eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie izolacji cieplnej i remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Poznań: Wykonanie izolacji cieplnej i remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 36660 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18290 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji cieplnej i remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie izolacji cieplnej w przestrzeni międzystropowej nad Westybulem oraz wykonanie prac malarskich wraz z pracami towarzyszącymi w budynkach Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17 i ul. Gronowa 22 ab: 1) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej w przestrzeni międzystropowej nad Westybulem; 2) wykonanie remontu pomieszczeń nr 201 i 282 w zakresie: - zeskrobania i zmycia starej farby; - przygotowania powierzchni pod malowanie; - dwukrotnego malowania farbami sufitów; - dwukrotnego malowania farbami ścian; - ocyklinowania parkietu; - lakierowania parkietu. 3) wykonanie remontu holu na parterze i I piętrze w budynku Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22 ab w zakresie: - zeskrobania i zmycia starej farby; - przygotowania powierzchni pod malowanie; - dwukrotnego malowania farbami sufitów; - dwukrotnego malowania farbami ścian. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót (załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Obioru Robót (załącznik nr 3 do wzoru umowy). Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do IWZ. Miejsce wykonania zamówienia: Budynki Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, ul. Gronowa 22 ab Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Malbud Zakład Remontowo-Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24614,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30275,30

  • Oferta z najniższą ceną: 30275,30 / Oferta z najwyższą ceną: 30275,30

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe: umowa nr ZOU-II.272.42.2015 z dnia 03.12.2015 r. Zamówienie podstawowe ZOU-XII.271.115.2015.JA zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.