eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36361

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: w zakresie formalnym - Jerzy Borowski, w zakresie merytorycznym - Anna Sieńkowska, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072, e-mail: zampub@pk.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zampub@pk.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiedle Studenckie Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie w zakresie docieplenia ścian, zabudowy logii, wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonania wewnętrznych robót budowlanych, wod-kan, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, wymiany dźwigów osobowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wykonanie remontu w II etapach: etap I obejmujący 5 górnych kondygnacji budynku w zakresie umożliwiającym przekazanie ich Użytkownikowi do eksploatacji i zasiedlenia do 31 stycznia 2007 r. (w tym także: wymiana wszystkich pionów i poziomów mediów, wyburzeń i demontaży w całym budynku, klatki schodowe, 2 dźwigi osobowe) etap II obejmujący pozostały zakres prac (w tym docieplenie ścian budynku wykonywane w miesiącach lipiec - sierpień 2007 r.). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie w zakresie docieplenia ścian, zabudowy logii, wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonania wewnętrznych robót budowlanych, wod-kan, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, wymiany dźwigów osobowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 369 700,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: 1.Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi w tym : a)kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym udokumentowane doświadczenie zawodowe za okres 5 lat w kierowaniu co najmniej trzema robotami w zakresie przedmiotu zamówienia, b)kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym udokumentowane doświadczenie zawodowe za okres 5 lat w kierowaniu co najmniej trzema robotami w zakresie przedmiotu zamówienia, c)kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym udokumentowane doświadczenie zawodowe za okres 5 lat w kierowaniu co najmniej trzema robotami w zakresie przedmiotu zamówienia, d)kierownikiem robót, który posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie montażu i modernizacji dźwigów, 2.zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na podobne zadania odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością nie mniejszą niż 13 mln. zł dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 3, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: 1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 8 mln. zł, 2.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 mln. zł, 3.w wypadku uzyskania zamówienia ubezpieczą kontrakt w wysokości 50% wartości poszczególnych etapów zamówienia, 4.wykażą wskaźnik płynności bieżącej jako stosunek aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych za 2003, 2004 i 2005 rok o wartości nie mniejszej niż 1,2, 5.wykażą sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 15 mln. zł netto w każdym roku w latach 2003, 2004 oraz 2005. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 i art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. dokumenty stwierdzające uprawnienia kierowników robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz zaświadczenia o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 7. dokumenty stwierdzające uprawnienia UDT kierownika robót w zakresie montażu i modernizacji dźwigów, 8. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 10. oświadczenie finansowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl/zampub. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:00, Politechnika Krakowska, Dział Zamówień Publicznych, 31-155 KRAKÓW, ul. Warszawska 24, budynek 10-24, pokój 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.