eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Bałdy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Purda: Zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Bałdy.
Numer ogłoszenia: 365172 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Purdzie , 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, faks 089 5122280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.purda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Bałdy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie i pozyskanie materiałów do celów projektowych, - wykonanie Dokumentacji Projektowej, - uzyskanie wynikających z przepisów opinii i uzgodnień, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - wykonanie, w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt, robót budowlanych budowy oczyszczalni ścieków dla mieszkańców miejscowości, Butryny, Bałdy, Nowa Kaletka, Zgniłocha, - rozruch oczyszczalni wraz z uzyskaniem wymaganych parametrów, - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji, - przeszkolenie obsługi i sporządzenie instrukcji obsługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 10 listopada 2009 r. do godz. 10:00. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 25 000 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. 3. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie w z adnotacją -Wadium na przetarg nieograniczony -Zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Bałdy. Datą wniesienia wadium jest data wskazanego rachunku bankowego b) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275/. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - w kasie UG w Purdzie, w godz. od 8,00 do 13,00, natomiast w dniu składania ofert nie później niż do godz. 10,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : 1) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 180 m3/dobę i wartości wykonanych prac nie mniejszych niż 600.000 zł każda, potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu zgodnie z zał. nr 3, 2) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zaprojektowanie oczyszczalni ścieków komunalnych, potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu zgodnie z zał. nr 3, 3) udokumentują dysponowanie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4, w tym: - do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji elektrycznych, - do kierowania robotami w specjalności drogowej, - do projektowania w specjalności ochrony środowiska - obejmującej instalacje i urządzenia służące do ochrony przed zanieczyszczeniem wód, gleby i powietrza atmosferycznego lub inne ważne uprawnienia, które pozwalać będą na pełnienie funkcji projektanta w tym zakresie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 zł. 4. Udzielą gwarancji: 36 m-cy na przedmiot umowy. 5. Wnieśli wadium. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz -Oferta- stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającemu zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. konsorcjów), d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót podobnych do przedmiotu zamówienia lub o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz nazwy, adresu i telefonu inwestora (zał. nr 3 do SIZW) - oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f) wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego (zał. nr 4 do SIWZ) - do którego należy dołączyć kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, g) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), h) oświadczenie wykonawcy, że dokonał wizji w terenie i zapoznał się z przedmiotem zamówienia, i) oświadczenie wykonawcy, dotyczące części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, j) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, k) dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.purda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Purdzie 11-030 Purda 19 pok. 11a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie 11-030 Purda 19 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.