eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopnica › budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych we wsi Wrońsko



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36359

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Konopnica: budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych we wsi Wrońsko Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Konopnica, do kontaktów: Anna Kowalczyk, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 043 8424498, fax 043 8424315, e-mail: ug_konopnica@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.konopnica.finn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych we wsi Wrońsko. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Wrońsko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót dla sieci wodociągowej obejmuje: - montaż sieci wodociągowej z rur PE 100; śr 110 x 6,6 mm; SDR 17 - 1570,80 - montaż sieci wodociągowej z rur PE 100; śr 90 z 5,4 mm; SDR 17 - 727,90 m - montaż hydrantów przeciwpożarowych naziemnych DN 80 - 14 szt. - montaż zasuw sieciowych DN 100 - 18 szt. - wykonanie przewiertów pod droga powiatowa, dla rur śr. 110 mm - 4 szt. Zakres robót dla przyłączy wodociągowych: - montaż przyłączy wodociągowych z rur PE 80, śr. 40 x 3,7 mm; SDR 11 - 1729,70 m - montaż przyłączy wodociągowych z rur PE 80, śr. 50 x 4,6 mm; SDR 11 - 54,70 m - montaż nawiertek połączeniowych jednostronnych 110/1 1/2 - 48 szt. - montaż nawiertek połączeniowych jednostronnych 110/2 - 3 szt. - montaż nawiertek połączeniowych jednostronnych 90/ 1 1/2 - 23 szt. - montaż zestawów wodomierzowych z wodomierzem JS 2,5 (DN20) - 77 kpl. - wykonanie przewiertów pod drogą powiatową dla rur śr. 50 mm - 3 szt. - ułożenie rur osłonowych z PE śr. 63 mm - 81,00 m - montaż studzienki wodomierzowej -1 kpl. Długość sieci wodociągowej PE śr. 110 mm wynosi 1570,8 m Długość sieci wodociągowej PE śr. 90 mm wynosi 727,9 m Całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi 2.298,70 m Długość przyłączy wodociągowych z rur PE o śr. 40 mm wynosi 1729,7 m Długość przyłączy wodociągowych z rur PE o śr. 50 mm wynosi 54,7 . Ilość przyłączy wodociągowych wynosi 77 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają, obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym tj. udokumentowanie wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, udokumentowanie posiadanego sprzętu. c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej, z zakresie dróg. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełniania warunków odbędzie się poprzez analizą i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o którym mowa w punkcie III.2) lit. a muszą.być: a) oświadczenia zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają, wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczchiika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające.odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2) lit. b muszą.być: a) wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) robót w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w lym okresie, o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, b) dokumenty od zamawiających, dla których wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach zbliżone przedmiotowo do mniejszego zamówienie potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. c) wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2) lit. c muszą być: a) dokument potwierdzający uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności kierownika budowy do tej izby. 4) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2) lit. d muszą być: a) Informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy. b) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Konopnica, pok. nr 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.