eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego wraz z usługą monitoringu elektronicznego systemów alarmowych w obiektach Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i Biurach Powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Szczecin: Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego wraz z usługą monitoringu elektronicznego systemów alarmowych w obiektach Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i Biurach Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 363503 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, faks 091 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego wraz z usługą monitoringu elektronicznego systemów alarmowych w obiektach Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i Biurach Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej będącej w eksploatacji Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz świadczenia usługi monitoringu elektronicznego systemów alarmowych Zamawiającego znajdujących się w lokalizacjach Oddziału Regionalnego i podległych Biurach Powiatowych. 2.Miejscem świadczenia usługi ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem dziennym jest nieruchomość zlokalizowana w Szczecinie przy ul. Szafera 10, natomiast świadczenie usługi monitoringu elektronicznego systemów alarmowych odbywać się będzie w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i w lokalizacjach 18 Biur Powiatowych wyszczególnionych w opisie dla zadania nr 2 pkt 5 SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - świadczenie usługi ochrony fizycznej wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej stanowiącej siedzibę Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w Szczecinie przy ul. Szafera 10 i obsługą portierni w budynku biurowym Zadanie nr 2 - świadczenie usługi monitoringu elektronicznego systemów alarmowych Zamawiającego znajdujących się w lokalizacjach Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i 18 Biurach Powiatowych na terenie województwa zachodniopomorskiego wyszczególnionych w opisie dla zadania nr 2 pkt 5 SIWZ. 4.Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zamówienia: ZADANIE NR 1 Świadczenie usługi ochrony fizycznej wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej i obsługą portierni w budynku biurowym 1.Nieruchomość zabudowana, położona w Szczecinie przy ul. Szafera 10, podlegająca świadczeniu ww usług w skład, której wchodzą: a)dwukondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 1910,43 m2, monitorowany elektronicznie w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem przez zastosowany system alarmowy z funkcją automatycznego informowania stacji monitoringu, b)wolnostojące zamknięte garaże - 7 stanowisk o łącznej powierzchni 145,46 m2, c)działka o powierzchni 3 469 m2. Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 16:15 do 8:15, natomiast w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy przez całą dobę. Wykonawca w ramach realizacji stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego, zobowiązany jest do: a)otwierania bramy wjazdowej i furtki na posesję o godzinie 730 oraz ich zamykanie do godziny 2030, b)zapobiegania kradzieżom i niszczeniu mienia, c)zapobiegania wejściu osób nieuprawnionych na chroniony teren, d)ujęcia osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu oddania tych osób stosownym służbom, e)zawiadamiania osób wskazanych przez Zamawiającego o zaistniałych zagrożeniach i zdarzeniach, f)zawiadamiania organów Policji lub innych właściwych służb o wszelkich zdarzeniach powodujących lub mogących powodować zagrożenie chronionego mienia lub osób, g)przyjmowania i wydawania osobom upoważnionym kluczy od pomieszczeń biurowych oraz ich przechowywania zgodnie z ustalonymi między Stronami zasadami, h)prowadzenia ewidencji osób wchodzących i wychodzących po godzinach pracy do i z budynku biurowego Zamawiającego w Rejestrze osób wchodzących i wychodzących, i)podejmowania wszelkich czynności i użycia wszelkich środków zmierzających do zapobieżenia przestępstwom, których następstwem byłyby straty w mieniu Zamawiającego, a także do przeciwdziałania powstaniu lub zwiększeniu szkód wynikających ze zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu Zamawiającego, zarówno przed przybyciem odpowiednich służb, jak i później, j)ewidencjonowania czasu i sposobu wykonywania ochrony poprzez prowadzenie Książki zdarzeń w obiekcie ARiMR, wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego, w której odnotowane będą wszelkie zdarzenia mające wpływ na stan bezpieczeństwa obiektu, k)ścisłej współpracy z upoważnionymi osobami Zamawiającego oraz z podmiotem świadczącym na rzecz Zamawiającego usługę monitorowania obiektu Zamawiającego w celu właściwego wykonywania umowy, l)zapewnienia interwencji patrolu Wykonawcy w ciągu 10 minut od chwili powzięcia informacji o sytuacji wymagającej reagowania (wzbudzenie alarmu, wezwanie patrolu). 3. Obsługa portierni i dozór dzienny w budynku biurowym Zamawiającego polegającej na kontroli przepływu materiałowego i osobowego oraz odpowiednim reagowaniu na sytuacje zagrożenia w obiekcie usługa niniejsza będzie wykonywana przez jedną osobę w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 16:30 Wykonawca w ramach realizacji obsługi portierni i dozoru dziennego w budynku biurowym Zamawiającego, zobowiązany jest do: a)obsługi portierni w dniach pracy Zamawiającego w godzinach od 730 do 1630, b)wyłączania systemu alarmowego w dniach pracy Zamawiającego o godzinie 730, c)wydawania kluczy upoważnionym pracownikom Zamawiającego, po dokonaniu stosownego wpisu w prowadzonej Ewidencji wydawanych kluczy, d)odbierania kluczy od pracowników Zamawiającego wychodzących z obiektu oraz odnotowywanie tego faktu w Ewidencji wydawanych kluczy, e)telefonicznego informowania pracowników komórek organizacyjnych Zamawiającego o gościach czekających przy portierni na wejście do tych komórek organizacyjnych, f)prowadzenia Rejestru osób wchodzących i wychodzących do i z obiektu g)prowadzenia Książki zdarzeń w obiekcie Zamawiającego wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego i dokonywania w niej wpisów w przypadku wystąpienia zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu Zamawiającego, h)informowania interesantów o konieczności wpisania się do Rejestru osób wchodzących i wychodzących i nadzór nad dokonywaniem wpisów przez osoby wchodzące i wychodzące, i)wydawania identyfikatorów osobom udającym się do stref administracyjnych, w których nie ma masowej obsługi interesantów, po wpisaniu się przez nie do Rejestru osób wchodzących i wychodzących oraz odbierania ich od osób wychodzących z budynku biurowego Zamawiającego, j)informowania gości o obowiązku umieszczania identyfikatora na zewnątrz odzieży, w miejscu widocznym, k)informowaniu pracowników Kancelarii Biura Oddziału Regionalnego Zamawiającego o każdorazowym zamiarze opuszczenia miejsca wykonywania pracy, l)reagowania na sytuacje zagrażające bezpieczeństwu osób i mienia, m)kontrolowania przepływu materiałowego, paczek gabarytowych wnoszonych i wynoszonych z obiektu Zamawiającego, n)zapewnienie interwencji patrolu Wykonawcy w ciągu 10 minut od chwili wezwania pomocy, o)informowania Zamawiającego o okolicznościach i faktach wpływających lub mogących wpłynąć na bezpieczeństwo osób i mienia w obiekcie Zamawiającego. 4.W ramach realizacji zamówienia w zakresie zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) i przedłożenia Zamawiającemu uwierzytelnionej kopii przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 A do niniejszej SIWZ. ZADANIE NR 2 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego następujących usług: a.stałego monitoringu elektronicznego systemów alarmowych Zamawiającego, znajdujących się lokalizacjach wyszczególnionych w pkt 5 dla zadania nr 2, w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem, na podstawie sygnałów transmitowane przez zastosowane systemy alarmowe, b. gromadzenia danych dotyczących zdarzeń zarejestrowanych przez urządzenia systemów alarmowych, c. zapewnienia działań grup interwencyjnych w sytuacji otrzymania zgłoszenia z systemu alarmowego, d.dokonywanie okresowych przeglądów użytkowanych systemów alarmowych pod względem poprawności ich działania i zgłaszanie usterek Zamawiającemu. 2.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia w zakresie zadania nr 2 zobowiązany jest do: 1)radiowego i telefonicznego monitorowania obiektów, 2)zapobiegania włamaniom do obiektów oraz kradzieżom i niszczeniu mienia znajdującego się na terenie objętym ochroną, 3)zapobiegania wejściu do monitorowanych obiektów przez osoby nieuprawnione, 4)kontrolowania czasu załączeń i wyłączeń systemów alarmowo-pożarowych w monitorowanych obiektach, 5)sprawdzania stanu linii transmisyjnych, wykorzystywanych do monitorowania i wykrywania ich uszkodzeń, 6)sprawdzania sytuacji w obiektach po wywołanym alarmie: a)w czasie godzin pracy Zamawiającego - telefonicznie przez dyspozytora Wykonawcy, b)po godzinach pracy Zamawiającego - przez interwencję patrolu, 7)reagowania załóg interwencyjnych maksymalnie w ciągu 10 minut, w sytuacji wykrycia przez zainstalowany system stanu zagrożenia, 8)zawiadomienia Policji lub innych właściwych służb o wszelkich zdarzeniach powodujących lub mogących powodować zagrożenie dla monitorowanego mienia lub osób znajdujących się w monitorowanych obiektach, 9)zawiadomienia Zamawiającego lub wskazanej przez niego osoby o zaistniałych zdarzeniach stwarzających zagrożenie dla mienia Zamawiającego i osób znajdujących się w monitorowanych obiektach, 10)zabezpieczenia lokalu w okresie od przybycia załogi interwencyjnej na miejsce zdarzenia, do przybycia Zamawiającego lub upoważnionej przez niego osoby, 11)jeśli jest to możliwe, ujęcia osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu oddania tych osób stosownym służbom, 12)podejmowania wszelkich czynności i użycia wszelkich środków zmierzających do zapobieżenia przestępstwom, których następstwem byłyby straty w mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałania powstaniu lub zwiększeniu szkód wynikających z ewentualnych zaistniałych zdarzeń, 13)ścisłej współpracy z upoważnionymi osobami Zamawiającego w celu właściwego wykonywania przedmiotu umowy, 14)zapewnienia toru transmisji pomiędzy systemami alarmowymi, a stacjami monitorującymi. Wykonawca zapewnia łączność, przy czym centralki w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym muszą zostać wyposażone w nadajniki sygnału. Koszt oferowanej usługi monitoringu powinien zawierać opłaty telekomunikacyjne. W przypadku korzystania z łączności GSM karty SIM muszą być aktywowane na Wykonawcę. 3.W ramach realizacji zamówienia w zakresie zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie również do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności działalności, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) i przedłożenia Zamawiającemu uwierzytelnionej kopii przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji Biur Powiatowych w takim przypadku postanowienia zawarte w projekcie umowy - załącznik nr 3 B do SIWZ nie ulegną zmianie. 5.Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 B do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Kwota i termin wniesienia wadium. a) zadanie nr 1 - oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100) Zadnie nr 2 - oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100) b) wadium musi obejmować termin związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom, c) termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert tj. dnia 22.12.2008 o godz.11.30 wyznaczonym na składanie ofert. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składnia ofert wadium znalazło się na koncie Zamawiającego, d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2.Formy i miejsce wnoszenia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 2) Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ S.A. O Szczecin nr 69 2030 0045 1110 0000 0054 8950, z dopiskiem na przelewie Wadium -usługa ochrony i monitoringu część ... zamówienia. Kopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 3) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 1 lit. b-d, musi być wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 50 (I piętro) lub dołączyć w odrębnej kopercie do oferty, do terminu składania ofert tj. do dnia 22.12.2008r. do godz. 11.30. Kopia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, winna być złożona w ofercie składanej przez Wykonawcę. Wykonawca dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w siedzibie Zamawiającego. 4)Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Zwrot wadium. 1) Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwrócone z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, z zastrzeżeniem okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a ustawy -Prawo zamówień publicznych, mówiących o zatrzymaniu wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali lub wykonują w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia: dla zadania nr 1 - o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, polegającej na usłudze ochrony fizycznej , w obiekcie chronionym o powierzchni (jednego obiektu) nie mniejszej 1900 m2 dla zadania nr 2 - o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda, polegającej na usłudze monitoringu systemów alarmowych z zapewnieniem interwencji fizycznej w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. Wykonawcy składający ofertę na całość przedmiotu zamówienia muszą wykazać się doświadczeniem do wykonywania zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 łącznie. 3.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta składana na każdą część zamówienia musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) b)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo Zamówień publicznych, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych bądź wykonywanych z należytą starannością usług (wg załącznika nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z tego co najmniej dwie usługi: dla zadania nr 1 - o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, polegającej na usłudze ochrony fizycznej, w obiekcie chronionym o powierzchni (jednego obiektu) nie mniejszej 1900 m2 z podaniem przedmiotu zamówienia, powierzchni obiektu chronionego, wartości zamówienia, daty i miejsca wykonywania usługi. dla zadania nr 2 - o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda polegające na usłudze monitoringu systemów alarmowych z zapewnieniem interwencji fizycznej w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, daty i miejsca wykonywania usługi. Wykonawcy składający ofertę na całość przedmiotu zamówienia muszą wykazać się doświadczeniem w zakresie wykonania zamówień określonych dla zadań nr 1 i nr 2 łącznie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit (c), (d), (e) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin w pokoju nr 2 w Kancelarii..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony fizycznej wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej stanowiącej siedzibę Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w Szczecinie przy ul. Szafera 10 i obsługą portierni w budynku biurowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi ochrony fizycznej wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej stanowiącej siedzibę Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w Szczecinie przy ul. Szafera 10 i obsługą portierni w budynku biurowym. 1.Nieruchomość zabudowana, położona w Szczecinie przy ul. Szafera 10, podlegająca świadczeniu ww usług w skład, której wchodzą: a)dwukondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 1910,43 m2, monitorowany elektronicznie w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem przez zastosowany system alarmowy z funkcją automatycznego informowania stacji monitoringu, b)wolnostojące zamknięte garaże - 7 stanowisk o łącznej powierzchni 145,46 m2, c)działka o powierzchni 3 469 m2. Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 16:15 do 8:15, natomiast w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy przez całą dobę. Obsługa portierni i dozór dzienny w budynku biurowym Zamawiającego polegającej na kontroli przepływu materiałowego i osobowego oraz odpowiednim reagowaniu na sytuacje zagrożenia w obiekcie, usługa niniejsza będzie wykonywana przez jedną osobę w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 16:30. Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zdania nr 1 zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 A do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi monitoringu elektronicznego systemów alarmowych Zamawiającego znajdujących się w lokalizacjach Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i 18 Biurach Powiatowych na terenie województwa zachodniopomorskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego następujących usług: a.stałego monitoringu elektronicznego systemów alarmowych Zamawiającego, znajdujących się w lokalizacjach wyszczególnionych w pkt 5 SIWZ dla zadania nr 2 , w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem, na podstawie sygnałów transmitowane przez zastosowane systemy alarmowe, b.gromadzenia danych dotyczących zdarzeń zarejestrowanych przez urządzenia systemów alarmowych, c.zapewnienia działań grup interwencyjnych w sytuacji otrzymania zgłoszenia z systemu alarmowego, d.dokonywanie okresowych przeglądów użytkowanych systemów alarmowych pod względem poprawności ich działania i zgłaszanie usterek Zamawiającemu. Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 B do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.