eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Bankowa obsługa budżetu Gminy Rumia wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01.11.2011 r. do 31.10.2016 r. - przetarg II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Rumia: Bankowa obsługa budżetu Gminy Rumia wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01.11.2011 r. do 31.10.2016 r. - przetarg II.
Numer ogłoszenia: 364142 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251927 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Rumia wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01.11.2011 r. do 31.10.2016 r. - przetarg II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 01.11.2011r. do 31.10.2016 r.: 2. Zamówienie obejmuje : 1) otwarcie, prowadzenie i zamykanie oprocentowanych rachunków bankowych gminy i jej jednostek; środki gromadzone na rachunku będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID O/N z dnia pozostawania środków na rachunkach przemnożoną przez zaoferowany przez Bank współczynnik (z oferty). Odsetki od środków zgromadzonych na rachunku będą dopisywane w okresach miesięcznych tj. na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, z kapitalizacją dzienną; 2) realizację przelewów krajowych i zagranicznych (elektronicznych i papierowych); 3) zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych oraz jego serwisowania; system elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego; Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na czas trwania umowy bezpłatnej, niewyłącznej licencji na System, dostarczyć i zainstalować oprogramowanie umożliwiające korzystanie z systemu i bezpłatnie aktualizować wersje oprogramowania. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca w ramach obsługi serwisowej Systemu będzie sprawował stałą i kompleksową opiekę nad systemem, w tym nadzór i kontrolę nad integralnością struktury systemu, tak aby zapewnić prawidłową pracę urządzeń komputerowych i sprawne funkcjonowanie systemu, a także zapewni pomoc telefoniczną w zakresie systemu obsługi użytkownikowi. Wykonawca zobowiązany jest również dostosować format wymiany danych do stosowania u Zamawiającego systemu finansowo - księgowego w zakresie formatu plików danych źródłowych z systemu bankowego w sposób umożliwiający bezproblemową współpracę z systemem finansowo - księgowym Zamawiającego, jak również jednostek organizacyjnych. Po zakończeniu realizacji umowy wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 4) zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym; 5) generowanie wyciągów bankowych, jako zestawienia operacji prowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych zawierające elementy wymagane przepisem art. 21 ust. 1 ustawy o rachunkowości; 6) realizację wpłat i wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego w każdej formie (np. listy wypłat, czeków) w oddziałach i filiach wykonawcy. Wpłaty dokonywane w placówkach bankowych na rzecz Zamawiającego będą zwolnione z opłat i prowizji bankowych. W treści dowodu wpłaty winny się znaleźć zapisy określające co najmniej - tytuł wpłaty, dane osobowe osoby zobowiązanej do uiszczenia należności w przypadku wpłaty podatku - numer ewidencyjny podatnika wynikający z decyzji podatkowej; 7) wydawanie blankietów czekowych (książeczki czekowej); 8) realizowanie zleceń stałych (co do terminu, kwoty); 9) wydawanie i obsługę kart płatniczych na zasadach określonych w odrębnym regulaminie; 10) lokowanie wolnych środków pieniężnych (również typu overnight); Zamawiający ma prawo umieszczać wolne środki pieniężne na lokatach w innych bankach niż bank Wykonawcy; 11) wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów i podpisów itp.; 12) udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy; W pierwszym roku obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest udzielić kredytu krótkoterminowego do wysokości 2 mln zł; w kolejnych latach wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Miejską Rumi w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta Rumi, jednakże nie przekroczy 5 mln zł. Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie wynikał z Uchwały Rady Miejskiej Rumi (uchwały budżetowej). Każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu Aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stopę WIBOR O/N przemnożoną przez zaoferowany przez Bank współczynnik (z oferty). Kredyt krótkoterminowy udzielony zostanie bez prowizji i opłat; jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt. 13) Uruchomienie oddziału lub filii banku w Urzędzie Miasta Rumi przy ul. Sobieskiego 7 w terminie do 28.11.2011 roku. Kasa banku będzie czynna w godzinach pracy Urzędu Miasta Rumi i zapewni w trybie ciągłym obsługę klientów. Zamawiający udostępni wykonawcy lokal użytkowy o powierzchni 14 m2 pod oddział lub filię banku na warunkach określonych w odrębnej umowie nie stanowiącej przedmiotu niniejszego zamówienia. Koszty przygotowania oddziału lub filii banku ponosi bank..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Rumia Spółdzielczy, ul. Morska 21, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 498000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 498000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 498000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.