eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Konserwacja oświetlenia ulicznego w okresie 1 roku na terenie miasta Czeladzi



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Czeladź: Konserwacja oświetlenia ulicznego w okresie 1 roku na terenie miasta Czeladzi
Numer ogłoszenia: 366021 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi , ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego w okresie 1 roku na terenie miasta Czeladzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Czeladzi w roku 2009. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego polegającą na utrzymaniu w sprawności technicznej 1660 opraw oświetlenia ulicznego, przy czym liczba ta może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, 2. Prawidłowe funkcjonowanie i ustawienie zegarów astronomicznych i sterujących. 3. Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, a także osłon i odbłyśników opraw. 4. Utrzymanie we właściwym stanie sieci zasilających urządzenia oświetleniowe. 5. Estetyczny wygląd urządzeń oświetlenia ulicznego. 6. Pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci. 7. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8. Naprawę zerwanych przewodów linii napowietrznych, 9. Naprawę uszkodzonych elementów sterowniczych na tablicy oświetleniowej 10. Usunięcie i naprawę szkód powstałych w wyniku kradzieży lub dewastacji osprzętu i elementów urządzeń. 11. Prowadzenie całodobowego pogotowia oświetlenia ulic. 12. Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach oświetlenia. Zgłoszone usterki winny być usunięte w ciągu 48 godzin. 13. Sprawdzenie stanu technicznego i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 14. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych i niezwłoczne zgłaszanie tego faktu Zamawiającemu. 15. Zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 16. Po każdym świadczeniu usług Wykonawca pozostawia cały teren objęty usługami w stanie czystym i nadającym się do użytkowania bez dodatkowych prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (konserwacja oświetlenia ulicznego lub drogowego obejmująca co najmniej 1.000 punktów świetnych); - Wykonawca musi dysponować osobami, którym zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia, wskazane osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV oraz uprawnienia do pracy pod napięciem do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.); - musi dysponować niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności: podnośnikiem. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6.1 i 6.2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - (wzór załącznik nr 2) 1.3 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane przez te osoby wymaganych uprawnień. 1.5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca -wymagane minimum: podnośnik 1.6 Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (konserwacja oświetlenia ulicznego lub drogowego obejmująca co najmniej 1.000 punktów świetnych) Uwagi: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa wart. 25 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-253 Czeladź, ul. E. Orzeszkowej 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, Czeladź, ul. E. Orzszkowej 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.