eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Konkurs na opracowanie koncepcji promocji Projektu oraz manualu Projektu Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej małopolsko-preszowskiego pogranicza



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Nowy Sącz: Konkurs na opracowanie koncepcji promocji Projektu oraz manualu Projektu Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej małopolsko-preszowskiego pogranicza
Numer ogłoszenia: 363304 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Kultury "Sokół" w Nowym Sączu, ul. Długosza 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4482610, faks 18 4482611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury Województwa Małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konkurs na opracowanie koncepcji promocji Projektu oraz manualu Projektu Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej małopolsko-preszowskiego pogranicza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zlecenie opracowania następujących prac graficznych: 1) logotypu dla Projektu Karpacka Mapa Przygody 2) podstawowej księgi znaków dla Projektu Karpacka Mapa Przygody zawierającej: - logotyp w trzech wersjach językowych (polskiej, słowackiej, angielskiej) - kolorystykę loga - konstrukcję loga - wielkość loga - wersje kolorystyczne loga - zasady stosowania loga - zasady stosowania loga ze znakami unijnymi - zasady stosowania logotypów partnerów - typografię - papier firmowy - reklamę prasową 3) konsultacje graficzne dotyczące interfejsu (kolorystyki oraz typografii) portalu Projektu Karpacka Mapa Przygody zrealizowane do 30 października 2011 r. 4) ikonografię na mapy Google - zestaw 40 ikonek 2D 5) ikonografię 3D pod poszczególne szlaki opisywane przez ekspertów do wykorzystanie na portalu Karpacka Mapa Przygody - zestaw 10 ikonek 3D.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej małopolsko - preszowskiego pogranicza, nr WTSL.02.01.00-12-057/08.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dźwignia Handlu Sp. z .o.o., ul. Mieszczańska 13/27, 30-313 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    I. Uzasadnienie faktyczne: W wyniku rozstrzygnięcia konkursu pn.: Konkurs na opracowanie koncepcji promocji Projektu oraz manualu Projektu Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej małopolsko-preszowskiego pogranicza oraz zgodnie z warunkami konkursu, w celu przyznania nagrody, Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej reki. Przedmiotem powyższego zamówienia, a zarazem przedmiotem nagrody w ww konkursie, jest zlecenie opracowania następujących prac graficznych: 1) logotypu dla Projektu Karpacka Mapa Przygody 2) podstawowej księgi znaków dla Projektu Karpacka Mapa Przygody zawierającej: - logotyp w trzech wersjach językowych (polskiej, słowackiej, angielskiej) - kolorystykę loga - konstrukcję loga - wielkość loga - wersje kolorystyczne loga - zasady stosowania loga - zasady stosowania loga ze znakami unijnymi - zasady stosowania logotypów partnerów - typografię - papier firmowy - reklamę prasową 3) konsultacje graficzne dotyczące interfejsu (kolorystyki oraz typografii) portalu Projektu Karpacka Mapa Przygody zrealizowane do 30 października 2011 r. 4) ikonografię na mapy Google - zestaw 40 ikonek 2D 5) ikonografię 3D pod poszczególne szlaki opisywane przez ekspertów do wykorzystanie na portalu Karpacka Mapa Przygody - zestaw 10 ikonek 3D II. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli: 2) przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art. 110, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej Uzasadnienie przesłanek do udzielenia zamówienia z wolnej ręki (art. 67 ust 1 pkt 2)): 1) Zamawiający, działając na podstawię art. 110 i n. ustawy Prawo zamówień publicznych, przeprowadził Konkurs na opracowanie koncepcji promocji Projektu oraz manualu Projektu Karpacka Mapa Przygody - wspólna promocja atrakcyjności turystycznej, przyrodniczej i kulturowej małopolsko-preszowskiego pogranicza, który został ogłoszony w dniu 15.06.2011 roku pod nr 159300 - 2011, a rozstrzygnięty w dniu 22.07.2011 poprzez zamieszczenie ogłoszenia o wynikach konkursu pod nr 212132 - 2011. 2) Zgodnie z Regulaminem konkursu, nagrodą w ww konkursie dla autora zwycięskiej pracy konkursowej dla Części II konkursu - opracowanie manualu projektu Karpacka Mapa Przygody, było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia jest szczegółowe opracowanie pracy konkursowej tj. uszczegółowienie manualu projektu, szczegółowe opracowanie projektów graficznych materiałów promocyjnych określonych w punkcie 3 Regulaminu w sprawie przedmiotowego konkursu - tak jak to wskazano w pkt I powyżej. 3) W wyniku przeprowadzonego konkursu Zamawiający, w ramach wyżej wymienionej Części II konkursu, wybrał pracę konkursową Uczestnika konkursu - Dźwignia Handlu Sp. z .o.o., z którym po przeprowadzonych negocjacjach zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego w dniu 20 października 2011 roku. Tym samym zostały spełnione przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 2), pozwalające na udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 66 i nast. Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.