eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Informatycznego Katastru Wodnego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Ministerstwie Środowiska wraz z pozyskaniem i wprowadzeniem danych oraz obsługą serwisową tego systemu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36522

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Informatycznego Katastru Wodnego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Ministerstwie Środowiska wraz z pozyskaniem i wprowadzeniem danych oraz obsługą serwisową tego systemu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, do kontaktów: Krzysztof Jagodziński, Kinga Herczyńska, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, fax 061 8525731, e-mail: krzysztof.jagodzinski@rzgw.poznan.pl, www.rzgw.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: inne. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Informatycznego Katastru Wodnego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Ministerstwie Środowiska wraz z pozyskaniem i wprowadzeniem danych oraz obsługą serwisową tego systemu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Informatycznego Katastru Wodnego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Ministerstwie Środowiska wraz z pozyskaniem i wprowadzeniem danych oraz obsługą serwisową tego systemu realizowane w dwóch częściach obejmujących odpowiednio: Część I Podprojekt A - Budowę Systemu Zarządzania Danymi Infrastruktury Hydrotechnicznej (SZDIH). Część II Podprojekt B - Budowę Systemu Zarządzania Danymi Zasobów Wodnych (SZDZW). Obie części stanowiące podprojekty (A i B) będą realizowane zgodnie z harmonogramem, stanowiącym część kontraktu podpisanego z Wykonawcą. Harmonogram taki powinien, jako minimum, uwzględniać trzy poniższe etapy budowy systemu: - Etap I - pilotowy polegać będzie na opracowaniu i wdrożeniu podstawowych modułów systemu i podstawowych danych umożliwiających testowanie prototypu w RZGW Poznań oraz, dla Podprojektu A, na opracowaniu prototypu operującego na pilotowym zakresie danych gromadzonych w centralnej bazie na szczeblu Ministerstwa Środowiska. - Etap II - polegać będzie na opracowaniu i wdrożeniu wszystkich modułów systemu oraz wprowadzeniu wszystkich danych określonych w CZĘŚCI D specyfikacji na szczeblu RZGW Poznań i (dla podprojektu A) Ministerstwa Środowiska. - Etap III - to wdrożenie systemu w pozostałych regionalnych zarządach gospodarki wodnej w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu oraz wypełnienie centralnej bazy danych w Ministerstwie Środowiska zagregowanymi danymi pochodzącymi z tych instytucji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Regionalne Zarządy Gospodarki Wodnej oraz Ministerstwo Środowiska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość przedmiotu zamówienia przekracza 750 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane jest wniesienie wadium: - w wysokości 40 000,00 zł dla Podprojektu A, - i/lub 40 000,00 zł dla Podprojektu B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne Zamawiającego. Przedmiot zamówienia dofinansowany będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie - płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa wykonawców ubiegająca się o udzielenie zamówienia musi przyjąć formę określoną w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku PZP, a w szczególności: 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że w skład zespołu (złożonego z pracowników Wykonawcy lub wskazanych imiennie osób, którym Wykonawca powierzy wykonanie określonej części zamówienia) przedstawionym w ofercie do przeprowadzenia analizy wchodzą co najmniej następujące osoby: - Minimum 3 (trzy) osoby z wykształceniem wyższym i min. 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu systemów GIS (dotyczy systemów GIS opartych o relacyjne bazy danych, których cechą jest przechowywanie zintegrowanych informacji geometrycznych i opisowych). Do oferty należy dołączyć odpis lub kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dokument/y potwierdzający/e min. 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów GIS (np. wykaz wykonanych prac potwierdzony przez Zamawiających), poświadczone za zgodność z oryginałem przez umocowanego pełnomocnika Wykonawcy. - Minimum 1 (jedna) osoba będąca specjalistą w zakresie gospodarki wodnej, posiadająca w tej dziedzinie stopień naukowy. Do oferty należy dołączyć odpis lub kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych i uzyskania stopnia naukowego z zakresu gospodarki wodnej, poświadczone za zgodność z oryginałem przez umocowanego pełnomocnika Wykonawcy. - Minimum 2 (dwie) osoby posiadające wykształcenie wyższe i min. 3 letnie w projektowaniu i wdrażaniu relacyjnych baz danych Oracle. Do oferty należy dołączyć kopie odpowiednich certyfikatów, odpis lub kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych, poświadczone za zgodność z oryginałem przez umocowanego pełnomocnika Wykonawcy. - Minimum 2 (dwie) osoby posiadające wykształcenie wyższe i doświadczenie w budowaniu systemów informatycznych z wykorzystaniem technologii GIS odpowiedniej dla Podprojektu, dla którego składana jest oferta, które w okresie 3 lat od dnia złożenia oferty brały udział w pracach związanych z budowaniem tych systemów Do oferty należy dołączyć odpis lub kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kopie odpowiednich certyfikatów, poświadczone za zgodność z oryginałem przez umocowanego pełnomocnika Wykonawcy. - Minimum 1 (jedna) osoba posiadająca doświadczenie w profesjonalnym zarządzaniu projektami informatycznymi (osoba z wyższym wykształceniem i ukończonymi dodatkowo studiami podyplomowymi z zakresu zarządzania projektami lub posiadająca certyfikat z zakresu zarządzania projektami - PMI lub PRINCE2 lub inny o renomie ogólnoświatowej), która w okresie 3 lat wstecz od dnia złożenia oferty kierowała przez min 1 rok wykonaniem zleceń obejmujących wdrożenie systemów bazodanowych i GIS. Do oferty należy dołączyć odpis lub kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych i dyplomowych lub kopie odpowiednich certyfikatów, poświadczone za zgodność z oryginałem przez umocowanego pełnomocnika Wykonawcy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w postaci wykonanych: - co najmniej 3 (trzech) zakończonych wdrożeń systemów GIS z wykorzystywaniem technologii Oracle lub równoważnej i GIS w okresie 3 lat wstecz od daty złożenia oferty, o łącznym budżecie nie mniejszym niż 2 mln PLN brutto. Poprzez wdrożenia systemów GIS rozumie się dostawę, instalację i uruchomienie systemu informatycznego, wraz z przygotowaniem bazy danych przestrzennych w technologii Oracle lub równoważnej. - co najmniej 3 (trzech) projektów polegających na stworzeniu systemu informatycznego opartego na, i zintegrowanego z platformą lub środowiskiem GIS właściwym dla projektu A lub B, w okresie 3 lat wstecz od daty złożenia oferty, o wartości nie mniejszej niż 3 (trzy) mln zł brutto łącznie (bez uwzględnienia wartości dostaw narzędzi GIS), w Polsce. Poprzez stworzenie systemu informatycznego rozumie się wykonanie dokumentacji projektowej i użytkownika, wykonanie oprogramowania specjalistycznych funkcji systemu, oraz testowanie i instalację systemu. - co najmniej 2 (dwóch) systemów GIS wraz z wypełnieniem baz danych geometrycznych i opisowych, dotyczących gospodarki wodnej w okresie 3 lat wstecz od daty złożenia oferty, w jednostce administracji państwowej lub samorządowej, o łącznym budżecie nie mniejszym niż 2 (dwa) mln PLN brutto. Do wykazów należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykonane wdrożenia systemów GIS oraz projekty polegające na stworzeniu systemu informatycznego opartego na, i zintegrowanego z platformą lub środowiskiem GIS, zostały wykonane należycie. 3. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej dającej rękojmię prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, muszą udokumentować posiadanie: - posiadania odpowiedniego potencjału ekonomicznego polegającego na wykazaniu przychodów w latach 2002, 2003, 2004 w wysokości min. 3 mln zł w każdym roku, - zdolności do częściowego częściowego finansowania .. - szczegóły w punkcie III.2.1.2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć m.in. poniższe dokumenty (szczegóły w siwz): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, 2. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1, 2, 3 i 4 powyżej, składa: a) dokumenty wystawione w kraju siedziby lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek w zakresie wskazanym w punkcie 4 powyżej, stosownie do przepisów obowiązujących w kraju siedziby lub miejsca zamieszkania. b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) dokumenty, o których mowa w ppkt a) i b) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. d) dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone powyżej w pkt. 1, 2, 3 i 4 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenie nie jest wymagane jeżeli dokumenty są sporządzone w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym, a Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy o zamówieniach publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć m.in. poniższe dokumenty (szczegóły w siwz): 1. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wymagane jest wykazanie: - zdolności do częściowego finansowania wdrożenia na podstawie przedłożonej informacji z banku o możliwości uzyskania kredytu na cały okres wdrożenia w wysokości min. 50 % wartości złożonej oferty brutto. W przypadku złożenia oferty na obydwa podprojekty informacja z banku o możliwości uzyskania kredytu musi dotyczyć min. 50 % sumy wartości złożonych ofert na obydwa podprojekty brutto. Informacja z banku może przyjąć formę kredytu, gwarancji bankowej bądź promesy bankowej, 2. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagane jest: wykazanie przychodów w latach i wysokości, o której mowa w punkcie III.2.1 - 3 niniejszego ogłoszenia, 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć m.in. dokumenty odnośnie osób, o których mowa w punkcie III.2.1 - 1 niniejszego ogłoszenia oraz wykazy poparte dokumentami (np. referencjami) dotyczące wiedzy i doświadczenia wykonawcy odnoszące się do punktu III.2.1 - 2 niniejszego ogłoszenia (szczegóły w siwz). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 126 - 124485 z dnia 02.07.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: zawartość merytoryczna - waga kryterium 600 punktów najniższa cena - waga kryterium 400 punktów Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 23/2005/KAT. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.09.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłaty dokonać na konto 70101014690049231391500000 po otrzymaniu noty księgowej od zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 10.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 10:00, siedziba zamawijącego pok. nr 8.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: SIWZ można otrzymać na podstawie pisemnego wniosku albo wniosku przesłanego faksem lub drogą elektroniczną potwierdzonego pisemnie. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.20.00 (E125). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Podprojekt A - Budowa Systemu Zarządzania Danymi Infrastruktury Hydrotechnicznej (SZDIH). 3) Zakres lub wartość: Podprojekt A obejmuje: Budowę Systemu Zarządzania Danymi Infrastruktury Hydrotechnicznej (SZDIH)- szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.20.00 (E125). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Podprojekt B - Budowa Systemu Zarządzania Danymi Zasobów Wodnych (SZDZW). 3) Zakres lub wartość: Podprojekt B obejmuje: Budowę Systemu Zarządzania Danymi Zasobów Wodnych (SZDZW)- szczegóły w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.