eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie promocyjnych kalendarzy książkowych, trójdzielnych i kieszonkowych na rok 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Warszawa: Wykonanie promocyjnych kalendarzy książkowych, trójdzielnych i kieszonkowych na rok 2010
Numer ogłoszenia: 365676 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie promocyjnych kalendarzy książkowych, trójdzielnych i kieszonkowych na rok 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: -kalendarzy książkowych; -kalendarzy trójdzielnych; -kalendarzy kieszonkowych; zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz ich dostawa do siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia ponosi wszelkie koszty i ryzyko związane z dostarczeniem powyższych kalendarzy do Siedziby Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Kalendarze książkowe: 2.1.1. ilość: 500 sztuk; 2.1.2. wymogi techniczne: 2.1.2.1. format: 20x27 cm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 3cm; 2.1.2.2. objętość: max 170 stron; 2.1.2.3. papier: offsetowy, 90g/m2, koloru chamois (żółto-kremowy); 2.1.2.4. blok: szyty bądź szyto-klejony 2.1.2.5. okładka: a) okładka z prostymi narożnikami; b) okleina poliuretanowa termoprzebarwialna vivella; c) kolor okleiny: granat + niebieski, rozmieszczenie kolorów jak na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 A do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; d) przeszycie w kształcie łuku, przy czym projekt graficzny przeszycia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; 2.1.2.6. kalendarium: a) pionowy układ tygodniowy - 1 tydzień na dwóch stronach; b) kalendarium na rok 2010 w języku polskim (PL) oraz min. angielskim (GB), rosyjskim (RU), imieniny i polskie święta, telefony kierunkowe, tabela/mapa z odległościami drogowymi w Polsce i Europie; c) notes teleadresowy zintegrowany z blokiem kalendarza; 2.1.2.7. wykończenie: a) perforacja narożników; b) tasiemka w kolorze dopasowanym do kolorystyki wnętrza; c) kapitałka; d) wycięte registry; 2.1.2.8. dodatki: a) na okładce tłoczenie: roku 2010, napisu Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy, herbu dzielnicy, przy czym projekt graficzny tłoczenia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl (wzór herbu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 C do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl). 2.2. Kalendarze trójdzielne: 2.2.1. ilość: 1000 sztuk; 2.2.2. wymogi techniczne: 2.2.2.1. format: po rozłożeniu; 300 x 750 mm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 20 mm 2.2.2.2. główka: a) wielkość główki: 300 x 200 mm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 20 mm b) druk pełnokolorowy (4+0), lakier uv; c) efekt wypukłości główki; d) projekt graficzny główki wykona Wykonawca w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy, na podstawie materiałów dostarczonych w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego 2.2.2.3. plecy (podkład): a) podkład jednokolorowy (1+0), karton; b) pełnokolorowy nadruk stopki reklamowej, herbu dzielnicy i logo m.st. Warszawy (wzór herbu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 C do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl, wzór logo m.st. Warszawy prezentuje rysunek stanowiącym załącznik nr 1 D do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl) 2.2.2.4. kalendarium: a) układ trójstopniowy: trzy oddzielne kalendaria (miesiąc poprzedni, bieżący, następny) - 3 komplety x 12 stron; b) papier offset 90 g/m2, koloru białego; c) druk min. 2 kolorowy (2+0), nazwa dni i miesięcy w językach min. polskim (PL), angielskim (GB), rosyjskim (RU); d) opaska z przesuwanym okienkiem do zaznaczania daty. 2.3. Kalendarze kieszonkowe: 2.3.1. ilość: 500 sztuk; 2.3.2. wymogi techniczne: 2.3.2.1. format: 10x15 cm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 1cm; 2.3.2.2. objętość: max 150 stron; 2.3.2.3. papier: offsetowy, 70g/m2, koloru białego 2.3.2.4. blok: szyty bądź szyto-klejony 2.3.2.5. okładka: a) okładka z prostymi narożnikami; b) okleina poliuretanowa termoprzebarwialna vivella; c) kolor okleiny: granat + niebieski, rozmieszczenie kolorów jak na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 B do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; d) przeszycie w kształcie łuku, przy czym projekt graficzny przeszycia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1B do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; 2.3.2.6. kalendarium: a) pionowy układ tygodniowy - 1 tydzień na dwóch stronach; b) kalendarium na rok 2010 w języku polskim (PL) oraz min. angielskim (GB), rosyjskim (RU), imieniny i polskie święta; c) notes teleadresowy zintegrowany z blokiem kalendarza; 2.3.2.7. wykończenie: a) perforacja narożników; b) tasiemka w kolorze dopasowanym do kolorystyki wnętrza; 2.3.2.8. dodatki: a) na okładce tłoczenie: roku 2010, napisu Ursynów, herbu dzielnicy, przy czym projekt graficzny tłoczenia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1B do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl (wzór herbu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 C do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust.1 pkt 4, w tym: 1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał (tj.zakończył) co najmniej: - jedną usługę polegającą na wykonaniu kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto. Uwaga! Zamawiający uzna wskazany powyżej warunek również za spełniony, jeżeli usługa polegająca na wykonaniu kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto, była częścią większego zamówienia na materiały promocyjne, reklamowe, itp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia - stosując zasady art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt III.2) 1. Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego- www.ursynow.waw.pl lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3A do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego- www.ursynow.waw.pl. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt III.2) 1. Ogłoszenia. 2.3. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt III.2) 1 oraz 1.1. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego- www.ursynow.waw.pl. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie III.2) 2.2. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt III.2) 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt III.2) 2.2. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokumenty wymienione w pkt III.2) 2.3. Ogłoszenia, winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.ursynow.waw.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji - strony internetowej - wzór wniosku wraz z załącznikami. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data, godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwem operatora platformy do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców przekazywana jest informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej. Informacja ta przekazywana jest na wskazane we wnioskach Wykonawców adresy e-mail. Po otrzymaniu informacji Wykonawca rejestruje się na platformie aukcyjnej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie mógł zmienić na nowy - określony przez siebie. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: musi być wyposażony w procesor 733 MHz lub wyższy i posiadać co najmniej 512 pamięci RAM, posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub wyższy, posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. albo Mozilla, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 2.Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, zmiany kursów walut, ceł itp. Obciąża Wykonawcę i należy je uwzględnić w ofercie. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy zamieszczony został w pkt IV.3.13) 8. Ogłoszenia. 3.Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej. 4.Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 5.Minimalna wysokość postąpień: 200,00 zł. 6.Cena wywoławcza: 45 000,00 zł.

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    120 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 28.10.2009 godzina 09:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY, POK. NR 239.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 05.11.2009 r. o godz. 13:00. Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 05.11.2009 r. godz: 13:20.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta (postąpienie) lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona inna oferta (postąpienie), jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami a) Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą faksu, natomiast wnioski wraz z załącznikami przekazywane są w formie pisemnej. b) Zamawiający i Wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. c) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Pani Anna Grabowska - główny specjalista tel. 022/546-60-02 fax 022/ 545-71-28 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Pani Eliza Krych-Palusińska - główny specjalista tel. 022/ 545-73-33 fax 022/ 545-73-32 - w zakresie dotyczącym licytacji elektronicznej Pani Grażyna Kubicka tel. 022/443-14-06 fax 022/443-14-02 2. Opis sposobu przygotowywania wniosku 2.1. Wniosek musi zawierać: 2.1.1. Wypełniony formularz wniosku, zgodny z treścią załącznika nr 2 do Ogłoszenia, zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego(www.ursynow.waw.pl). 2.1.2. Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami pkt III.2) 2. Ogłoszenia, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu; 2.1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie oraz załączone do wniosku w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. UWAGA! W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie- jeżeli umowa spółki lub uchwała spółki stanowi inaczej, niż przedstawicielstwo ustawowe (z którego wynika, iż uprawnienie do reprezentowania spółki cywilnej, przysługuje każdemu ze wspólników z osobna), zobligowani są załączyć powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. 2.1.4. Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy załączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.2.Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Każdy dokument składający się na wniosek i sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z jego tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2.3. Wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - wymagające podpisu Wykonawcy, muszą być podpisane, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. 2.4. Wszelkie poprawki w treści wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej wniosek. 2.5.Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictw oraz oświadczenia, o którym mowa poniżej) składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.2) 2.1. Ogłoszenia, składane jest w formie oryginału. 2.7.Zamawiający zaleca, aby strony wniosku były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w poniższym pkt. 2.8.W przypadku gdyby wniosek, w tym oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym opakowaniu, strony zaś trwale ze sobą połączone i ponumerowane. 2.9. Zastrzeżenie, o którym mowa w pkt powyżej, musi zostać załączone odrębnie do wniosku, lecz w tym samym opakowaniu co wniosek. 3. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej 3.1.Wniosek należy złożyć w miejscu i terminie wskazanym w pkt IV.3.11.) Ogłoszenia. 3.2.Koperta ma być zaadresowana następująco: URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY URZĄD DZIELNICY URSYNÓW WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY DLA DZIELNICY URSYNÓW Al. KEN 61, 02-777 Warszawa Wniosek w licytacji elektronicznej na: Wykonanie promocyjnych kalendarzy książkowych, trójdzielnych i kieszonkowych na rok 2010. 3.3.W przypadku błędnego oznakowania przez Wykonawcę koperty, Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych sankcji. 4.Wykonawca nie może zlecić Podwykonawcom wszystkich rodzajów robót objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania we wniosku części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 5.Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani będą nie później niż w dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu - umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności. 7. W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: - terminu realizacji, gdy: -przedłuża się procedura postępowania, z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres, o który procedura się wydłużyła; - wynagrodzenia umownego - pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 8. WZÓR UMOWY UMOWA NR URN-XII-OD/B/IX/1/1/2/ /2009 zawarta w dniu roku pomiędzy Miastem Stołecznym Warszawą Dzielnicą Ursynów al. KEN 61, reprezentowanym na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m.st. Warszawy z dnia Nr GP-0158 przez NIP: 525-22-48-481, REGON:015259640-00-138, zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym a zwaną w dalszej części Wykonawcą, w związku z wyborem oferty Wykonawcy na podstawie przeprowadzonego w trybie licytacji elektronicznej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 z póź.zm.), o następującej treści: § 1 Przedmiot umowy 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania a) kalendarze książkowe; b) kalendarze trójdzielne; c) kalendarze kieszonkowe; zgodnie z wymaganiami określonymi w ust.2 niniejszego paragrafu oraz ich dostawę do siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy: 2.1 Kalendarze książkowe: 2.1.1. ilość: 500 sztuk; 2.1.2. wymogi techniczne: 2.1.2.1. format: 20x27 cm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 3cm; 2.1.2.2. objętość: max 170 stron; 2.1.2.3. papier: offsetowy, 90g/m2, koloru chamois (żółto-kremowy); 2.1.2.4. blok: szyty bądź szyto-klejony 2.1.2.5. okładka: a) okładka z prostymi narożnikami; b) okleina poliuretanowa termoprzebarwialna vivella; c) kolor okleiny: granat + niebieski, rozmieszczenie kolorów jak na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 A do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; d) przeszycie w kształcie łuku, przy czym projekt graficzny przeszycia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; 2.1.2.6. kalendarium: a) pionowy układ tygodniowy - 1 tydzień na dwóch stronach; b) kalendarium na rok 2010 w języku polskim (PL) oraz min. angielskim (GB), rosyjskim (RU), imieniny i polskie święta, telefony kierunkowe, tabela/mapa z odległościami drogowymi w Polsce i Europie; c) notes teleadresowy zintegrowany z blokiem kalendarza; 2.1.2.7. wykończenie: a) perforacja narożników; b) tasiemka w kolorze dopasowanym do kolorystyki wnętrza; c) kapitałka; d) wycięte registry; 2.1.2.8. dodatki: a) na okładce tłoczenie: roku 2010, napisu Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy, herbu dzielnicy, przy czym projekt graficzny tłoczenia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl (wzór herbu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 C do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl). 2.2. Kalendarze trójdzielne: 2.2.1. ilość: 1000 sztuk; 2.2.2. wymogi techniczne: 2.2.2.1. format: po rozłożeniu; 300 x 750 mm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 20 mm 2.2.2.2. główka: a) wielkość główki: 300 x 200 mm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 20 mm; b) druk pełnokolorowy (4+0), lakier uv; c) efekt wypukłości główki; d) projekt graficzny główki wykona Wykonawca w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy, na podstawie materiałów dostarczonych w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego 2.2.2.3. plecy (podkład): a) podkład jednokolorowy (1+0), karton; b) pełnokolorowy nadruk stopki reklamowej, herbu dzielnicy i logo m.st. Warszawy (wzór herbu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 C do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl, wzór logo m.st. Warszawy prezentuje rysunek stanowiącym załącznik nr 1 D do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl) 2.2.2.4. kalendarium: a) układ trójstopniowy: trzy oddzielne kalendaria (miesiąc poprzedni, bieżący, następny) - 3 komplety x 12 stron; b) papier offset 90 g/m2, koloru białego; c) druk min. 2 kolorowy (2+0), nazwa dni i miesięcy w językach min. polskim (PL), angielskim (GB), rosyjskim (RU); d) opaska z przesuwanym okienkiem do zaznaczania daty. 2.3. Kalendarze kieszonkowe: 2.3.1. ilość: 500 sztuk; 2.3.2. wymogi techniczne: 2.3.2.1. format: 10x15 cm, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość różnicy w wymiarze o -/+ 1cm; 2.3.2.2. objętość: max 150 stron; 2.3.2.3. papier: offsetowy, 70g/m2, koloru białego 2.3.2.4. blok: szyty bądź szyto-klejony 2.3.2.5. okładka: a) okładka z prostymi narożnikami; b) okleina poliuretanowa termoprzebarwialna vivella; c) kolor okleiny: granat + niebieski, rozmieszczenie kolorów jak na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 B do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; d) przeszycie w kształcie łuku, przy czym projekt graficzny przeszycia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl; 2.3.2.6. kalendarium: a) pionowy układ tygodniowy - 1 tydzień na dwóch stronach; b) kalendarium na rok 2010 w języku polskim (PL) oraz min. angielskim (GB), rosyjskim (RU), imieniny i polskie święta; c) notes teleadresowy zintegrowany z blokiem kalendarza; 2.3.2.7. wykończenie: a) perforacja narożników; b) tasiemka w kolorze dopasowanym do kolorystyki wnętrza; 2.3.2.8. dodatki: a) na okładce tłoczenie: roku 2010, napisu Ursynów, herbu dzielnicy, przy czym projekt graficzny tłoczenia ma zostać wykonany w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy - w oparciu o koncepcję Zamawiającego przedstawioną na rysunku stanowiącym załącznik nr 1B do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl (wzór herbu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 1 C do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej: www.ursynow.waw.pl). § 2 Termin realizacji Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się w okresie od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2009r. § 3 Obowiązki Wykonawcy 1.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy określony w § 1 zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej umowie oraz zgodnie z: a.zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością, b.zaleceniami osoby sprawującej nadzór ze strony Zamawiającego. 2.W terminie 2 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu projektu graficznego przeszycia oraz tłoczenia w zakresie kalendarza książkowego oraz kieszonkowego, a także projektu graficznego główki w zakresie kalendarza trójdzielnego. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego. § 4 Obowiązki Zamawiającego 1.W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do opracowania przez Wykonawcę projektu graficznego główki kalendarza trójdzielnego. 2.Zapłata ustalonego wynagrodzenia nastąpi po odbiorze przedmiotu umowy oraz dostarczeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT. § 5 Wynagrodzenie 1.Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 strony ustalają wynagrodzenie w wysokości złotych netto (słownie: netto) plus podatek VAT % w wysokości złotych (słownie), co daje kwotę brutto w wysokości (słownie: brutto). 2.Rozliczenie nastąpi fakturą wystawioną na Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy. 3.Fakturę za wykonanie Wykonawca wystawi na: nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481 i odbiorcę (płatnika): Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. KEN 61, 02-777 Warszawa. 4.Należność Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatna będzie przelewem na rachunek bankowy w ciągu 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. KEN 61, 02-777 Warszawa 5.Za datę zapłaty strony uznają datę złożenia przez Zamawiającego polecenia zapłaty. § 6 Odbiór 1. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady dające się usunąć, to Zamawiający odmówi odbioru do czasu ich usunięcia i wyznaczy termin na ich usunięcie. 2. W przypadku zaistnienia wad nie dających się usunąć Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin w celu dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad. W przypadku niedotrzymania tego terminu Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, o których mowa w § 7 niniejszej umowy. § 7 Kary umowne 1.Zamawiający zastrzega sobie od Wykonawcy kary umowne. 2.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a.Za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy określone w § 2 umowy w wysokości 0,1% wartości wynagrodzenia umownego brutto (§ 5 ust. 1) za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad, b.Za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze przedmiotu umowy karę w wysokości 0,1% wartości wynagrodzenia umownego brutto (§ 5 ust. 1) za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad, c.Za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 20 % wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust.1. 3.W razie, gdy kary umowne nie pokryją poniesionej szkody przez Zamawiającego zachowuje się możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach przewidzianych w kodeksie cywilnym. § 8 Ochrona danych osobowych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych pozyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, jak również do zapewnienia Zamawiającemu nadzoru i kontroli nad przetwarzaniem i ochroną w/w danych osobowych. § 9 Postanowienia końcowe 1.Do spraw nieuregulowanych w umowie mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego. 2.Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 3.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach - po jednej dla każdej ze stron. Zamawiający Wykonawca 9. Wzór wniosku wraz z załącznikami, dostępny jest w formacie PDF na stronie www.ursynow.waw.pl..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.