eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasieniec › Udzielenie kredytu w wysokości 270 000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego związanego z budową sieci wodociągowej w gminie JasieniecCzachów, Kurczowa Wieś, Olszany, Wola Boglewska, Miedzechów, Nowy Miedzechów, Stefanków - etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Jasieniec: Udzielenie kredytu w wysokości 270 000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego związanego z budową sieci wodociągowej w gminie Jasieniec: Czachów, Kurczowa Wieś, Olszany, Wola Boglewska, Miedzechów, Nowy Miedzechów, Stefanków - etap II.
Numer ogłoszenia: 364694 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasieniec , ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 048 6613570, faks 048 6613581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 270 000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego związanego z budową sieci wodociągowej w gminie Jasieniec: Czachów, Kurczowa Wieś, Olszany, Wola Boglewska, Miedzechów, Nowy Miedzechów, Stefanków - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu na okres 5 lat, w kwocie 270 000,00 zł (dwieście siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego związanego z realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w gminie Jasieniec: Czachów, Kurczowa Wieś, Olszany, Wola Boglewska, Miedzechów, Nowy Miedzechów, Stefanków - etap II. II.Wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty: 1.Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2010r. 2.Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie w latach 2011 - 2015. Spłaty dwa razy w roku: 30 czerwca i 30 grudnia każdego roku, po 27 000 zł; 3.Należy uwzględnić możliwość przedterminowej spłaty kredytu, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów; 4.Wymagany termin wypłaty kredytu do 15.12.2010r; 5.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny; 6.Należy uwzględnić wymagania dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty zawarte w rozdz. XII SIWZ; 7.SIWZ należy traktować jak wniosek kredytowy; III.Zamawiający, w celu udowodnienia zdolności kredytowej do SIWZ, załącza: 1.Absolutorium dla Wójta za 2009r; 2.Sprawozdania z realizacji budżetu (Rb-Z, RB-N, Rb-NDS oraz o dochodach i wydatkach) za 2009r i III kwartał 2010r; 3.Budżet Gminy na 2010r; 4.Opinię RIO o realizacji budżetu za 2009r; 5.Opinię RIO o planie budżetu na 2010r oraz o możliwości sfinansowania planowanego w budżecie deficytu na rok 2010 a także prognozy kształtowania się długu; 6.Uchwała RIO w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Jasieniec; 7. Uchwała RIO w sprawie opinii o przedłożonej informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Jasieniec planów finansowych instytucji kultury oraz SPZOZ za I półrocze roku 2010; 8.Uchwała RG w sprawie zaciągnięcia kredytu; 9.Zaświadczenie o nadaniu nr REGON; 10.Zaświadczenie o nadaniu nr NIP; 11.Zaświadczenie o wyborze Wójta; 12.Uchwała o powołaniu Skarbnika; IV.Zamawiający nie wyklucza przesyłania dodatkowych dokumentów, ponadto Zamawiający udostępni je do wglądu w swojej siedzibie na żądanie Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania stosownych zezwoleń wydanych przez Komisję Nadzoru Bankowego; 2.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - wykazał/niewykazał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, pok. nr 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.