eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Rozbudowa wraz z przebudową Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-22

Gdynia: Rozbudowa wraz z przebudową Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 36574 - 2009; data zamieszczenia: 22.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe nr 46 , ul. Pusta 9, 81-078 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 6238280, faks 0-58 6238280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa wraz z przebudową Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Rozbudowa wraz i przebudową Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Gdyni ul. Pusta 9 ROBOTY BUDOWLANE - roboty rozbiórkowe budowlane i instalacyjne, - rozbudowa i przebudowa, podjazd dla wózków, wykonanie miejsc parkingowych w tym miedzy innymi : Roboty ziemne - zdjęcie humusu-trawnik oraz plantowanie terenu - wykonanie wykopu do fundamenty i stopy fundamentowe , - dowóz piasku na podsypki pod ławy fundamentowe, pod układanie nawierzchni z kostki betonowej, - zasypywanie tłuczniem przestrzeni za ścianami fundamentowymi - zasypanie wykopu z dowiezieniem piasku oraz zagęszczeniem podłoża - wywóz gruzu i ziemi na wysypisko wraz z utylizacją Uwaga gruz ceglany, betonowy tynki ,nadmiar ziemi z wykopów i niwelacji przeznacza się do wykorzystania ( po rozdrobnieniu) do zasypywania przy ścianach fundamentowych, podjazdu dla wózków). Przewiduje się wyłącznie wywóz materiałów zbędnych i niewykorzystanych do zasypek Izolacje - wykonanie izolacji ław fundamentowych, pod obróbkami ,pod czapkami kominowymi , na ścianie pozioma - 1x papa termozgrzewalna, - izolacja cieplna ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr 14 i 12 cmcm wykonana materiałami systemowymi z wykonaniem tynku cienkowarstwowego akrylowego w kolorze elewacji wg projektu , - wykonanie izolacji z folii PCV dwuwarstwowo, - docieplenie posadzki styropianem gr.10 cm, - docieplenie ścian fundamentowych gr 10 cm z wtopieniem siatki propylenowej - w pomieszczeniach WC i łazience - izolacja z folii w płynie na posadzkach a w miejscu pryszniców również na ścianach, - izolacje powłokowe ścian fundamentowych- Izoplast oraz płyty stropodachu - dylatacja - styropian gr 2 cm, - izolacja kominów - wełna mineralna gr. 5 cm, Roboty betonowe - wykonanie podkładu z betonu B-7,5 gr 10 cm - wykonanie ,ław fundamentowych ,słupów, wieńców, nadproży ,belek ,płyty stropowej żelbetowej, nadproży prefabrykowanych zgodnie z projektem konstrukcyjnym - wykonanie podkładów betonowych na posadzkach, podjeżdzie na wózki , miejsca parkingowe - zabetonowanie otworów ,belek stalowych nadprożowych, - ściany fundamentowe z bloczków betonowych - fundamenty podjazdu na wózki z bloczków, - wykonanie czapek kominowych betonowych z kapinosem -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm na podjeździe, miejscach parkingowych , podeście wyjściowym od strony ogrodu, opaski wokół budynku , na schodach od strony ogrodu z zastosowaniem obrzeży chodnikowych - wykonanie muru oporowego z elementów prefabrykowanych ELKI przy wydzielaniu miejsc parkingowych - przełożenie kostki betonowej przy wejściu do budynku z wyprofilowaniem spadków , Ścianki działowe i roboty murowe - Obudowy pionów i innych elementów wykonać z płyt ognio i wodoodpornych gipsowo - kartonowych na profilach systemowych 50 mm, . -Kominy z pustaków ceramicznych ponad dachem obudowane cegła pełną, - Ściany z gazobetonu gr 24 cm,12 cm. 6 cm, - Zamurować otwory w ścianach wewnętrznych i zewnętrznych - gazobeton. - Montaż kratek wentylacyjnych . - Wymurowanie filarków z cegły pełnej kl 15MPa na zaprawie 5MPa Roboty tynkarskie - wykonać nowe tynki na ścianach ,po skutych tynkach wewnętrznych ,zamurowaniach otworów okiennych i drzwiowych, na kominach, na attyce, - wykonanie tynków zewnętrznych na ścianach fundamentowych pod wykonanie izolacji - uzupełnienie tynków na ścianach i ościeżach, Stolarka drzwiowa i okienna. Drzwi płytowe pełne okleinowane do pomieszczeń kolorze buk i białe wg projektu Kabiny WC wydzielone ściankami systemowymi np.Stratificcato. Drzwi o odporności ogniowej EI 60 w kolorze buk z ościeżnicą metalową. Okna PCV wyposażyć w nawiewniki o przepustowości powietrza 30 m3/h.. Drzwi PCV ze szkłem bezpiecznym wg projektu. Posadzki i warstwy posadzkowe. W pomieszczeniach określonych w projekcie zastosować płytki typu gres układane na klej elastyczny - kolorystyka posadzek uzgodniona z projektantem i użytkownikiem, Uprzednio wykonać następujące warstwy podposadzkowe: -podkład z tłucznia zalany zaprawą cementową, -podkład z betonu gr.10 cm, -izolacja przeciwwilgotnościowa, - dociepelenie styropianem - wylewka betonowa gr . 4 cm ( na styropianie) - izolacja z folii w płynie w pomieszczeniach mokrych. Pod wykładziny zgrzewane PCV typu Tarkett i panele podłogowe wykonać wylewkę samopoziomującą , zagruntować podłoże i układać wykładzinę z wywinięciem cokołu na ściany - kolorystyka uzgodniona z użytkownikiem. Obłożenie schodów wewnętrznych wykładziną zgrzewana z zastosowaniem listew systemowych w kolorze kontrastowym. W pomieszczeniach sanitarnych stosować płytki antypoślizgowe , kolorystyka uzgodniona z użytkownikiem. Wyjście na taras i schody obłożyć gresem mrozoodpornym ,antypoślizgowym na kleju elastycznym do warunków temperaturowych zewnętrznych. Panele podłogowe dopuszczone do stosowania w budynkach użyteczności publicznej układać na płycie lub gąbce systemowej podkładowej z zastosowaniem listew systemowych cokołowych. Okładziny ścian. W pomieszczeniach sanitarnych płytki glazurowane 20*25 cm układać na klej do wysokości 2,1 m. Należy uwzględnić zastosowanie dekorów na ścianach. Malowanie. Malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi a także farbami olejnymi półmatowymi. Kominy ponad dachem oraz attykę od strony pokrycia malować farbą elewacyjna systemową ( z systemu docieplenia). Dach Wykonanie docieplenia dachu płytami styropianowymi gr. 20 cm cm oraz płytami styropianowymi ze spadkiem wg projektu o średniej grubości 17 cm . Warstwy styropianu ( 2 ) mocować kołkami do stropu , pokryć papą samoprzylepną oraz papą podkładową oraz pokrycie papą termozgrzewalna wierzchniego krycia PYE PV 250 S 4,5 SS . Wykonać przepusty przez attykę i zamontować siatki na liście. Wykonać nowe obróbki blacharskie okapów , gzymsów i kominów, attyki ,parapety zewnętrzne z bl. powlekanej . Kominy otynkować i malować Obróbki blacharskie ,rynny z bl. powlekanej. Roboty ślusarskie Wykonanie dla potrzeb pochylni dla wózków poręcze balustrady dla niepełnosprawnych, przy schodach zewnętrznych balustradę dostosować do istniejących , balustradę wewnętrzną wykonać z wypełnieniem z poliwęglanem w ramce Konstrukcje stalowe Nadproża i belki stalowe wg projektu , które należy poddać zabezpieczeniu antykorozyjnemu. Docieplenie ścian zewnętrznych. Docieplenie wykonane ze styropianu o gr.14 cm i 12 cm .Tynk akrylowy lub silikonowy ,baranek o uziarnieniu 1,5 mm zgodnie z kolorystyka Weber Terranova lub inny system ocieplenia metodą BSO - certyfikowany. Należy uzupełnić uszkodzone podczas prac budowlanych istniejące docieplenie budynku wraz z tynkiem cienkowarstwowym z zachowaniem kolorystyki . Tynk cienkowarstwowy Tynk systemowy odpowiadający systemowi docieplenia wykonany na daszku nad wyjściem oraz na murku przy schodach w kolorystyce zgodnie z projektem.. Roboty nawierzchniowe. Nawierzchnie z kostki betonowej gr.60mm o wym.20*10cm na tarasie, pochylni ,podjeździe dla niepełnosprawnych, opaska przy budynku, dojścia przy budynku z zastosowaniem obrzeży betonowych. Wykonanie schodów z zastosowaniem obrzeży i kostki betonowej. Roboty inne Montaż rolet na korytarzu , białe. Montaż dźwignika nożycowego wraz z kasetą sterowniczą o udźwigu 500kg.. - roboty instalacji elektrycznej w tym: Tablica bezpiecznikowa , instalacja siły, instalacja oświetleniowa w tym oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtykowych , instalacja odgromowa części rozbudowanej, instalacja ochrony przepięciowej ,instalacja ochrony przeciwporażeniowej -instalacja wewnetrzna c.o. -roboty wod-kan w obrębie budynku w tym: Instalacja wody zimnej, instalacja wody ciepłej, instalacja kanalizacji oraz wentylacja pomieszczeń sanitarnych - przesuniecie hydrantu zewnętrznego na terenie nieruchomości, - instalacja kanalizacji deszczowej na terenie nieruchomości. Powierzchnia zabudowy Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Gdyni w wyniku projektowanej rozbudowy zwiększy się o 165,2 m2 oraz powierzchnia dojść zmniejszy się o ok.174 m 2 . W trakcie prac wymienionych w rozdziale 3 specyfikacji, dotyczącym zakresu robót budowlanych mogą powstać między innymi następujące rodzaje odpadów : 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02 - gruz ceglany, 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, 17 01 80 - usunięte tynki, tapety, okleiny itp., 17 02 01 - drewno, 17 02 02 - szkło, 17 03 03 - smoła i produkty smołowe, 17 03 80 - odpadowa papa, 17 02 03 - tworzywa sztuczne, 17 04 05 - żelazo i stal, 17 06 03*- inne materiały izolacyjne zawierające substancje niebezpieczne, 17 06 04 - materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03, 15 01 10*-opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (opakowania po farbach) * ) - odpad niebezpieczny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa - Załącznik nr 7 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 8 3. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 4 letnią gwarancję. 4. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na bieżąco ustalał z użytkownikiem, Nadzorem i Zamawiającym przebieg prac budowlanych z uwzględnieniem konieczności funkcjonowania przedszkola bez zakłóceń, zapewniając odpowiednie warunki bhp i higieniczno-sanitarne. 6. Odpady: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po renowacji i procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i lub magazynowane w sposób przyjazny środowisku (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U.07.39.251), a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 6.2. Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. Przekazanie odpadów uprawnionemu odbiorcy przez wykonawcę powinno każdorazowo być potwierdzane na karcie przekazania odpadów (wzór kart przekazania i ewidencji odpadów znajduje się w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Dz.U. Nr 30, poz. 213). 6.3. Koszty związane z zagospodarowaniem wytworzonych w czasie robót budowlanych odpadów powinny być uwzględnione w ofercie Wykonawcy. 7. Wykonawca jest zobowiązany po terminie prowadzić roboty głośne ,rozbiórkowe po godzinie 16-tej lub w godzinach wcześniej ustalonych z Zamawiającym , ze względu na funkcjonowanie placówki . 8. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć obszar budowy w sposób gwarantujący odpowiednie warunki dla działalności placówki przedszkolnej w zakresie bezpieczeństwa oraz warunków higieniczno - sanitarnych. Należy zastosować odpowiednie , gwarantujące bezpieczeństwo wygrodzenia placu budowy od części użytkowanej przez Przedszkole w postaci trwałego ogrodzenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac instalacyjnych we wszystkich branżach tak ,aby nie spowodować przerw w dostawie mediów a terminy przełączenia instalacji ściśle uzgadniać z Zamawiającym ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub kompletnej przebudowie budynku użytkowego o wartości netto minimum 550.000 zł każda; 4. zatrudniają przeciętnie min 20 pracowników w okresie ostatnich trzech lat; 5. w ciągu ostatnich trzech lat zatrudniają 3 osób personelu kierowniczego; 6. wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia: a/ 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. b/ 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. c/ 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych 7. posiadają na kwotę 300 000 zł dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową; 8. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 400 000zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - załącznik Nr 1 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 2 robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3; 5. informacja na temat liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3; 6. A. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, B. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; 7. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; 8. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających o podobnym charakterze, na kwotę minimum każda 550.000 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców; 6. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument może być złożony przez jednego lub każdego wykonawcę; 7. wykaz osób, posiadających odpowiednie uprawnienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ; Wymagane jest wykazanie : 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1 osoby z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 1 osoby z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; 9. wykaz prac, które Wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. 11. polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę na łączną kwotę nie niższą niż 400 000 zł dla wszystkich Wykonawców. 12. kosztorys ofertowy; 13. harmonogram realizacji robót; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z poźn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/jednostki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Samorzadowe Nr 46 ul. Pusta9 81-078 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedszkole Samorządowe Nr 46 ul.Pusta 9 81-078 Gdynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.