eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › aktualizacja, wydruk i dostawa serii map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-03

Poznań: aktualizacja, wydruk i dostawa serii map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 363292 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349888 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego, Plac Wolności 18, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 65 54 650, faks 61 65 54 652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja, wydruk i dostawa serii map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1. Aktualizację i zmiany w 13 publikacjach-mapach parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego (Zamawiający udostępni projekty 13 map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego w formacie CDR BEZ UDOSTĘPNIENIA czcionek wykorzystanych w tych projektach; projekty zamieszczono pod adresem http://www.zpkww.pl/zalaczniki/dka.232.54.2014_cdr.zip): - wymianę do 6 zdjęć do każdego tytułu mapy, zdjęcia zapewnia Zamawiający (łącznie do 78 zdjęć), - dodanie do 8 zdjęć do każdego tytułu mapy, przedstawiających wybrane gatunki roślin i zwierząt oraz wybrane siedliska występujące na terenie parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego, wybór zdjęć wymaga uzgodnienia z Zamawiającym, zdjęcia zapewnia Wykonawca (łącznie do 104 zdjęć), - zamianę wykorzystanych czcionek na czcionki, których licencja pozwala na ich bezpłatne użycie do celów niekomercyjnych i komercyjnych, - aktualizację, powtórną redakcję i skład tekstów zawartych na rewersie map, - projekt graficzny, opracowanie i skład treści dwóch modułów na rewersie map oraz tylnej strony okładki, - zmiany na mapach, przygotowane na podstawie materiałów własnych Wykonawcy (aktualizacja granic form ochrony przyrody, aktualizacja treści dotyczącej infrastruktury turystycznej, aktualizacja przebiegu i naniesienie nowych szlaków turystycznych, aktualizacja sieci drogowej i kolejowej). 2. Wydruk map: Parametry realizacji poligraficznej: - format B2 brutto (24 x 12 cm po złożeniu), - druk 4+4 kolor, - papier o gramaturze 90 g, silk, - nakład 2000 sztuk (dla każdego z 13 parków), a więc łączny nakład wynosi 13x2000=26 000 sztuk. 3. Dostawę map do siedziby Zamawiającego. 4. Przekazanie Zamawiającemu 13 ostatecznych projektów publikacji w formie elektronicznej według specyfikacji: a) plik w formacie Corel Draw X3 (plik otwarty, tekst nie zamienione na krzywe, wszystkie elementy kartograficzne map oraz ich legendy w formie wektorowej); b) plik w formacie JPG w rozdzielczości min. 300 DPI, paleta kolorów CMYK; c) plik w formacie JPG w rozdzielczości min. 300 DPI, paleta kolorów RGB; d) plik w formacie PDF przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI, tekst zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma; 5. Przekazanie Zamawiającemu wszystkich zdjęć dodanych do publikacji w rozdzielczości min. 300 DPI, paleta kolorów RGB wraz z przekazaniem prawa do nieograniczonego wykorzystania tych zdjęć do celów statutowych Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.23.00 - Usługi składania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO PILOT Sp. z o.o., ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31395,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31395,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31395,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.