eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36556

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Inowrocław: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Z-ca Dyrektora ds. Techniczno-Administracyjnych - Ireneusz Beśka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Inspektor ds.Zamówień Publicznych Ewa Sempowicz, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Inspektor ds.Zamówień Publicznych Ewa Sempowicz, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Sekretariat Z-cy dyr. ds. Techniczno-Administracyjnych, Ewa Sempowicz, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 52 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: leasing. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1) ambulans typu R furgon - 1 szt. 2) ambulans transportowy typu furgon - 2 szt. 3) ambulans transportowy typu furgon z podwyższonym dachem - 1 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PS ZOZ Inowrocław w Inowrocławiu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego Oryginalny kod CPV: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 14.500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa regulująca współpracę podmiotów. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Kopię dowodu wniesienia wadium. 2) Kopię aktualnego, pełnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania. 3) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)Informacje banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy a wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)informacja dotycząca wymagań Wykonawcy w stosunku do leasingobiorcy, 8)wykaz tożsamych dostaw o parametrach i wartości zbliżonych do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ostatnich dwóch latach z podaniem nazwy i adresu odbiorców, 9) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli ofertę złożą podmioty wspólnie. W przypadku konsorcjum wymagane dokumenty winny zostać złożone przez wszystkich uczestników konsorcjum. 10) Pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania, podpisywania oferty, kontaktów z Zamawiającym i podpisania umowy, w przypadku, gdy takie pełnomocnictwo jest wymagane. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Z uwagi na konieczność unieważnienia uprzednio prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego oraz brak możliwości przeprowadzenia kolejnej procedury bez skrócenia terminu z uwagi na czas trwania obecnej umowy leasingu, której koniec przypada na dzień 05.08.2005r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena (koszt leasingu) - 70% Koszt eksploatacji - 15% Termin dostawy - 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: N-41/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 09.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.08.2005, godzina 12:00, PSZOZ Inowrocław, ul. Poznańska 97, sala konferencyjna 04.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.