eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych w gminie Wierzchosławice



Ogłoszenie z dnia 2006-07-13

POZYCJA 36538

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wierzchosławice: wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych w gminie Wierzchosławice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wierzchosławice, do kontaktów: Halina Kucharska, Wierzchosławice 550, 33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie, tel. 014 6319030, fax 014 6319045. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych w gminie Wierzchosławice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: W 8 miejscowościach na terenie Gminy Wierzchosławice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych. Remont polegał będzie na mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wyrównaniu mieszanką mineralno asfaltową oraz wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. Ponadto należy uzupełnić istniejące pobocze mieszanką kruszywa naturalnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Spełniają warunki formalne stanowiace o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne , określone w art. 22 ust1 pkt. 1 )i 4 ). 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u pzp. 3.Spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2) i 3) . 4. Udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy , liczony od daty odbioru końcowego robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Wykonanie podbudowy na łącznej powierzchni dróg - 4197 m2. 2.Wykonanie wyrównania podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową grubości 2 cm na powierzchni - 7744 m2. 3.Wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej grubości 3 cm na powierzchni - 7744 m2. Zakres prac obejmuje wykonanie 21 odcinków w 8 miejscowościach Gminy Wierzchosławice . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 8 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają wymagania zawarte w SIWZ . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z punktem 2.3 SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 upzp , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 upzp , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert- dotyczy wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197,poz.1661). 4. Aktualne zaświadczenia wlaściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert. 5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 upzp ( wg zał. nr 3 ). 6. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączeniem kserokopii uprawnień personelu kierowniczego - wg wzoru jak w zał. nr 4 do SIWZ . 7. Informacja na temat podstawowych urządzeń i narzędzi jakie posiada wykonawca - wg wzoru jak w zał. nr 5 . 8. Wykaz wykonanych w ciagu ostatnich 5 lat robót budowlanych , odpowiadających swoim charakterem, stopniem złożoności i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane z należytą starannością ( referencji poprzednich zamawiających ) ( wg zał. nr6 ) . 9. Informacja banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub realną zdolność kredytową oferenta , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy 33-122 Wierzchosławice 550 pok. nr 10 ( sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.