Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Katowice: remont i przebudowa pomieszczeń w Urzędzie Pocztowym Pszczyna przy ul. Batorego 1 - III etap
Numer ogłoszenia: 36403 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa pomieszczeń w Urzędzie Pocztowym Pszczyna przy ul. Batorego 1 - III etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont i przebudowa pomieszczeń w Urzędzie Pocztowym Pszczyna przy ul. Batorego 1 - III etap. Zakres zamówienia obejmuje: Remont i modernizacja budynku gospodarczego-zaplecza. Budynek wolnostojący, bez podpiwniczenia, wzniesionym w technologii tradycyjnej. Dach wielospadowy o małym nachyleniu, konstrukcja drewniana, pokryty papą, nie ocieplony. Elewacja ceglana miejscami otynkowana. Stolarka drzwiowa i okienna drewniana. Ogólny stan techniczny budynku jest bardzo zły. W złym stanie znajduje drewniana stolarka drzwiowa i okienna, podłogi i posadzki, tynki wewnętrzne i zewnętrzne. Wymiany wymagają instalacje wewnętrzne elektryczne i wod-kan., centralnego ogrzewania. Widoczne są miejscami zacieki na suficie spowodowane nieszczelnościami dachu. Budynek nie spełnia wymogów aktualnej normy cieplnej. Obiekt objęty jest ochroną konserwatorską. W budynku planowane jest wykonanie niżej wymienionych prac: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE - remont elewacji - wymiana stropodachu (konstrukcja i pokrycie) - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - przemurowanie wystających ponad dach części kominów - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz okien - wyburzenia ścianek działowych i wykonanie nowych - wymiana tynków - wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych - wykonanie nowych posadzek i podłóg - odmalowanie pomieszczeń INSTALACJA WOD.KAN. Wymiana całej wewnętrznej instalacji wod.- kan. wraz z osprzętem. INSTALACJA ELEKTRYCZNA Wymiana tablicy bezpiecznikowej, wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych 230V oraz wymianę przewodu zasilającego budynek w energię (z budynku głównego). INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA Wymiana całej instalacji CO oraz podziemnego przewodu zasilającego pomiędzy budynkiem głównym, a gospodarczym. WENTYLACJA I KLIMATYZACJA Wykonanie wentylacji grawitacyjnej we wszystkich pomieszczeniach. INSTALACJE LOGICZNE Wykonanie kilku punktów instalacji logicznej i połączenie z budynkiem głównym. Remont i modernizacja budynku głównego. ROBOTY BUDOWLANE Zakres prac budowlanych obejmuje roboty tynkarskie i malarskie, dostawę i montaż ścianek działowych w sanitariatach, roboty posadzkarskie, okładziny z płyt GK. Planowane jest powiększenie rampy rozładowczej oraz zabudowa jej zadaszenia z poliwęglanu. INSTALACJE WOD-KAN I CO Roboty instalacyjne obejmują montaż wyposażenia sanitariatów: muszli ustępowych, montaż brodzików natryskowych, montaż baterii umywalkowych i zlewozmywakowych. Zakres robót związanych z instalacją CO obejmuje niewielkie przeróbki oraz montaż kilku grzejników. INSTALACJE ELEKTRYCZNE Demontaż starej instalacji. Roboty instalacyjne obejmują wymianę tablicy bezpiecznikowej, montaż przepustów rurowych i rur winidurowych układanych p/t, ułożenie przewodów, montaż puszek, łączników i gniazd podtynkowych, montaż opraw oświetleniowych. Zakres robót elektrycznych obejmuje prace pomiarowe. WENTYLACJA Roboty obejmują montaż zabudowę central wentylacyjnych (nagrzewnic) i części przewodów instalacji wentylacyjnej wraz z osprzętem (anemostaty, przepustnice, tłumiki, czerpnie itp.). INSTALACJA LOGICZNA I ALARMOWA Roboty instalacyjne obejmują zabudowę kamer zewnętrznych oraz uruchomienie całego systemu. WYPOSAŻENIE Dostawa wyposażenia : szafki, krzesła, biurka, regały itp. Plac wewnętrzny i ogrodzenie Obecnie powierzchnia placu jest bardzo nierówna i niejednolita. Miejscami widoczna jest stara nawierzchnia z asfaltu, miejscami ułożone są płytki betonowe, na części placu wysypany jest miał i grys kamienny. Od strony ulicy Batorego znajduje się ogrodzeni murowane z cegły klinkierowej. Przy budynku UP znajduje się dwuskrzydłowa główna brama wjazdowa wykonana z elementów kutych, otwierana za pomocą siłowników hydraulicznych. Od strony ulicy Dworcowej znajduje się druga brama wjazdowa na teren poczty wykonana również z elementów kutych. Od strony południowej nieruchomość ogrodzona jest częściowo za pomocą siatki stalowej, a na niewielkim odcinku za pomocą ogrodzenia betonowego (prefabrykowanego). Od strony wschodniej w granicy usytuowane są zabudowania gospodarcze stanowiące oddzielenie od sąsiadującego terenu. Ogólny stan całego ogrodzenia jest zły, nieestetyczny i wymaga przeprowadzenia remontu. Planowane jest utwardzenie całej powierzchni placu kostką brukową, przeprowadzenie remontu ogrodzenia wraz z wymianą elementów kutych i poszerzeniem bramy wjazdowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 32.41.70.00 - Sieci multimedialne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł słownie : piętnaście tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć remont, przebudowę budynków), o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto dla każdej z robót.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w następującym zakresie: w postępowaniu wymagane jest aby osoby biorące udział w realizacji robót posiadały uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności: - Kierownik budowy - konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych (stwierdzone w formie zaświadczenia lub oświadczenie o udokumentowanej praktyce w tym zakresie) - Kierownik robót elektrycznych - w zakresie sieci elektrycznych, - Kierownik robót sanitarnych - w zakresie instalacji sanitarnych c.o., wod-kan, - specjalista ds. mykologii - uprawnienia mykologiczne budowlane, oraz posiadały ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga aby przedstawiony wykaz pracowników którzy wykonywać będą zamówienie obejmował nie mniej niż 13 osób łącznie z osobami nadzorującymi roboty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót, -oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pok. 407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice,pok. 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Sieci multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.