eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa urządzeń produkcyjnych z kompleksową obsługą techniczno - informatyczną dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3654 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Gdańsk: Dostawa urządzeń produkcyjnych z kompleksową obsługą techniczno - informatyczną dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358079-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363189-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bażyńskiego  8, 80309   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ug.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń produkcyjnych z kompleksową obsługą techniczno - informatyczną dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

A120-211-172/16/SS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30121430-6; 50000000-5. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń produkcyjnych, zwanych dalej "urządzeniami", z kompleksową obsługą techniczno - informatyczną, dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Zamówienie podzielone jest na dwa etapy: I etap obejmuje: 1)dostawę wysokonakładowego urządzenia do druku produkcyjnego monochromatycznego, jego instalację i uruchomienie, 2)dostawę wysokonakładowego urządzenia do druku produkcyjnego kolorowego, jego instalację i uruchomienie, 3)dostawę oprogramowania do sterowania tymi urządzeniami, 4)przeszkolenie maksymalnie 2 osób z obsługi urządzeń w pełnym zakresie, w miejscu ich instalacji, po instalacji i uruchomieniu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie późniejszym niż 3 dni robocze*, II etap: 5)kompleksowa obsługa techniczno-informatyczna urządzeń w zakresie opisanym w Tabeli nr IV załącznika 1b do umowy, zwana dalej "usługą", która obejmuje między innymi: a)wymianę materiałów eksploatacyjnych oraz zapewnienie zapasowych materiałów (§ 7 ust. 2 pkt. 9 umowy), b)świadczenia gwarancyjne oraz utrzymywanie urządzeń w ciągłej gotowości do pracy, c)wsparcie techniczne, w tym: doradztwo, konsultacje oraz przeszkolenie maksymalnie 2 osób z zaawansowanej obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego, a także przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dotyczącego zainstalowanego oprogramowania, w szczególności w zakresie kalibracji i zarządzania kolorami, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 4.Urządzenia muszą: 1)być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia; wymagane jest aby nie posiadały wad fizycznych i prawnych, 2)zostać wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w siedzibie Zakładu Poligrafii i Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego, 3)być oznakowane (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.), 4)w przypadku, gdy są produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.): a)mieć dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b)mieć dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c)mieć umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; -zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 5.Gwarancja producenta na urządzenia wynosi 48 miesięcy, zgodnie z zapisami w § 6 umowy. 6.Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30121430-6
Dodatkowe kody CPV: 50000000-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1.Termin realizacji umowy: 1)I etap - maksymalnie 30 dni roboczych* od dnia zawarcia umowy, 2)II etap - 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru po wykonaniu zamówienia z I etapu lub do wcześniejszego wyczerpania wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 2 umowy, w zależności od tego który wariant nastąpi wcześniej. W przypadku niewyczerpania wartości umowy brutto w terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 3 c umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT639992.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.,  ,  ul. Muszkieterów 15,  02-273,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 724007.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 724007.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 730201.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.