eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drużbice › budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości Q=23 m sześc./d (etap I), grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej PVC śr. 200 mm L = 280 m wraz z 4 przyłączami kanalizacyjnymi PVC śr. 160 mm L = 55 m w miejscowości Bukowie Górne i Rasy gm. Drużbice



Ogłoszenie z dnia 2006-07-13

POZYCJA 36489

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Drużbice: budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości Q=23 m sześc./d (etap I), grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej PVC śr. 200 mm L = 280 m wraz z 4 przyłączami kanalizacyjnymi PVC śr. 160 mm L = 55 m w miejscowości Bukowie Górne i Rasy gm. Drużbice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Drużbice, do kontaktów: Retkiewicz Jacek, Zochniak Barbara, Kauc Karol, Drużbice 77a, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078, fax 044 6311259, e-mail: druzbice@propl.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.druzbice.propl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości Q=23 m sześc./d (etap I), grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej PVC śr. 200 mm L = 280 m wraz z 4 przyłączami kanalizacyjnymi PVC śr. 160 mm L = 55 m w miejscowości Bukowie Górne i Rasy gm. Drużbice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bukowice Górne - Rasy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości Q=23 m sześc./d (etap I), grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej PVC śr. 200 mm L = 280 m wraz z 4 przyłączami kanalizacyjnymi PVC śr. 160 mm L = 55 m w miejscowości Bukowie Górne i Rasy gm. Drużbice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)formularz ofertowy (na załączonym druku ), 2)oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 ), 3)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 ), 4)oświadczenie, że oferent zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem umowy, warunkami w terenie i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 3), 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, profil działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia; jeżeli oferta składana jest przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej niezbędnym jest przedstawienie powyższego zaświadczenia przez wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami tejże spółki oraz umowę spółki cywilnej ), (zał. nr 4 ), 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5), 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku uczestnictwa w przetargu podmiotu zbiorowego), ( zał. Nr 6 ), 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 7 i 8), 9)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 9), 10)dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 10), 11)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponują (zał. nr 11), 12)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz musi zawierać dane dotyczące minimum: kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych: budowlanych, instalacyjnych (w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych) i elektrycznych ( zał. Nr 12), 13)jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców winien złożyć stosowne oświadczenie określające firmę, siedzibę podwykonawcy oraz rzeczowo-finansowy zakres robót planowanych do przekazania, (zał. Nr 13), 14)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć do oferty powyższą umowę, przy czym umowa taka powinna: być zawarta co najmniej na czas oznaczony, nie krótszy niż termin realizacji zamówienia i udzielonej gwarancji, wskazać cel gospodarczy zawarcia umowy odpowiadający przedmiotowi zamówienia. oznaczyć strony umowy poprzez wskazanie firm, form organizacyjno-prawnych, rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej, w których konsorcjanci są wpisani oraz ich siedzib, określić finansowo-rzeczowy zakres zadań poszczególnych uczestników konsorcjum, określać zasady reprezentacji, bądź wskazywać partnera wiodącego, wraz z określeniem zakresu jego pełnomocnictwa (zał. Nr 14), 15)stosowne uprawnienia osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy i kierowników robót branżowych: budowlanych, instalacyjnych (w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych) elektrycznych ( zał. nr 15 ) tj.: decyzję właściwego urzędu dotycz. nadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) - w zakresie zgodnym z niniejszym zamówieniem, zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm. ), 16) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( zał. Nr 16 ), 17) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( zał. Nr 17 ), 18) harmonogram rzeczowo - finansowy robót (zał. Nr 18), 19) dowód wpłaty wadium (zał. Nr 19), 20) kosztorys ofertowy (poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego muszą być zgodne z pozycjami kosztorysów nakładczych, stanowiących załącznik do SIWZ) (zał. Nr 20). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.II.1.6 ppkt. 5,7,8 niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu wymienionego w pkt. II1.6, ppkt 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów potwierdzających odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wydane zgodnie z terminami wymienionymi powyżej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: 1.Roboty ziemne - usunięcie humusu - wykopy: szeroko przestrzenne, liniowe (gł do 3 m), jamiste (gł. do 5 m) - wzmocnienie ścian wykopów - przewiert poziomy - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem mechanicznym gruntu - formowanie nasypów - rozścielanie humusu 2.Kanalizacja - ułożenie rurociągu głównego śr. 200 mm - wykonanie przyłączy - wykonanie studzienek - wykonanie rurociągu tłocznego śr. 90 mm - ułożenie rurociągu śr. 110 mm - próby wodne szczelności 3.wodociąg - sieć wodociągowa wraz z hydrantami 4.Fundamenty żelbetowe - wylewane 5.montaż urządzeń - bioreaktor - pompownia - pompy - kontener - dmuchawy 6.studzienki prefabrykowane z kręgów betonowych 7.studzienka pomiarowa 8.zagospodarowanie terenu - ogrodzenie terenu - utwardzenie terenu 9.wykonanie drogi dojazdowej do oczyszczalni - nawierzchnia żwirowa 10.wykonanie przyłącza energetycznego 11.wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 9 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie w rozumieniu art. 24 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. . 4. Oraz pozostałe warunki. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceną warunków udziału w postępowania będzie dokonywana przez komisję przetargowa na podstawie przedstawionych dokumentów przez oferentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena ad 1: a) rozpatrywane będą oferty wykonawców którzy przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, profil działalności musi bvć zgodny z przedmiotem zamówienia: jeżeli oferta składana iest przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej niezbędnym jest przedstawienie powyższego zaświadczenia przez wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami tejże spółki oraz umowę spółki cywilnej). b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które beda wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, należy załączyć minimum stosowne uprawnienia osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy i kierowników robót branżowych: budowlanych, instalacyjnych (w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych) i elektrycznych, ti,: decyzje właściwego urzędu dotycz. nadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) - w zakresie zgodnym z niniejszym zamówieniem. zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) c) przedstawia aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt, 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku uczestnictwa w przetargu podmiotu zbiorowego - Podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary (Dz. U. z 2002r Nr 197 poz. 1661 z późn. zm.) jest osoba prawna oraz jednostka organizacyjna ntema|ąca osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorzadu terytorialnego i ich związków oraz organów państwowych i samorządu terytorialnego. Podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy jest również spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, spółka kapitałowa w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca niebędący osoba fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna). e) przedstawia aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, źe Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu o wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem, terminu składania ofert. ocena ad 2: a) rozpatrywane będą oferty wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponują, wymagane minimum to: spycharka samochód dostawczy samochód samowyładowczy koparka walec statyczny samojezdny walec wibracyjny samojezdny zagęszczarka wibracyjna gruntofrezarka pompa przeponowa spalinowa o wydajności do 35 m3/h maszyna do wierceń poziomych żuraw samochodowy wyciągarka mechaniczna z napędem elektrycznym 1,6 - 3,2 t betoniarka wolnospadowa giętarka do prętów spawarka zgrzewarka do rur PE o średnicy do 140 mm zespół prądotwórczy przewoźny 20,0 kVA W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami równoważnymi do w/w umożliwiającymi wykonanie robót prosimy o wpisanie ich do załącznika nr 11. W wykazie narzędzi i urządzeń oprócz marki pojazdu należy zawrzeć dosłowne określenie np. "samochód dostawczy" czy "samowyładowczy". c) przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz musi zawierać dane dotyczące min. kierownika budowy i kierowników robót branżowych: budowlanych, instalacyjnych (w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych) i elektrycznych, d) jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców winien złożyć stosowne oświadczenie określające firmę, siedzibę podwykonawcy oraz rzeczowo-finansowy zakres robót planowanych do przekazania, e) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć do oferty powyższą umowę, przy czym umowa taka powinna: być zawarta co najmniej na czas oznaczony, nie krótszy niż termin realizacji zamówienia i udzielonej gwarancji, wskazać cel gospodarczy zawarcia umowy odpowiadający przedmiotowi zamówienia. oznaczyć strony umowy poprzez wskazanie firm, form organizacyjno-prawnych, rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej, w których konsorcjanci są wpisani oraz ich siedzib, określić finansowo-rzeczowy zakres zadań poszczególnych uczestników konsorcjum, określać zasady reprezentacji, bądź wskazywać partnera wiodącego, wraz z określeniem zakresu jego pełnomocnictwa. Ocena ad 3: a) rozpatrywane będą oferty wykonawców którzy przedstawią informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2 ocena ad.1, ppkt. a), d), i e) niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.2 ocena ad.1 ppkt. c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów potwierdzających odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wydane zgodnie z terminami wymienionymi powyżej. Ocena ad 4: 1.złożą oświadczenie, że zapoznali się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, ogólnymi warunkami umowy, warunkami w terenie i nie wnoszą do nich żadnych zastrzeżeń. 2.udzielą gwarancji na całość wykonanych robót minimum na okres 5 lat (licząc od daty odbioru końcowego). Termin usuwania ewentualnych usterek w urządzeniach objętych zamówieniem w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego (na żądanie zamawiającego) ustalą na maksimum 24 godziny. 3.przedstawią harmonogram rzeczowo - finansowy robót. 4.dołączą dowód wpłaty wadium. 5.załączą do oferty kosztorys ofertowy (poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego muszą być zgodne z pozycjami kosztorysów nakładczych, stanowiących załącznik do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.druzbice.propl.com/. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata tylko w przypadku odbioru SIWZ w wersji papierowej lub przesłania za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2006, godzina 10:30, Urząd gminy Drużbice - pok. nr 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.