eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › EZP-2013/18/07/04

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Gdańsk: EZP-2013/18/07/04
Numer ogłoszenia: 364856 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284936 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, faks 058 5204092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2013/18/07/04.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych- rok produkcji 2013 ambulansów sanitarnych typu C z podstawowym wyposażeniem medycznym. Oferowane ambulanse muszą spełniać wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN-EN 1789+A1: 2011 typ ambulansu C i PN-EN 1865 dla sprzętu medycznego lub norm równoważnych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zakresu prowadzonego postępowania. 3.2 Dostawa ambulansów ma być zrealizowana w dwóch etapach : Etap I - dostawa pojazdów bazowych z możliwością adaptacji na ambulans sanitarny - zakończony protokołem odbioru i fakturą za pojazd bazowy. Etap II - adaptacja pojazdów bazowych zabudowa specjalistyczna na ambulanse sanitarne zgodne z obowiązującą normą PN EN 1789 +A1: 2011 (w zakresie odpowiednim do przedmiotu prowadzonego postępowania) - zakończony protokołem odbioru i fakturą za adaptację pojazdów zabudowę specjalistyczn z wyposażeniem. 4. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Formularzu parametrów technicznych wymaganych wymagane minimalne parametry techniczne oraz parametry użytkowe, wyposażenie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego, 6. Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu medycznego na terenie Polski. 7. Minimalny okres gwarancji na pojazd bazowy od daty podpisania protokołu odbioru, bez ograniczenia przebiegu, wynosi 24 miesiące 8. Minimalny okres gwarancji na zabudowę specjalistyczną ambulansu, sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie zamontowane w ambulansie, wynosi 24 miesiące. 9. Minimalny okres gwarancji na perforację nadwozia 120 miesięcy. 10. Minimalny okres gwarancji na powłokę lakierniczą 36 miesięcy. 11. Termin wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania kompletnego ambulansu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu obsługi dla personelu medycznego w zakresie działania obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim zamontowanego przy przekazywaniu ambulansów oraz przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, eksploatacji, napraw w terminie wyznaczonym w harmonogramie realizacji dostaw. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu w ambulansie urządzeń systemu wspomagania dowodzenia SWD składającego się z modułu GPS, drukarki wraz z podstawą, przenośnego tabletu wraz z podstawą stacją dokującą i przegubowym uchwytem, bez utraty gwarancji producenta pojazdu. 14. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 24 października 2005 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep Dz. U. z 2005 r. nr 238 poz. 2010 z późn. zmianami, na ambulans sanitarny. Ambulanse muszą odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn zm. 15. Po dostarczeniu ambulansu wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji ambulansu. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, NFZ. 16. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 34.11.41.21-3, 50.11.71.00-9, 33.10.00.00-1 17. Wymagania stawiane Wykonawcy: 18. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 19. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 20. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 21. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 23. Wymagany termin realizacji zamówienia: 23.1 Termin wykonania zamówienia: I etap do 7 dni od daty podpisania umowy dostawy, II etap w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca powiadomi Zamawiającego 2 dni przed, o terminie dostarczenia pojazdów bazowych oraz o terminie dostarczenia kompletnie zabudowanych i wyposażonych ambulansów. 23.2 Zakończeniem realizacji każdego etapu realizacji zamówienia, będzie podpisanie protokołu odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21-3, 50.11.71.00-9, 33.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Auto-Form Sp. z o.o.i wspólnik Sp.K, ul. Kolejowa 2a, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 692476,80

  • Oferta z najniższą ceną: 692476,80 / Oferta z najwyższą ceną: 692476,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.