eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › dostawa produktów leczniczych, artukułów medycznych jednorazowego użytku, materiałów szewnych, gazów medycznych, środków dezynfekcyjnych oraz wyrobów szklanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-25

POZYCJA 36711

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żary: dostawa produktów leczniczych, artukułów medycznych jednorazowego użytku, materiałów szewnych, gazów medycznych, środków dezynfekcyjnych oraz wyrobów szklanych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Massier Anna, ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. +48 068 4707870, fax +48 068 4707815, e-mail: przetargi@105szpital.org.pl, www.105szpital.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych, artukułów medycznych jednorazowego użytku, materiałów szewnych, gazów medycznych, środków dezynfekcyjnych oraz wyrobów szklanych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zad. nr 1: błony rentgenowskie Zad. nr 2, 3: gazy medyczne Zad. nr 4: leki Zadanie nr 5-9: materiały szewne Zadanie nr 10: środki dezynfekcyjne Zadanie nr 11-12: butelki i pojemniki do leków recepturowych, szkło laboratoryjne Zadanie nr 13: zestawy do cewnikowania żył Zadanie nr 14-19 - artykułu medyczne jednorazowego użytku Zadanie nr 20: materiały ortopedyczne Szczegółowy opis - w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 26.13.10.00 - Szklane butle, słoje, fiolki i pojemniki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.57.00 - Butelki, słoiki i flakoniki Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Pow. 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.05.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie nr 1 - 180,00 PLN Zadanie nr 2 - 250,00 PLN Zadanie nr 3 - 350,00 PLN Zadanie nr 4 - 1250,00 PLN Zadanie nr 5 - 370,00 PLN Zadanie nr 6 - 130,00 PLN Zadanie nr 7 - 70,00 PLN Zadanie nr 8 - 140,00 PLN Zadanie nr 9 - 100,00 PLN Zadanie nr 10 - 330,00 PLN Zadanie nr 11 - 50,00 PLN Zadanie nr 12 - 10,00 PLN Zadanie nr 13 - 140,00 PLN Zadanie nr 14 - 170,00 PLN Zadanie nr 15 - 50,00 PLN Zadanie nr 16 - 5,00 PLN Zadanie nr 17 - 60,00 PLN Zadanie nr 18 - 80,00 PLN Zadanie nr 19 - 330,00 PLN Zadanie nr 20 - 360,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% stałość cen - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego, bud. nr 23, sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.