eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa Pałacu Saskiego przy pl. Piłsudskiego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36555

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa Pałacu Saskiego przy pl. Piłsudskiego w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 5953383, fax 48 22 5953368, e-mail: EMscichowska@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa, Marek Okniński, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 5953370, fax 48 22 5953368. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa, Ewa Mścichowska, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 5953370, fax 48 22 5953368, e-mail: EMscichowska@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa, Ewa Mścichowska, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, pok. 3, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 5953370, fax 48 22 5953368. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Pałacu Saskiego przy pl. Piłsudskiego w Warszawie 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę Pałacu Saskiego w Warszawie. Powierzchnia zabudowy wynosi - ca 6800 m kw. Wysokość zabudowy - ca 16,5 metra. Powierzchnia całkowita kondygnacji naziemnych wyniesie - ca 19 800 m kw. Powierzchnia całkowita kondygnacji podziemnych - ca 13 200 m kw. Ilość miejsc parkingowych - ca 440. Budowa Pałacu Saskiego obejmuje oba skrzydła budynku wraz z kolumnadą i istniejącym Grobem Nieznanego Żołnierza. Elewacje zewnętrzne budynku należy wykonać z zastosowaniem technologii i materiałów tradycyjnych. Należy również zachować historyczną (z 1939 r.) odpowiedniość podziałów fasady, z podziałami na kondygnacje, razem z wystrojem architektonicznym. Obecna zachowana autentyczna forma Grobu Nieznanego Żołnierza powinna być czytelna i odpowiednio wyróżniona w zrekonstruowanej kolumnadzie pałacu. Wykonawca zobowiązany będzie przed rozpoczęciem robót do wykonania badań archeologicznych w obrębie Pałacu Saskiego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie na nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy pl. Piłsudskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.13 - Muzea Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów Oryginalny kod CPV: 74.26.10.00 - Usługi badania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.51.00.00 - Usługi badania terenu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 10 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 1 000 000,00 PLN - wymagane na etapie składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: (1) Zamawiający przewiduje płatności zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym: (a) na etapie projektowania (b) na etapie prowadzenia prac budowlanych (2) Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej realizacji zamówienia podanej na ofercie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: (1).Ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy: (a) muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; (b) nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (c) muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków) w charakterze wykonawcy generalnego, tj. odpowiadającego za zaprojektowanie i wybudowanie co najmniej dwóch zamówień obejmujących wybudowanie (projekt i roboty budowlane) budynku biurowego lub hotelu o powierzchni całkowitej każdego z wykazanych budynków nie mniejszej niż 10 000 m kw. oraz spełniającego pozostałe wymogi określone w pkt. VI.4.6., i potwierdzą to dokumentami wskazującymi, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie; (d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 30 mln PLN; (e) posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontraktowa i deliktowa w sumie) na kwotę nie niższą niż 10 mln PLN; (f) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.) w zakresie: - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych, - projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, - projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, - projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; (g) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych, spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579); (h) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania badaniami archeologicznymi i sporządzenia dokumentacji z tych badań, spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579); (i) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania badaniami architektonicznymi i sporządzenia dokumentacji z tych badań, spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579). Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia (lit. f; g; h; i) muszą być członkami właściwych Izb Samorządu Zawodowego. (j) wykażą, że w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych uzyskali przychód w wysokości co najmniej 200 mln PLN. UWAGA: W wypadku wykonawców działających wspólnie ocena spełniania wymogów określonych w lit. (c); (d); (e); (f); (g); (h); (i); (j) będzie dokonywana łącznie. (2).Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: (a) pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (UWAGA: wykonawca może wykorzystać też wzór formularza wniosku, który zostanie przez zamawiającego przesłany w wersji elektronicznej do zainteresowanych wykonawców, po uprzednim przesłaniu prośby o jego przekazanie na adres e-mailowy: emscichowska@warszawa.um.gov.pl) (b) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (c) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (d) dokumenty określone w punktach; III.2.1.1 (status prawny), III.2.1.2. (zdolność ekonomiczna i finansowa), III.2.1.3. (zdolność techniczna) z uwzględnieniem wymogów co do formy zawartych w treści niniejszego ogłoszenia. (3). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawiają wskazane wyżej dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645). (4). Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. (5). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii oznaczonych "za zgodność z oryginałem" i poświadczonych przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność kopii z oryginałem. (6). Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, samodzielnie lub wspólnie z innymi wykonawcami. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek, zostanie wykluczony z postępowania. (7). Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, i w tym przypadku: (a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Wykonawcę-Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę-Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy-Pełnomocnika musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę-Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy-Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału; (b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować ich spełnienie, składając oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z załączonymi dokumentami określonymi w pkt III.2.1.1. (status prawny); (c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wymagania te muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie (suma wymagań określonych przez zamawiającego w tym zakresie). W tym przypadku oświadczenie składa Wykonawca-Pełnomocnik, załączając dokumenty potwierdzające spełnianie warunku - dokumenty wskazano w pkt III.2.1.2. (zdolność ekonomiczna i finansowa) oraz III.2.1.3. (zdolność techniczna). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców winien przedstawić: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy osób fizycznych), wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1.(1), (2), (3) i (5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a ) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. III.2.1.1.(6) dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1.(4) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przedstawić: (a) kopię sprawozdania finansowego (potwierdzającego, że wykonawca uzyskał w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych przychód w wysokości co najmniej 200 mln PLN), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 (trzech) lat obrotowych; jeżeli okres prowadzenia działalności przez danego wykonawcę jest krótszy niż 3 (trzy) lata, należy złożyć sprawozdania za cały ten okres; (b) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej), w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 10 mln PLN oraz oświadczenie, że zapewni ciągłość wskazanego ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu umowy. (c) aktualną informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych (w wysokości co najmniej 30 mln PLN) lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości co najmniej 30 mln PLN), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W razie przedstawienia dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu poprzedzającym termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: W przypadku wniosku składanego przez podmioty występujące wspólnie, z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przedstawić: (a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (od upływu terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w całym tym okresie) w charakterze wykonawcy generalnego, tj. odpowiadającego za projekt i wykonawstwo budynku, zamówień obejmujących zaprojektowanie i wybudowanie budynków, o których mowa w pkt III.2.1.(1)(c), z określeniem przeznaczenia wykazanych budynków, powierzchni całkowitej w m kw. (z zaokrągleniem do pełnych tysięcy), daty i miejsca wykonania oraz podaniem nazwy inwestora wraz z jego adresem. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. Zamówienia będące w trakcie realizacji nie zostaną uznane za spełniające wymogi zawarte w pkt III.2.1.(1)(c) niniejszego ogłoszenia; (b) wykaz osób posiadających wymienione w pkt III.2.1.(1)(f) kwalifikacje. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko osoby, określenie rodzaju posiadanych uprawnień, planowany dla wskazanych osób zakres czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadane przez osoby wskazane w wykazie uprawnienia; (c) wykaz osób posiadających wymienione w pkt III.2.1.(1)(g) uprawnienia. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko osoby, określenie rodzaju posiadanych uprawnień, planowany dla wskazanych osób zakres czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby spełniają wymogi określone w § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579) lub zaświadczenia, o których mowa w § 13 wskazanego Rozporządzenia; (d) wykaz osób posiadających wymienione w pk. III.2.1.(1)(h) uprawnienia. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko osoby, określenie rodzaju posiadanych uprawnień, planowany dla wskazanych osób zakres czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby spełniają wymogi określone w § 10.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579) lub zaświadczenia, o których mowa w § 13 wskazanego Rozporządzenia; (e) wykaz osób posiadających wymienione w pkt III.2.1.(1)(i) uprawnienia. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko osoby, określenie rodzaju posiadanych uprawnień, planowany dla wskazanych osób zakres czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby spełniają wymogi określone w § 9 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579) lub zaświadczenia, o których mowa w § 13 wskazanego Rozporządzenia. UWAGA: Do wykazów, o których mowa w lit. b, c, d, e, należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazach osoby są członkami właściwych Izb Samorządu Zawodowego, o ile przynależność do właściwej izby jest wymagana przepisami prawa. UWAGA: W przypadku, gdy wśród osób wymienionych w wykazach wskazanych powyżej (lit. b, c, d, e) będą obywatele z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Konfederacji Szwajcarii należy dodatkowo załączyć oświadczenie, że wymienione osoby spełniają wymogi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.). W odniesieniu do osób będących obywatelami z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Konfederacji Szwajcarii zamiast dokumentu potwierdzającego, że są członkami właściwych polskich Izb Samorządu Zawodowego - dopuszcza się przedstawienie wniosku złożonego we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego o przeprowadzenie postępowania weryfikacyjnego w zakresie wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. UWAGA: W przypadku wniosku składanego przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyspieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: W związku z unieważnieniem uprzednio prowadzonego postępowania na "Zagospodarowanie zachodniej pierzei placu Marszałka J. Piłsudskiego w Warszawie" zachodzi pilna potrzeba udzielenia tego zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - Warunki i sposób płatności: Wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami dostępny pod adresem poczty elektronicznej: EMscichowska@warszawa.um.gov.pl. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 19.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: (1) Termin wysłania zaproszeń do składania ofert oraz termin realizacji przedmiotu zamówienia mają charakter orientacyjny. (2) W razie złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez więcej niż 5 (pięciu) wykonawców lub wykonawców działających wspólnie, spełniających warunki określone w pkt III.2) (Warunki uczestnictwa), do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 (pięciu) wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów, obliczoną zgodnie z poniższą formułą: Wykonawca otrzyma 1 pkt za każde (ponad wymagane minimum) dodatkowo wykazane wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków) zamówienia obejmujące zaprojektowanie i wykonanie budynków wskazanych w pkt III.2.1.(1)(c) niniejszego ogłoszenia o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 10 000 m kw. dla każdego z budynków. W przypadku gdy kilku wykonawców, po dokonaniu oceny na podstawie powyższych zasad, zostanie sklasyfikowanych na pozycji nr 5, zamawiający zastosuje w stosunku do tych wykonawców dodatkową kwalifikację, gdzie pod uwagę będzie brana łączna powierzchnia całkowita zaprojektowanych i wykonanych budynków wskazanych w pkt III.2.1.(1)(c) ogłoszenia. Zakwalifikowany zostanie wykonawca, którego suma kubatur zaprojektowanych i wybudowanych budynków będzie najwyższa. W przypadku gdy nadal co najmniej dwóch wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów, zamawiający wybierze tego wykonawcę, który wykazał, iż zaprojektował i wykonał budynek o najwyższej powierzchni całkowitej spośród wykonawców sklasyfikowanych na tej samej pozycji. (3) Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem prac budowlanych, zamawiający wymaga, aby wykonawca ubezpieczył budowę od ryzyk budowy i montażu na kwotę nie niższą niż 80% ceny realizacji zamówienia przedstawionej w ofercie. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej od ryzyk związanych ze szkodami w środowisku, spowodowanymi realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialności związanej z wpływem realizacji przedmiotu zamówienia na pogarszanie struktury wód gruntowych i oddziaływaniem na Ogród Saski (Environmental Impairment Insurance) na kwotę 20 mln PLN. Warunki ustanowienia wskazanych polis zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie wyklucza, iż będzie wymagał od wybranego wykonawcy wykupienia dodatkowych polis niż określone w niniejszym punkcie. Wymagane ubezpieczenia będą musiały obejmować pełen okres realizacji przedmiotu zamówienia. (4) Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane musi wynosić minimum 5 lat od daty przekazania wykonanego budynku zamawiającemu, z tym że na wykonany dach, elewacje i kolumnadę gwarancja i rękojmia musi wynosić minimum 10 lat. (5) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania informacji, co do treści ogłoszenia w formie elektronicznej, tym wszystkim zainteresowanym, którzy zwrócą się do zamawiającego. Treść udzielonej informacji zostanie przekazana w formie elektronicznej również wszystkim osobom, które zwróciły się/zwrócą się do zamawiającego między innymi o przekazanie wzoru formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (6) Pod użytym w pkt III.2.1.(1)(c) pojęciem budynku biurowego lub hotelu zamawiający rozumie budynki biurowe (Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych 1220) lub hotele PKOB 1211), które zostały wykonane z uwzględnieniem co najmniej poniższych warunków: - wysokość pomieszczeń w wykonanych budynkach minimum 2,70 m, - podwieszane sufity wydzielające przestrzeń dla prowadzenia instalacji wentylacji/klimatyzacji i instalacji elektrycznej, - centralna klimatyzacja, - okablowanie strukturalne w pełnym zakresie (odrębne teletechniczne, komputerowe i elektryczne). (7) Informujemy, że ze względu na szczególny charakter miejsca, w którym prowadzone będą prace objęte przedmiotem zamówienia, zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ustali dodatkowe warunki prowadzenia robót budowlanych związanych z Grobem Nieznanego Żołnierza. (8) Wniosek należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie). Opakowanie powinno zostać oznakowane jako "WNIOSEK - Budowa Pałacu Saskiego w Warszawie". Wniosek musi zostać złożony w terminie określonym w pkt IV.3.3) niniejszego ogłoszenia pod adresem wskazanym w pkt. 1.3 ogłoszenia, tj: Urząd m. st. Warszawy Biuro Zamówień Publicznych ul. Canaletta 2, pok. 3 (II piętro) 00-099 Warszawa. 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.