Kup: Usługi stałego nadzoru i obsługi serwisowo-eksploatacyjnej kotłowni gazowo-olejowej
zlokalizowanej na terenie Szpitala w Kup
Numer ogłoszenia: 367116 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup , ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, faks 077 469 57 40 w. 348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi stałego nadzoru i obsługi serwisowo-eksploatacyjnej kotłowni gazowo-olejowej zlokalizowanej na terenie Szpitala w Kup.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałego nadzoru i obsługi serwisowo-eksploatacyjnej kotłowni gazowo-olejowej oraz wykonywanie remontów i napraw bieżących kotłowni usytuowanej w Szpitalu w Kup przy ul. Karola Miarki 14 - zgodnie z wymaganiami producentów określonymi w dokumentacji technicznej (Dokumentacje Techniczno-Ruchowe, Instrukcje Obsługi, Karty Katalogowe Urządzeń) i powszechnie obowiązującymi przepisami technicznymi dotyczącymi eksploatacji tego typu obiektów z zachowaniem wymogów przeciwpożarowych i BHP. 2. W kotłowni znajdują się trzy kotły grzewcze wraz z osprzętem: 2.1. Viessmann Paromat Triplex 225kW, 2.2. Viessmann Paromat Simplex 720k, 2.3. De Dietrich GT519 500kW, 2.4. Zbiorniki ciśnieniowe ciepłej wody użytkowej (pod nadzorem UDT): a) 3 szt. o pojemności 2,5m3, b) 2 szt. o pojemności 2m3. 2.5. Instalacje ciepłej i zimnej wody, 2.6. Instalacje automatyki i sterowania piecami grzewczymi i instalacją c.w.u. wraz z zamontowanymi w tych instalacjach urządzeniami, 2.7. Instalacje elektryczne, 2.8. Urządzenia kontrolne GAZEX, 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50.72.00.00-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.53.11.00-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Zakres usług serwisowych: 4. Usługi bieżące raz w miesiącu: 4.1. sprawdzenie i przetestowanie zabezpieczeń energetycznych, ciśnieniowych, zaworów bezpieczeństwa; 4.2. kontrola poprawności działania stacji uzdatniania wody, ewentualnie uzupełnienia soli; 4.3. kontrola poprawności działania urządzeń; 4.4. test funkcjonalny regulatorów, urządzeń automatyki i sterowania; 4.5. dokonywanie zapisów parametrów i zdarzeń w dzienniku pracy kotłowni; 4.6. usuwanie awarii, zabezpieczenie urządzeń przed skutkami powstałej awarii; 4.7. bieżące usuwanie usterek nieszczelności urządzeń kotłowni oraz konserwacja bieżąca. Obsługujący ma obowiązek dokonywać rozruchu kotłów w oparciu o olej opałowy w przypadku zaniku gazu oraz rozruchu kotłów w celu rozpoczęcia sezonu grzewczego. 5. Usługi półroczne - po zakończeniu i przed rozpoczęciem sezonu grzewczego: 5.1. wszystkie czynności jak w pkt 4.; 5.2. czyszczenie i regulacja palnika zgodnie z instrukcją i decyzją o dopuszczalnej emisji (ustawianie elektrod, regulacja ilości powietrza dla każdego stopnia palnika); 5.3. kontrola stanu ciśnienia w naczyniu zbiorczym, ewentualne uzupełnienie ciśnienia; 5.4. sprawdzenie szczelności połączeń instalacyjnych, przewodów elektrycznych; 5.5. sprawdzenie i przegląd stanu elementów mechanicznych, regulacja; 5.6. przed rozpoczęciem sezonu grzewczego należy sprawdzić a w trakcie rozruchu dokonywać sukcesywnych kontroli urządzeń w węzłach cieplnych obiektów. 6. Czynności serwisowe roczne - wykonywane raz w roku: 6.1. wszystkie czynności jak w pkt 3.5.; 6.2. konserwacja urządzeń; 6.3. czyszczenie podgrzewacza wody; 6.4. rewizja zewnętrzna i wewnętrzna urządzeń dozorowych dla UDT; 6.5. ewentualna wymiana uszkodzonych elementów; 6.6. test funkcjonalny wszystkich urządzeń; 6.7. wykonanie analizy spalin; 6.8. czyszczenie komory spalania i płomieniówek kotła; 6.9. sprawdzenie twardości wody, 7. Usługi nadzoru wynikające z obowiązujących przepisów: 7.1. nadzór eksploatacyjny i usuwanie awarii w terminie do 8 godzin od zgłoszenia; 7.2. sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji urządzeń; 7.3. uczestniczenie w kontrolach inspektora UDT, PIOŚ; 7.4. typowanie urządzeń do remontów; 7.5. prowadzenie dziennika pracy kotłowni; 7.6. przygotowanie urządzeń do sezonu grzewczego oraz włączenie kotłów w równomierny okres cykliczny w okresie letnim zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, 7.7. dokonywania co trzy miesięcznej kontroli aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej a po wykonaniu prac należy przedstawić stosowny protokół, 7.8. bieżąca kontrola sprawności urządzeń wykrywających gaz (GAZEX) - sprawdzanie działania i przekazywanie protokołów, kontrola ważności kalibracji, demontaż do kalibracji i montaż po kalibracji; 7.9. pomiary eksploatacyjne pętli systemów alarmowych sieci preizolowanych dwa razy w sezonie wraz z udostępnieniem dokumentacji; 8. Obowiązki Wykonawcy w zakresie obsługi serwisowo-eksploatacyjnej obejmują obiekt kotłowni z wszystkimi urządzeniami technicznymi do miejsca wyjścia przewodów cieplnych (c. o. + c. w. u.) z budynku kotłowni. 9. Wykonawca zobowiązany będzie, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, do zamontowania na stałe - jako wyposażenie kotłowni - zdalnego systemu powiadamiania o usterkach palników gazowych w kotłowni wyposażonego w: 9.1. System wysyłający informację SMS o zaistniałej awarii, 9.2. Centralkę alarmową z modułem GSM na kartę. 9.3. System winien być podłączony do istniejących urządzeń kotłowni a jego funkcjonowanie sprawdzane na bieżąco. 9.4. Koszt związany z obsługą systemu i modułu GSM leży po stronie Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wraz z dowodami (np. list referencyjny) potwierdzającymi należyte wykonanie lub należyte wykonywanie w dalszym ciągu usługi serwisowej co najmniej jednej kotłowni gazowo-olejowej w obiektach użyteczności publicznej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik do SIWZ - OFERTA; 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; 4) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46 - 082 KUP, tel. 077) 403-28-60, fax 403-28-53, e-mail: zamowieniapubliczne@szpital-kup.eu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 11:00, miejsce: SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100A
- remont kotła na bloku nr 2.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.