eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa łącz internetowych i łącz transmisyjnych oraz świadczenie usług dostępu do Internetu i transmisji danych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Gdańsk: Dostawa łącz internetowych i łącz transmisyjnych oraz świadczenie usług dostępu do Internetu i transmisji danych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 366888 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łącz internetowych i łącz transmisyjnych oraz świadczenie usług dostępu do Internetu i transmisji danych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącz internetowych i łącz transmisyjnych oraz świadczenie usług dostępu do Internetu i transmisji danych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia wskazano w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Na jedną część składa się wykonanie jednego zadania. Wykonawca, który złoży ofertę na całość zamówienia, lub jednocześnie złoży oferty na część 1 (zadanie nr 1) i część 2 (zadanie nr 2) musi złożyć oświadczenie, iż realizacja zadania 1 i 2 odbywać się będzie przy wykorzystaniu odrębnych łącz (Zamawiający wymaga zastosowania odrębnych elementów infrastruktury sieciowej). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących części - zadań: Część 1) Zadanie 1 (poz. nr 1 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje: Dostawa symetrycznego, cyfrowego (światłowodowego) łącza internetowego o przepływności gwarantowanej minimum 20 Mb/s wraz z dostępem do sieci Internet do węzła sieci zlokalizowanego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku: przy ul. Okopowej 21/27 (łącze główne UMWP). Dla zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Zamawiający dopuszcza realizację tego zadania wyłącznie w oparciu o łącze światłowodowe na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ. Część 2) Zadanie 2 (poz. nr 2 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje: Dostawa symetrycznego, cyfrowego łącza internetowego o gwarantowanej przepustowości wraz z dostępem do sieci Internet, zainstalowanego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku: przy ul. Okopowej 21/27 lub przy ul. Augustyńskiego 2 (łącze zapasowe UMWP) na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ. Część 3) Zadanie 3 (poz. nr 3 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje: Dostawa symetrycznych, cyfrowych łącz transmisji danych o gwarantowanej przepustowości, pomiędzy lokalizacjami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku: przy ul. Okopowej 21/27 a przy ul.: Długi Targ 1/7; Równa 19/21 na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5c do SIWZ. Część 4) Zadanie 4 (poz. nr 4 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje: Dostawa asymetrycznego, cyfrowego łącza transmisji danych o gwarantowanej przepustowości, pomiędzy dwoma punktami brzegowymi (lokalizacjami) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 a siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego (Delegatura) przy ul. Jaracza 18A w Słupsku na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5d do SIWZ. 5.Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia. 6.Wykonawca udostępnieni Zamawiającemu na czas realizacji umowy urządzenia obsługujące łącza będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Miejsca i sposób zakończenia ww. łącz są opisane w załączniku nr 2 do SIWZ 7.Wszelkie urządzenia wykorzystywane przez Wykonawcę do realizacji usługi pozostają własnością Wykonawcy, a Zamawiający ponosi wyłącznie koszty ich użytkowania ujęte w ramach comiesięcznej opłaty abonamentowej za świadczone usługi. 8.Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt w siedzibie Zamawiającego, a następnie dokona konfiguracji oferowanych łącz. 9.Dostawa i uruchomienie łącz stanowiącego przedmiot zamówienia zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 10.Dla wszystkich łączy Zamawiający żąda maksymalnego czasu reakcji na zaistniałe awarie nie dłuższego niż 3 godziny oraz maksymalnego gwarantowanego czasu usunięcia awarii nie dłuższego niż 8 godzin, zapewnianego 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. 11.Zamawiający wymaga, aby w razie realizacji łącz transmisyjnych opartych o medium bezprzewodowe (dopuszczalne w zadaniach 2, 3 i 4) parametry tego łącza podlegały kontroli jego jakości, której wyniki zostanę przedstawione Zamawiającemu na jego wniosek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10 - Sieć internetowa 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie tego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał posiadanie uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych na terenie RP, obejmujących co najmniej świadczenie usług dostępu do Internetu i usług transmisji danych. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 3 i oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na dowód posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch (2) usług, których przedmiotem była usługa dostępu do Internetu lub transmisji danych łączem o parametrach nie niższych niż wymagane przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 2 (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz.VI ust.1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz.VI ust.1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz.VI ust.1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) terminu realizacji zamówienia, 3) warunków płatności, 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, 2) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, 3) gdy zmiany są korzystne dla zamawiającego. 4. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności, oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woj-pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.