Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Lublin: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Województwa Lubelskiego
Numer ogłoszenia: 36306 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, fax 081 4416635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Województwa Lubelskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1a do SIWZ w celu ustalenia wartości odszkodowania dla nieruchomości zajętych pod poszerzenia pasów drogowych - 7 operatów; 2) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1b do SIWZ w celu ich sprzedaży - 53 operatów (33 operaty bez inwentaryzacji uproszczonej i 20 operatów wraz z inwentaryzacją uproszczoną); 3) wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1c do SIWZ w celu ustalenia opłat za trwały zarząd ( 18 operatów) oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (7 operatów) (bez inwentaryzacji uproszczonej) - 25 operatów. B. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez osobę/osoby posiadającą/e uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu art. 174 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.), ubezpieczoną/e od odpowiedzialności cywilnoprawnej. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych narzędzi i materiałów (za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia 21 lutego 2005 r. do dnia 21 lutego 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług wykonania operatów szacunkowych nieruchomości odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i nazwy zleceniodawcy, z udokumentowanym potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana należycie; b) dysponują, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu art. 174 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej na zasadach uregulowanych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2112). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie wymienione w rozdz. III.2 ogłoszenia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy załącznik nr 3 do SIWZ [w formie oryginału]; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) [w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]; 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia 21 lutego 2005 r. do dnia 21 lutego 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług wykonania operatów szacunkowych nieruchomości odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i nazwy zleceniodawcy- załącznik nr 5 do SIWZ [w formie oryginału], z udokumentowanym potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana należycie [w formie oryginału albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]; 7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności [w formie oryginału]; 8) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia określone w art. 174 ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.) [w formie oryginału albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]; 9) Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na zasadach uregulowanych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2112) [w formie oryginału albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 - składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 109 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 109 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości przeznaczonych do wyceny w celu ustalenia wartości odszkodowania dla nieruchomości zajętych pod poszerzenia pasów drogowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości przeznaczonych do wyceny określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości w celu ich sprzedaży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 53 operatów (33 operaty bez inwentaryzacji uproszczonej i 20 operatów wraz z inwentaryzacją uproszczoną) szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1b do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat za trwały zarząd oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (bez inwentaryzacji uproszczonej).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości określonych w załączniku nr 1c do SIWZ w celu ustalenia opłat za trwały zarząd ( 18 operatów) oraz na potrzeby ubezpieczenia nieruchomości (7 operatów) (bez inwentaryzacji uproszczonej).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji rajdu rowerowego "Lubelskie rowerowe z KSOW-em" oraz spływu kajakowego "Kajakiem po Wieprzu" z podziałem na części.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 807
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
- Wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów"
- "Wykonanie operatów szacunkowych"
- "Wyłonienie Agencji Pośrednictwa Nieruchomości do sprzedaży działek w Gminie Wińsko celem promowania ofert Zamawiającego i pozyskiwania klientów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.