eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Remont i adaptacja budynku magazynowego na potrzeby Regionalnego Centrum Badawczo-Rozwojowego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Wałczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Wałcz: Remont i adaptacja budynku magazynowego na potrzeby Regionalnego Centrum Badawczo-Rozwojowego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Wałczu
Numer ogłoszenia: 365418 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316654 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2500187, faks 67 2500187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja budynku magazynowego na potrzeby Regionalnego Centrum Badawczo-Rozwojowego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Wałczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na Regionalne Centrum Badawczo-Rozwojowe przy PWSZ w Wałczu. Zadanie realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet: Oś 1 - Gospodarka-Innowacje, Działanie 1.2 Innowacje i Transfer Technologii, Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura B+R. Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) roboty budowlane w zakresie remontu i adaptacji budynku, 3) roboty instalacyjne w budynku: a) instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania, b) instalacja wentylacji, c) instalacja zasilania komputerów, instalacja zasilania maszyn i urządzeń, instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych, złącza, główny wyłącznik, tablica rozdzielcza i WLZ, instalacja wyrównawcza, ochrona przeciwporażeniowa, instalacja odgromowa, 4) sieci zewnętrzne: a) światłowodowa, b) wod-kan, c) deszczowa, 5) zasilania budynku energią elektryczną, 6) roboty wykończeniowe: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne i fundamenty, dach ocieplenie i pokrycie, ściany i ścianki działowe, podłoża i posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, elewacja i roboty zewnętrzne, remont pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj: 1) w wielobranżowym projekcie budowlano-wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 2) w przedmiarze robót wraz z kosztorysem ofertowym zawartym w załączniku nr 11 do SIWZ, 3) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. Dokumentacja projektowa na którą składa się załącznik nr 10, 11 i 12 określa wymagane parametry urządzenia i normy jakie spełniają materiały. Oznacza to, że w przedmiocie oferty złożonej w niniejszym przetargu muszą być zaoferowane technologie, urządzenia i materiały o parametrach nie gorszych jak wskazane w dokumentacji w SIWZ. Zamawiający na etapie wykonawstwa zastrzega sobie prawo weryfikacji i żądania od Wykonawcy dokumentów potwierdzających zapewnienie parametrów zastosowanych urządzeń i materiałów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zamawiający oświadcza, iż posiada pozwolenie na budowę w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokładne informacje dotyczące rozmieszczenia zasilania, wielkości fundamentów po wyborze dostawców i rodzaju maszyn i urządzeń. 10. Zamawiający dokonuje opisu uszczegóławiającego standard niektórych elementów poprzez wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej. Poniższe zmiany mają charakter nieistotny tj. niepowodujące zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę, a mianowicie: 1) zamiana podbitki z drewnianej na podbitkę z PCV z systemowymi kratkami/systemami wentylacyjnymi; wobec powyższego należy pozycję nr 19 kosztorysu zamienić na podbitkę systemową z PCV w kolorze drewnopodobnym z systemowymi kratkami/systemami wentylacyjnymi, obmiar pozostawić. Anuluje się wobec powyższego pozycję 20 kosztorysu; 2) wobec zamiany materiału podbitki, zmienia się obmiar poz. 21 - kratki wentylacyjne, pozostawiając tylko kratki od elewacji frontowej w ilości 28 szt.; kratki z elewacji tylnej zostaną zastąpione przez elementy wentylacyjne z systemowej podbitki PCV. Zastosować kratki ze stali nierdzewnej; 3) rynny, zbiorniczki i rury spustowe wykonać z blachy powlekanej a nie jak jest w kosztorysie z blachy ocynkowanej (poz. 66, 67, 68); przedmiar bez zmian; 4) wewnętrzne drzwi płytowe dostarczyć jako drzwi pokryte okleiną odporną na zarysowania i zniszczenie, stosowaną typowo do obiektów użyteczności publicznej. Kolor okleiny - ciemny orzech. Zamiast kratek nawiewnych, zastosować tuleje nawiewne w ilości odpowiadającej podanemu na rys. 12A przekrojowi netto otworu nawiewnego. Układ szyb i rodzaj szyby (szyba nieprzeźroczysta) w drzwiach Dw-4 ustalić z Zamawiającym przed zamówieniem (zamiast jednej dużej szyby raczej kilka mniejszych), w zależności od wybranego przez Wykonawcę dostawcy stolarki drzwiowej. Klamki ze stali nierdzewnej w naturalnym kolorze stali; 5) klamka w skrzydłach okiennych, nie wyżej niż 200 cm od podłogi pomieszczenia, 6. W kosztorysie branży elektrycznej zmienić obmiar poz. 315 z 9 na 10 kompletów: 9 opraw zew. LED + 1 listwa zew. LED o długości 5 m (oświetlenie liter na elewacji). Wykonawca zobowiązany jest ogrodzić placu budowy w granicach wyznaczonych przez Zamawiającego zgodnie z załączoną mapą, stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ. Na wyznaczonym terenie musi znaleźć się zaplecze budowy, miejsce na gromadzenie odpadów i na materiały dostarczane na plac budowy. Teren przekazany Wykonawcy wykracza poza obszar objęty projektem, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest do oddania terenu w stanie niepogorszonym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.15.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet: Oś 1 - Gospodarka-Innowacje, Działanie 1.2 Innowacje i Transfer Technologii, Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura B+R.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe TOMBUD Tomasz Czerwiński, ul. Bydgoska 79, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1187823,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1492222,86

  • Oferta z najniższą ceną: 1492222,86 / Oferta z najwyższą ceną: 1568678,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.