eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych i instalacyjnych związanych z remontem pomieszczeń w Domu Studenckim Nawojka, położonym przy ul. Reymonta 11, 30-059 Kraków, dla Fundacji Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego BRATNIAK, w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 366138 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Kraków: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych i instalacyjnych związanych z remontem pomieszczeń w Domu Studenckim Nawojka, położonym przy ul. Reymonta 11, 30-059 Kraków, dla Fundacji Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego BRATNIAK, w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 322472-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak", krajowy numer identyfikacyjny 35100282000000, ul. ul. Piastowska  47, 30067   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 126 223 700, faks 126 386 084, e-mail epogwizd@bratniak.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bratniak.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych i instalacyjnych związanych z remontem pomieszczeń w Domu Studenckim Nawojka, położonym przy ul. Reymonta 11, 30-059 Kraków, dla Fundacji Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego BRATNIAK, w Krakowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CRZP/UJ/386/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych i instalacyjnych związanych z remontem pomieszczeń w Domu Studenckim Nawojka, położonym przy ul. Reymonta 11, 30-059 Kraków, dla Fundacji Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego BRATNIAK, w Krakowie. 1.1 Zakres podstawowych prac i czynności obejmuje w szczególności realizację remontu w zakresie części wschodniej segmentu środkowego kondygnacji: piwnice, parter, I piętro, II piętro, III piętro, piętro IV, obejmującego remont ścianek działowych i doposażenie węzłów łazienkowych, remont ciągów komunikacyjnych (korytarze i hole) w zakresie wymiany elementów wykończenia - malowanie, remont instalacji wewnętrznych: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej, wentylacji, c.o., instalacji słaboprądowej, oraz część prac na dachu, a w szczególności nasady na kominach i zakończenia kominów wentylacyjnych, a także realizację czynności wynikających z obowiązków gwarancyjnych w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami i wymaganiami producentów lub z zakresem i formą wynikającą z powszechnie obowiązujących przepisami prawa. 1.2 Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca będzie zobowiązany do wymknięcia terenu remontu i stosowanego jego zabezpieczenia, przy zachowaniu ewentualności możliwości natychmiastowego udostępnienia drogi ewakuacyjnej, przy czym klatka schodowa będzie używana wspólnie z użytkownikami Domu Studenckiego, tak więc należy zapewnić utrzymanie jej w czystości i szczególne środki bezpieczeństwa osób z niej korzystających. 1.3 Zamawiający informuje, iż udostępni Wykonawcy niezbędne media nieodpłatnie przez okres realizacji przedmiotu zamówienia. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, tj. w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik A do SIWZ, a zarazem będących integralną częścią SIWZ, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej część SIWZ. 1.5 Sposób realizacji zamówienia i wymagań z tym zawiązanych został również opisany we wzorze umowy w pkt 16) SIWZ. 1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i orientacyjny, natomiast podstawą dla sporządzenia indywidualnej kalkulacji ceny oferty (kosztorysu ofertowego) jest załączona dokumentacja projektowa i STWiOR. 1.7 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac. 1.8 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtarzających się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w szczególności w zakresie kolejnych budowlanych prac remontowych i instalacyjnych. 1.9 Postanowienia dotyczące wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz.U. 2014 poz. 1502 ze zm.). Dlatego też, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy przynajmniej: 1.9.1 11 osób wykonujących prace ogólnobudowlane w tym prace murarskie, posadzkarskie, tynkarskie, malarskie, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać jedenastu pełnowymiarowym etatom, 1.9.2 3 osoby wykonujące roboty w zakresie instalacji elektrycznych tj. bruzdowanie, układanie tras kablowych instalacji elektrycznej, montaż rozdzielnic elektrycznych, montaż osprzętu elektrycznego w tym opraw oświetleniowych, łączników oraz gniazd elektrycznych itp., przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać trzem pełnowymiarowym etatom, 1.9.3 3 osoby wykonujące roboty w zakresie instalacji wentylacji, klimatyzacji tj. układanie kanałów, montaż urządzeń itp., przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać trzem pełnowymiarowym etatom, 1.9.4 3 osoby wykonujące roboty w zakresie instalacji wod-kan i c.o. tj. bruzdowanie, orurowanie, montaż urządzeń itp., przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać trzem pełnowymiarowym etatom. 1.10 Zobowiązane wynikające z postanowień pkt 3)1. ppkt 1.9 niniejszej SIWZ dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót budowlanych objętych zakresem niniejszej umowy. 1.11 Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 1.12 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez wskazanego w ofercie pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę. 1.13 Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu listę pracowników i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób (np. umowy o pracę, oświadczenie pracownika o zatrudnieniu przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, deklaracje ZUS), celem wypełnienia powyższego zobowiązania. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych osób na podstawie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 922 ze zm.). 1.14 Niezatrudnienie osób w wymaganej liczbie pełnych etatów, przerwa ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z wymaganiami opisanymi powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace, co będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości wskazanej we wzorze umowy, liczonej dla każdego etatu z tytułu każdorazowego naruszenia tego obowiązku. 1.15 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 1.16 Wymogi określone powyżej dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej czynności. 1.17 Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 240 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, a przedstawić w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem na przykład producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i stosownymi oznakowaniami w postaci dokumentów (o ile dotyczy) potwierdzających spełnienie wymagań SIWZ, stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady dla całości przedmiotu. Gwarancja i rękojmia za wady będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia za wady obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi za wady realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214400-4, 45400000-1, 45300000-0, 45311000-0, 45312000-7, 45312100-8, 45314310-7, 45314120-8, 45314200-3, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1, 45332400-7, 45343100-4, 45421000-4, 45410000-4, 45432113-9, 45432112-2, 45431200-9, 45442100-8, 45262522-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1851851.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Remontowo Budowlana Pa-Ka Paweł Kasztelewicz,  ,  ul. Krakowska 6/1,  31-062,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1890037.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1847517.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2747800.25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.