eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzątanie obiektów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Warszawa: sprzątanie obiektów biurowych.
Numer ogłoszenia: 3664 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333107 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5114861, faks 022 5114729.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie obiektów biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM ORAZ W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTEPNYCH W PROKURATURZE REJONOWEJ PRAGA - POŁUDNIE PRZY UL. KAMIENNEJ 14 POMIESZCZENIA BIUROWE (105) - PROKURATURA OKRĘGOWA 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - umyć meble, parapety; - wytrzeć z kurzu monitory przeznaczonym do tego środkiem; - umyć aparaty telefoniczne, - wytrzeć kontakty na sucho; - usunąć worki z odpadami; - opróżnić niszczarki, - odkurzyć wykładzinę (albo umyć podłogę PCV) POMIESZCZENIA SOCJALNE: (8) - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Środki myjąco-dezynfekujące. Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - usunąć worki z odpadami (osobno pojemnik na odpady segregowane - plastik i szkło), - umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, - umyć podłogi (PCV lub terrakota) POMIESZCZENIA OCHRONY: (3) - PROKURATURA OKRĘGOWA Środki myjąco-dezynfekujące. Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - usunąć worki z odpadami, - umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, - umyć podłogi (PCV lub terrakota) TOALETY: (23) - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Środki myjąco-dezynfekujące. Dezynfekcja i mycie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - usunąć worki z odpadami, - umyć lustra, glazurę, drzwi, umywalki, armaturę, - umyć pojemniki na mydło i ręczniki papierowe (po opróżnieniu), - umyć i zdezynfekować muszle klozetowe, pisuary, - umyć podłogi, - umyć kabiny prysznicowe, - umyć kabiny łazienkowe, KORYTARZE (8) I KLATKI SCHODOWE (6) - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Środek myjąco- dezynfekujący. Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - umyć przeszklone drzwi wejściowe do wszystkich klatek schodowych oraz do innych pomieszczeń (np. sale konferencyjne); - usunąć worki z odpadami, - wytrzeć na sucho kontakty, - umyć drzwi, uchwyty, - umyć parapety, - umyć i zdezynfekować pojemniki na odpady, - umyć podłogi i listwy przypodłogowe. Przy usuwaniu worków z odpadami należy stosować zasadę ich segregacji: w osobnych workach papier , plastik i szkło (papier z opróżnionych niszczarek i plastik oraz szkło z osobnych pojemników w pomieszczeniach socjalnych) w osobnych workach pozostałe odpady stałe. Worki należy składować w pojemnikach przeznaczonych na odpady segregowane i pozostałe nieczystości stałe. CZĘSTOTLIWOŚĆ CZYSZCZENIA INNYCH ELEMENTÓW W POMIESZCZENIACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWEJ PRAGA POŁUDNIE Co 2 tygodnie: (wszystkie pomieszczenia) umyć kaloryfery. umyć balustrady i inne elementy zdobiące na klatkach schodowych, umyć lustra, umyć aparaty telefoniczne. Co miesiąc: (wszystkie pomieszczenia): wytrzeć wilgotną ściereczką obrazy, zegary, tablice, instrukcje, sztuczne kwiaty, inne ozdoby, umyć kratki wentylacyjne, wentylatory, urządzenia klimatyzacyjne, odkurzyć meble tapicerskie, umyć całą powierzchnię glazury niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego mycia, umyć lamperie niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego mycia, umyć kinkiety. 1 raz w ciągu 6 miesięcy: (wszystkie pomieszczenia) umyć dwustronnie okna PCV wraz z ościeżnicami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w liczbie 405, o powierzchni ogólnej 650,00 m2. umyć parapety zewnętrzne, umyć żaluzje, odsunąć meble od ściany w miarę możliwości i odkurzyć odkryte miejsca. SERWIS PRAC PORZĄDKOWO-OGRODNICZYCH NA TERENIE JEDNOSTKI (1901 m2) ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM (999,7 m2): Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy: Dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości: podwórza jednostki; parkingu jednostki; terenu przylegającego do jednostki w kwartale ulic: Kamiennej, Szwedzkiej i Bródnowskiej; wybieranie z koszy i zbieranie śmieci na całym terenie; Usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu jednostki oraz okalającego budynek - według potrzeb oraz posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia; Utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie) oraz nadzorowanie segregacji odpadów składowanych przez osoby sprzątające pomieszczenia wewnątrz obiektu; Oczyszczanie dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości); INNE CZYNNOŚCI POMOCNICZE - WYKONYWANE SYSTEMATYCZNIE LUB OKRESOWO: uzupełnianie mydła w żelu, bezzapachowych ręczników papierowych w suszarkach, papieru toaletowego, kostek toaletowych, bieżąca wymiana worków w pojemnikach na odpady. ZAKRES PRAC PORZĄDKOWO-OGRODNICZYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM PRZY UL. PADEREWSKIEGO 3 ( 770,30 m2 ) ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM - CHODNIKU (100,00 m2) Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy: Dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości: podwórza jednostki; parkingu jednostki; terenu przylegającego do jednostki od strony ul. Paderewskiego 3; wybieranie z koszy i zbieranie śmieci na całym terenie; Usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu jednostki oraz okalającego budynek - według potrzeb oraz posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia; Utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie); Oczyszczanie dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości) MYCIE DWUSTRONNE OKIEN WRAZ Z OŚCIEŻNICAMI I KRATAMI ORAZ PARAPETAMI ZEWNĘTRZNYMI W pierwszym półroczu 2009 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - 650 m2 2. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga - Północ - 250 m2. 3. Prokuratura Rejonowa w Legionowie - 50 m2 4. Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim - 135 m2. 5. Prokuratura Rejonowa w Wołominie - 190 m2. 6. Prokuratura Rejonowa w Otwocku - 252 m2. __________________________ Razem 1527 m2 W drugim półroczu 2009 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - 650 m2 2. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga - Północ - 250 m2. 3. Prokuratura Rejonowa w Legionowie - 50 m2 4. Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim - 135 m2. 5. Prokuratura Rejonowa w Wołominie - 190 m2. 6. Prokuratura Rejonowa w Otwocku - 252 m2. __________________________ Razem 1527 m2 PRANIE FIRAN I ZASŁON W pierwszym półroczu 2009 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratury Rejonowe - 350 m2. W drugim półroczu 2009 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratury Rejonowe - 350 m2. CZAS PRACY - rutynowe sprzątanie we wszystkie dni robocze w godz. od 1600 - 2200. - sprzątaczka dyżurna w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie, w wszystkie dni robocze w godz. od 800 - 1200 - zakres czynności będzie obejmował prace porządkowe wynikające z doraźnych potrzeb w wszystkich pomieszczeniach podlegających sprzątaniu. Wykonawca winien zapewnić utrzymanie stale odpowiedniego wysokiego poziomu czystości we wszystkich wyszczególnionych powyżej pomieszczeniach również podczas remontów i awarii oraz sprzątanie po remontach. Usługę powyższą Wykonawca wykona z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco - dezynfekujących itp.). Sprzęt przeznaczony do sprzątania oraz środki czystości należy przechowywać w wyznaczonych do tego przez Zamawiającego miejscach. INFORMACJE DODATKOWE PRZEDSTAWICIEL WYKONAWCY: 1. zobowiązany jest do ścisłej współpracy z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (możliwość nawiązania kontaktu telefonicznego z Zamawiającym); 2. jest odpowiedzialny za całokształt pracy podległego personelu; 3. obowiązany jest do czynnej obecności przez 5 dni w tygodniu; 4. obowiązany jest do codziennego wizytowania wszystkich podlegających mu odcinków; 5. nie opuszcza obiektu bez wyznaczenia kompetentnej i upełnomocnionej osoby do sprawowania zastępstwa; 6. zobowiązany jest do niezwłocznego korygowania powstałych błędów w realizacji przedmiotu umowy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1. przedstawienia swojego doświadczenia w pracy (o podobnym profilu) z ostatnich 3 lat potwierdzonego referencjami klientów z podaniem kontaktów telefonicznych do osób, które mogą je potwierdzić. Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą się co najmniej jednym tożsamym z niniejszym, zamówieniem; 2. przedstawienia wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego imiennego grafiku pracowników zatrudnionych na terenie jednostki. Wszelkie zmiany są niezwłocznie nanoszone i informacja przekazywana jest do wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego, 3. usuwania z terenu Zamawiającego własnego zużytego sprzętu we własnym zakresie i na własny koszt. 4. do zapewnienia wysokiej jakości obsługi przez wszystkie robocze dni w trakcie realizacji Umowy, na tym samym poziomie; 5. usługa będzie świadczona zgodnie z ustaleniami i zapewni wymagane minimum pracowników umożliwiające płynną obsługę jednostki - niezależnie od sezonu urlopowego; 6. wytypowania osoby sprawującej funkcję Kierownika Obiektu Firmy oraz przedstawienia Zamawiającemu imiennego wykazu osób zatrudnionych w obiekcie Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy; 7. pracownicy muszą posiadać identyfikatory i prezentować schludny i estetyczny wygląd; 8. zapewnienia odzieży ochronnej dla pracowników, nie zniszczonej, estetycznej; 9. zapewnienia co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do pracy na wysokościach; 10. terminy prac wykonywanych okresowo będzie ustalał przedstawiciel Zamawiającego. Z odpowiednim wyprzedzeniem Kierownik Obiektu będzie informował przedstawiciela Zamawiającego o planowanej realizacji prac wykonywanych okresowo; 11. środki stosowane do sprzątania nie zniszczą sprzętu, powierzchni, są wysokiej jakości i produkcji renomowanych firm; 12. na terenie jednostki, magazynu Wykonawcy przechowywane będą tylko środki w oryginalnych opakowaniach a rozpakowywane tylko do użytku na terenie jednostki; 13. zapewnienia zaopatrzenia w bezzapachowy papier toaletowy (celuloza - 2 warstwowy, małe rolki, listkowany, białe), bezzapachowe ręczniki papierowe (ręczniki składane Z-Z papierowe, miękkie, 1-listkowe, białe), mydło toaletowe płynne (mydło higieniczne z odczynnikiem Ph 5,5 posiadające atest), worki foliowe do pojemników na odpady 35 l (HD), kostki toaletowe (zawieszki); 14. zapewnienia zaopatrzenia w następujące środki antypoślizgowe: piasek, sól, chlorek wapnia. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że trzykrotne, udokumentowane uchybienie w realizacji przedmiotu umowy, potwierdzone przez Kierownika Obiektu lub osobę przez niego wyznaczoną oraz osobę odpowiedzialną z ramienia Zamawiającego, skutkować będzie zastosowaniem kary umownej w wysokościach przewidzianych w projekcie umowy - ZAŁĄCZNIK NR 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ Odpowiedzialność za utrzymanie czystości w jednostce we wszystkich pomieszczeniach jednostki odpowiedzialna jest Firma sprzątająca na warunkach określonych w umowie z jednostką z wyłączeniem miejsc zastrzeżonych przez Zamawiającego. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NADZÓR NAD UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI Kierownik Obiektu Firmy sprzątającej odpowiada za nadzór nad stosowaniem przez pracowników Firmy wymagań przedstawionych przez Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego odpowiada za: bieżącą kontrolę jakości usług świadczonych przez Firmę sprzątającą; przeprowadzanie audytów procesu sprzątania. Przedstawiciel Zamawiającego odpowiada za: składanie do Naczelnika jednostki pisemnych wniosków o zastosowanie kar umownych wobec Firmy sprzątającej w sytuacji niedotrzymania warunków umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 121235.68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy CIEPŁOWNIK, ul. Klonowa 44, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 121235.68
  • Oferta z najniższą ceną: 121235.68 oferta z najwyższą ceną: 171935.04
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.