - dla klas 4 T Godzina lekcyjna* 20 1 grupa/8 uczniów 6. Zajęcia rozszerzające - Przedsiębiorczy kucharz - dla klas 2 T Godzina lekcyjna* 30 1 grupa/10 uczniów 7. Zajęcia rozszerzające - Przedsiębiorczy kucharz - dla klas 2 i 3 T, 2 ZSZ Godzina lekcyjna* 30 1 grupa/10 uczniów 8. Zajęcia rozszerzające - Kelner/barman - dla klas 2 ZSZ Godzina lekcyjna* 30 1 grupa/10 uczniów 9. Zajęcia rozszerzające - Kelner/barman - dla klas 1 T Godzina lekcyjna* 30 1 grupa/10 uczniów 10. Zajęcia rozszerzające - Biologia - dla klas 1 T Godzina lekcyjna* 30 1 grupa/10 uczniów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada lub dysponuje osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie w pracy dydaktycznej w określonym, stosownie do każdej części niniejszego zamówienia, typie szkoły (łącznie z dokumentem potwierdzającym, że praca dydaktyczna wykonywana była w sposób należyty - referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoba, która będzie wykonywać zadanie spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) w odniesieniu do wybranej części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy zgodnie z postanowieniami SIWZ. 2. Istotne dla stron postanowienia dotyczące obowiązków Usługobiorcy zostały zawarte w pkt III.5-9 SIWZ. Zostaną one wprowadzone do treści umowy. 3. Do treści umowy wprowadzone zostaną także następujące zapisy: 3.1. Usługodawca zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie za każdy przepracowany okres rozliczeniowy wynikający z umowy po przedstawieniu przez Zleceniobiorcę karty czasu pracy (protokół odbioru wykonanych usług) za ten okres wg wzoru udostępnionego przez Usługodawcę i faktury/rachunku za ten okres. 3.2. Usługobiorca przedstawi kartę czasu pracy i fakturę/rachunek do umowy za przepracowany okres rozliczeniowy do dnia 10 następnego miesiąca. 3.3. Usługodawca zapłaci wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zatwierdzenia karty czasu pracy oraz rachunku do umowy przez Szkolnego Opiekuna Projektu lub Koordynatora projektu, z zastrzeżeniem punktu 3.4. 3.4. Wynagrodzenie płatne będzie w terminach uzależnionych od harmonogramu płatności i przekazywanych przez Instytucję Pośredniczącą transz dotacji. W przypadku braku dostępności środków, Usługodawca wypłaci Usługobiorcy zaległe wynagrodzenie w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania na rachunek bankowy Usługodawcy środków przeznaczonych na dofinansowanie realizacji projektu. 3.5. Usługodawca nie refunduje kosztów dojazdu do szkoły, w której będzie wykonywane zadanie. 3.6. Usługodawca zastrzega sobie: a) prawo kontroli zgodności przebiegu czynności wykonywanych w ramach umowy z postanowieniami tej umowy, harmonogramem i założeniami projektu, b) prawo składania wizyt monitorujących podczas zajęć dydaktycznych, c) prawo kontroli frekwencji uczestników, d) prawo ewaluacji rezultatów, e) prawo prowadzenia ewaluacyjnych badań ankietowych wśród uczestników. 3.7. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu Umowy Usługobiorca może żądać od Usługodawcy zapłaty kary umownej w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia brutto. W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy Usługobiorca może żądać od Usługodawcy zapłaty kary umownej w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki, liczonej od daty upływu terminów ustalonych w harmonogramie o którym mowa w pkt. III.8. Usługodawca może żądać zapłaty kary umownej z tytułu odstąpienia od umowy z winy Usługobiorcy w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia brutto. Zastrzega się możliwość dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych w sytuacji gdy kary umowne nie wystarczą na pokrycie powstałej szkody. Uregulowania powyższe nie będą mieć zastosowania w przypadku wystąpienia siły wyższej. 4. Usługobiorca oświadcza, iż znane mu są zasady zatrudniania personelu projektu wynikające z Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki oraz Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zobowiązuje się do ich przestrzegania poddając się w dniu podpisania umowy weryfikacji spełnienia tych warunków. 5. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Wykonawca rażąco naruszy postanowienia umowy, niezależnie od zaistnienia przesłanek z art. 144 Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 144 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiana terminu i warunków wykonania zamówienia w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów; b) zmiana osoby prowadzącej zajęcia wskazanej w ofercie Wykonawcy w przypadku: 1) gdy na etapie realizacji zamówienia zaistnieje wyjątkowy wypadek losowy na okres tego zdarzenia np. choroby przy spełnieniu łącznie następujących warunków: - Wykonawca uprawdopodobni (odpowiednimi dokumentami) zdarzenie losowe, o którym mowa w pkt 1, - Wykonawca wskaże nową osobę prowadzącą zajęcia (Zastępcę), który musi posiadać wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone w pkt. V.1.b i c; - Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę osoby prowadzącej zajęcia. c) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie 7. Zmiana umowy musi być zgodna z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego może nastąpić: 1) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, 2) W przypadku o którym mowa w niniejszym ustępie pkt 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy. 9. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 10. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Mogileński Ul. Gabriela Narutowicza 1 88 - 300 Mogilno tel./fax. (0 - 52) 3188451.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 08:00, miejsce: Powiat Mogileński Ul. Gabriela Narutowicza 1 88 - 300 Mogilno pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.12.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego b) Zamawiający zastrzega unieważnienie niniejszego postępowania, jeżeli wystąpią przesłanki zawarte w art. 93 ust. 1 ustawy. c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. d) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. e) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, f) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. g) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. h) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. i) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, j) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.