eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Usługi stałego nadzoru i obsługi serwisowo-eksploatacyjnej kotłowni gazowo-olejowej zlokalizowanej na terenie Szpitala w Kup

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Kup: Usługi stałego nadzoru i obsługi serwisowo-eksploatacyjnej kotłowni gazowo-olejowej zlokalizowanej na terenie Szpitala w Kup
Numer ogłoszenia: 367116 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup , ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, faks 077 469 57 40 w. 348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi stałego nadzoru i obsługi serwisowo-eksploatacyjnej kotłowni gazowo-olejowej zlokalizowanej na terenie Szpitala w Kup.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałego nadzoru i obsługi serwisowo-eksploatacyjnej kotłowni gazowo-olejowej oraz wykonywanie remontów i napraw bieżących kotłowni usytuowanej w Szpitalu w Kup przy ul. Karola Miarki 14 - zgodnie z wymaganiami producentów określonymi w dokumentacji technicznej (Dokumentacje Techniczno-Ruchowe, Instrukcje Obsługi, Karty Katalogowe Urządzeń) i powszechnie obowiązującymi przepisami technicznymi dotyczącymi eksploatacji tego typu obiektów z zachowaniem wymogów przeciwpożarowych i BHP. 2. W kotłowni znajdują się trzy kotły grzewcze wraz z osprzętem: 2.1. Viessmann Paromat Triplex 225kW, 2.2. Viessmann Paromat Simplex 720k, 2.3. De Dietrich GT519 500kW, 2.4. Zbiorniki ciśnieniowe ciepłej wody użytkowej (pod nadzorem UDT): a) 3 szt. o pojemności 2,5m3, b) 2 szt. o pojemności 2m3. 2.5. Instalacje ciepłej i zimnej wody, 2.6. Instalacje automatyki i sterowania piecami grzewczymi i instalacją c.w.u. wraz z zamontowanymi w tych instalacjach urządzeniami, 2.7. Instalacje elektryczne, 2.8. Urządzenia kontrolne GAZEX, 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50.72.00.00-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.53.11.00-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Zakres usług serwisowych: 4. Usługi bieżące raz w miesiącu: 4.1. sprawdzenie i przetestowanie zabezpieczeń energetycznych, ciśnieniowych, zaworów bezpieczeństwa; 4.2. kontrola poprawności działania stacji uzdatniania wody, ewentualnie uzupełnienia soli; 4.3. kontrola poprawności działania urządzeń; 4.4. test funkcjonalny regulatorów, urządzeń automatyki i sterowania; 4.5. dokonywanie zapisów parametrów i zdarzeń w dzienniku pracy kotłowni; 4.6. usuwanie awarii, zabezpieczenie urządzeń przed skutkami powstałej awarii; 4.7. bieżące usuwanie usterek nieszczelności urządzeń kotłowni oraz konserwacja bieżąca. Obsługujący ma obowiązek dokonywać rozruchu kotłów w oparciu o olej opałowy w przypadku zaniku gazu oraz rozruchu kotłów w celu rozpoczęcia sezonu grzewczego. 5. Usługi półroczne - po zakończeniu i przed rozpoczęciem sezonu grzewczego: 5.1. wszystkie czynności jak w pkt 4.; 5.2. czyszczenie i regulacja palnika zgodnie z instrukcją i decyzją o dopuszczalnej emisji (ustawianie elektrod, regulacja ilości powietrza dla każdego stopnia palnika); 5.3. kontrola stanu ciśnienia w naczyniu zbiorczym, ewentualne uzupełnienie ciśnienia; 5.4. sprawdzenie szczelności połączeń instalacyjnych, przewodów elektrycznych; 5.5. sprawdzenie i przegląd stanu elementów mechanicznych, regulacja; 5.6. przed rozpoczęciem sezonu grzewczego należy sprawdzić a w trakcie rozruchu dokonywać sukcesywnych kontroli urządzeń w węzłach cieplnych obiektów. 6. Czynności serwisowe roczne - wykonywane raz w roku: 6.1. wszystkie czynności jak w pkt 3.5.; 6.2. konserwacja urządzeń; 6.3. czyszczenie podgrzewacza wody; 6.4. rewizja zewnętrzna i wewnętrzna urządzeń dozorowych dla UDT; 6.5. ewentualna wymiana uszkodzonych elementów; 6.6. test funkcjonalny wszystkich urządzeń; 6.7. wykonanie analizy spalin; 6.8. czyszczenie komory spalania i płomieniówek kotła; 6.9. sprawdzenie twardości wody, 7. Usługi nadzoru wynikające z obowiązujących przepisów: 7.1. nadzór eksploatacyjny i usuwanie awarii w terminie do 8 godzin od zgłoszenia; 7.2. sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji urządzeń; 7.3. uczestniczenie w kontrolach inspektora UDT, PIOŚ; 7.4. typowanie urządzeń do remontów; 7.5. prowadzenie dziennika pracy kotłowni; 7.6. przygotowanie urządzeń do sezonu grzewczego oraz włączenie kotłów w równomierny okres cykliczny w okresie letnim zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, 7.7. dokonywania co trzy miesięcznej kontroli aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej a po wykonaniu prac należy przedstawić stosowny protokół, 7.8. bieżąca kontrola sprawności urządzeń wykrywających gaz (GAZEX) - sprawdzanie działania i przekazywanie protokołów, kontrola ważności kalibracji, demontaż do kalibracji i montaż po kalibracji; 7.9. pomiary eksploatacyjne pętli systemów alarmowych sieci preizolowanych dwa razy w sezonie wraz z udostępnieniem dokumentacji; 8. Obowiązki Wykonawcy w zakresie obsługi serwisowo-eksploatacyjnej obejmują obiekt kotłowni z wszystkimi urządzeniami technicznymi do miejsca wyjścia przewodów cieplnych (c. o. + c. w. u.) z budynku kotłowni. 9. Wykonawca zobowiązany będzie, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, do zamontowania na stałe - jako wyposażenie kotłowni - zdalnego systemu powiadamiania o usterkach palników gazowych w kotłowni wyposażonego w: 9.1. System wysyłający informację SMS o zaistniałej awarii, 9.2. Centralkę alarmową z modułem GSM na kartę. 9.3. System winien być podłączony do istniejących urządzeń kotłowni a jego funkcjonowanie sprawdzane na bieżąco. 9.4. Koszt związany z obsługą systemu i modułu GSM leży po stronie Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wraz z dowodami (np. list referencyjny) potwierdzającymi należyte wykonanie lub należyte wykonywanie w dalszym ciągu usługi serwisowej co najmniej jednej kotłowni gazowo-olejowej w obiektach użyteczności publicznej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik do SIWZ - OFERTA; 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; 4) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46 - 082 KUP, tel. 077) 403-28-60, fax 403-28-53, e-mail: zamowieniapubliczne@szpital-kup.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 11:00, miejsce: SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.