eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, al. Wojska Polskiego 84, w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Szczecin: Usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, al. Wojska Polskiego 84, w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 366465 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecin 2016 , al. Wojska Polskiego 84, 70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 502065375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin2016.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, al. Wojska Polskiego 84, w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi poligraficzne dla instytucji SZCZECIN 2016, al. Wojska Polskiego 84 w Szczecinie, w okresie od stycznia 2011 r. do 31.12.2011 r., wraz z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. Usługa będzie realizowana sukcesywnie, w miarę składania zamówień przez Zamawiającego. Usługa druku wszystkich materiałów odbywać się będzie na podstawie wzorów dostarczonych przez Zamawiającego. Wielkość oraz zakres zamówienia określone są w Szczegółowym opisie zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Formularzu cenowym (załacznik nr 2a do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości nieniejszego zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00 - Ulotki 22.15.00.00 - Broszury 22.16.00.00 - Informatory 22.30.00.00 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki 22.45.70.00 - Wejściówki 22.45.90.00 - Bilety 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.12.00.00 - Wydawnictwa 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł. 1.Wadium wnosi się w pieniądzu na rachunek bankowy SZCZECIN 2016 w Szczecinie, w banku: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Szczecin, ul. Jagiellońska 97, 70-435 Szczecin, nr konta 89-2030-0045-1110-0000-0166-1180 z dopiskiem - Wadium przetargowe na usługi poligraficzne. 2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert (Rozdział XV ust. 1). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostania uznana za odrzuconą. 3.Zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 4.Wadium może być wniesione ponadto w jednej lub kilku następujących formach: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) i wówczas należy złożyć oryginał dokumentu w sekretariacie Zamawiającego w godzinach 9.00 - 15.00, jednak najpóźniej do terminu i godziny składania ofert (Rozdział XV), zaś kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Postanowienia ust. 1 - 4 stosuje się odpowiednio.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, c)zapewnią realizację zamówienia we wskazanym, w rozdziale X SIWZ terminie, d)zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w szczegółowym opisie zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ, e)dołączą do oferty formularz cenowy z wyszczególnieniem cen materiałów drukowanych, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, f)posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu usługi poligraficznej o wartości kontraktu nie mniejszej niż 32.000,00 zł netto każda - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny sposłniania warunków metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, c)zapewnią realizację zamówienia we wskazanym, w rozdziale X SIWZ terminie, d)zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w szczegółowym opisie zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ, e)dołączą do oferty formularz cenowy z wyszczególnieniem cen materiałów drukowanych, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, f)posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu usługi poligraficznej o wartości kontraktu nie mniejszej niż 32.000,00 zł netto każda - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny sposłniania warunków metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, c)zapewnią realizację zamówienia we wskazanym, w rozdziale X SIWZ terminie, d)zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w szczegółowym opisie zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ, e)dołączą do oferty formularz cenowy z wyszczególnieniem cen materiałów drukowanych, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, f)posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu usługi poligraficznej o wartości kontraktu nie mniejszej niż 32.000,00 zł netto każda - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny sposłniania warunków metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, c)zapewnią realizację zamówienia we wskazanym, w rozdziale X SIWZ terminie, d)zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w szczegółowym opisie zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ, e)dołączą do oferty formularz cenowy z wyszczególnieniem cen materiałów drukowanych, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, f)posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu usługi poligraficznej o wartości kontraktu nie mniejszej niż 32.000,00 zł netto każda - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny sposłniania warunków metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, c)zapewnią realizację zamówienia we wskazanym, w rozdziale X SIWZ terminie, d)zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w szczegółowym opisie zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ, e)dołączą do oferty formularz cenowy z wyszczególnieniem cen materiałów drukowanych, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, f)posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu usługi poligraficznej o wartości kontraktu nie mniejszej niż 32.000,00 zł netto każda - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny sposłniania warunków metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy (załącznik nr 2a do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin2016.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZCZECIN 2016 al. Wojska Polskiego 90 70-482 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2010 godzina 10:00, miejsce: SZCZECIN 2016 al. Wojska Polskiego 90 70-482 Szczecin I piętro-sekretariat-pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.