To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 363465 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Warszawa: Wymiana instalacji sygnalizacji pożarowej w Przedszkolu nr 194, ul. Walerego Sławka 7, w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327301-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny
01525966001220, ul.
Plac Czerwca 1976 roku nr 1
-,
02-495
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 60 00, faks
22 443 60 11, e-mail
imagdziarz@um.warszawa.pl,
ursus.zzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji sygnalizacji pożarowej w Przedszkolu nr 194, ul. Walerego Sławka 7, w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-XI-ZZP.271.30.WIR.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonania instalacji sygnalizacji pożarowej w Przedszkolu nr 194, ul. Walerego Sławka 7, 02-495 Warszawa, na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Symbol klasyfikacyjny wspólnego słownika zamówień (CPV): 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych. 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego. I. Opis ogólny przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z wykonaniem Alarmowej Sygnalizacji Pożaru. II. Zakres planowanych działań obejmuje swoim zakresem (w ujęciu generalnym): 1. ROBOTY BUDOWLANO - INSTALACYJNE: a) opracowanie planu bioz, b) odpowiedzialność wykonawcy za dostarczone i zabudowane materiały, c) prowadzenie robót budowlanych (przebijanie otworów w ścianach i stropach, montaż przepustów rurowych, zaprawianie bruzd), d) montaż listew i puszek elektroinstalacyjnych na ścianach i stropach, e) montaż wyposażenia specjalistycznego (centrali ppoż. gniazd i czujek temperatury i dymu, drukarki systemowej, urządzenia transmisji alarmu, modułu sygnalizatorów, ręcznych ostrzegaczy pożaru, manipulatorów, zespołów sterujących i przekaźników pośredniczących), f) montaż zasilania podstawowego i awaryjnego w tym baterii akumulatorów, g) układanie przewodów kabelkowych w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych, h) podłączenie wykonanych instalacji do istniejącego systemu central oddymiania, i) sprawdzenie i zaprogramowanie linii dozorowych, przeprowadzenie testów oraz uruchomienie wykonanego systemu ppoż., j) wykonanie niezbędnych pomiarów powykonawczych instalacji wraz z protokółami, k) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej atesty i certyfikaty zabudowanych materiałów i urządzeń. 2. Określone wynagrodzenie ryczałtowe zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym wynikające ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, jak również nie ujęte w ww. dokumentach, a niezbędne do wykonania umowy, jak np. wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, koszty zagospodarowania miejsca budowy, koszty wykonania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, itp. 3. KLAUZULE SPOŁECZNE wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na robotach instalacyjnych. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w pkt. 4 S.I.W.Z. 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 4) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 1), wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, zgodę dla zamawiającego na dostęp do danych osobowych tych pracowników w celu prawidłowej realizacji umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45312100-8
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45700000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56890.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 69974.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.