eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach projektu systemowego pnSTART współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIIPromocja integracji społecznej, Działanie 7.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 366000 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324336 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć szkolnych związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym z matematyki i języka angielskiego dla wychowanków rodzin zastępczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie 1. Odbiorcy zajęć: 6 wychowanków rodzin zastępczych, zamieszkujących teren powiatu chełmskiego. 2. Zakres zajęć: a) dla 5 osób - indywidualne zajęcia z matematyki - poziom ponadgimnazjalny w wymiarze 20 godzin lekcyjnych dla jednej osoby (godzina lekcyjna = 45 min.) łącznie - 100 godzin zajęć. b) dla 1 osoby - indywidualne zajęcia z języka angielskiego - poziom ponadgimnazjalny w wymiarze 20 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 min). 3. Miejsce realizacji zajęć: -miasto Chełm. 4. Zadania Wykonawcy: 1) Realizacja zajęć maksymalnie 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, a po dokonaniu ustaleń z uczestnikami zajęć, także w dni wolne od zajęć (w soboty i niedziele). Godziny oraz dni, w których będą odbywać się zajęcia muszą zostać dostosowane do uczestników. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 3 godzin lekcyjnych (135 min). Po każdych 2 godzinach lekcyjnych (90 min) zajęć powinna zostać zorganizowana 10-cio minutowa przerwa. Przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 3 godzin lekcyjnych (135 min) dziennie. 2) Zapewnienie uczestnikom zajęć bezpiecznych i higienicznych warunków nauki. 3) Zapewnienie pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć na terenie miasta Chełm. Zajęcia powinny być realizowane w pomieszczeniach o powierzchni sali nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika z dostępem do sanitariatów i toalet. 4) Zapewnienie serwisu z poczęstunkiem (herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier, ) podczas zajęć - w czasie przerw w zajęciach szkoleniowych w każdym dniu zajęć, niezależnie od liczby godzin. 5) Zapewnienie uczestnikom zajęć zwrotu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia zajęć (komunikacją zbiorową), maksymalnie do kwoty 15 zł za każdy dzień w którym odbywają się zajęcia. 6) Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu zajęć poświadczonym odpowiednimi dokumentami. 7) Zapewnienie materiałów edukacyjnych i pomocy naukowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. 8) Przeprowadzenie przez rozpoczęciem zajęć testu sprawdzającego wiedzę uczestników zajęć w celu optymalnego dostosowania programu zajęć do potrzeb uczestników, 9) Dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty rozpoczęcia realizacji zajęć (tj. po przeprowadzaniu testów sprawdzających wiedzę i ustaleniu terminów zajęć), programu i harmonogramu zajęć. 10) Przeprowadzenie po zakończeniu zajęć, testu oceniającego poziom zdobytej wiedzy podczas zajęć. 11) Przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dokonanie oceny zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 12) Wydanie po ukończeniu zajęć zaświadczenia, lub certyfikatu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. in. szczegółowy zakres przedmiotowy i ilość godzin trwania kursu. Wzory certyfikatów/ zaświadczeń powinny zostać dostarczone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 13) Prowadzenie dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników kursów, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu. 14) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów (w tym certyfikatów/ zaświadczeń) wymaganych przy realizacji kursów logotypem UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym na stronie internetowej www. wup.lublin.pl. 15) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego kursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAWA Taurogiński Waldemar,, ul. Krzywa 41/3, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5180,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.