eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › adaptacja budynku powojskowego przy ul. Koszarowej 17 dla potrzeb Akademii sztuk Pięknych w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36299

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: adaptacja budynku powojskowego przy ul. Koszarowej 17 dla potrzeb Akademii sztuk Pięknych w Katowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, do kontaktów: Herszlikowicz Iwona, ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, fax 032 2516989, e-mail: asp@aspkat.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.aspkat.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, mgr Iwona Herszlikowicz, ul. Dabrówki 9, 40-081 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 350 50 61, fax (032) 350 50 61, e-mail: iwonah@aspkat.edu.pl, www.aspkat.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, mgr Iwona Herszlikowicz, ul. Dąbrówki 9, 40-081 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 350 50 61, fax (032) 350 50 61, e-mail: iwonah@aspkat.edu.pl, www.aspkat.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku powojskowego przy ul. Koszarowej 17 dla potrzeb Akademii sztuk Pięknych w Katowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek przy ul. Koszarowej 17 w Katowicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane będą obejmować adaptację drugiej części budynku powojskowego przy ul. Koszarowej 17 w Katowicach. W zakres prac adaptacyjnych wchodzić będzie: piwnice, III piętro i poddasze całego budynku parter, I piętro, II piętro ½ części budynku dach części budynku Powierzchnia adaptowanej części budynku wynosi 3650 m2, remont dachu wykonanego z dachówki na powierzchni 870 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie/Zobowiązanie Wykonawcy do udzielenia Zamawiającemu na wykonane prace i zamontowane urządzenia i materiały gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy. Oświadczenie/Zobowiązanie Wykonawcy do ubezpieczenia placu budowy na druku lub wg stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia; Oświadczenie/Zobowiązanie Wykonawcy do kontynuacji na czas realizacji przedmiotu zamówienia i na okres udzielonej Zamawiającemu rękojmi zawartej umowy ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej albo w przypadku podmiotów występujących wspólnie zobowiązanie się do zawarcia takiej umowy przez konsorcjum na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 7 do ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlane będą obejmować adaptację drugiej części budynku powojskowego. W zakres prac adaptacyjnych wchodzić będzie: piwnice, III piętro i poddasze całego budynku parter, I piętro, II piętro ½ części budynku dach części budynku Powierzchnia adaptowanej części budynku wynosi 3650 m2, remont dachu wykonanego z dachówki na powierzchni 870 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zaproszeni do składania ofert Wykonawcy będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 120 000,00PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie prawa do występowania w obrocie prawnym Brak zaległości w opłacaniu podatków lub posiadanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego Brak zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, lub zdrowotne lub posiadanie zgody na zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Wykonawca będący podmiotem zbiorowym nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt. 9 tj. nie orzeczono wobec Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym zakazu ubiegania się o zamówienia Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże się należycie zrealizowanymi w ostatnich pięciu latach inwestycjami remontem, adaptacją lub wzniesieniem budynku odpowiadającymi swoim rodzajem inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym co najmniej realizacją dwóch robót budowlanych, w budynkach sklasyfikowanych w klasie 1211, 1212, 1220, 1261, 1262, 1263, 1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) każdy o powierzchni użytkowej co najmniej 2 000m2 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: a/posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł b/ Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę ubezpieczenia 1 000 000,00 zł; Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przeciętnie w roku co najmniej 25 osób oraz zatrudnia na dzień 30 czerwca 2006r co najmniej 25 osób, a ponadto b) na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym musi dysponować osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; Dla osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami wym. powyżej Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby architektów lub inżynierów oraz posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu Posiadanie przez Wykonawcę potencjału technicznego do wykonania zamówienia: w tym co najmniej dysponowanie sprzętem, urządzeniami i środkami transportu wymienionymi w załączniku nr 4 do ogłoszenia Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że spełnia on warunki uprawniające do udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy i niepodległa wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane prace oraz dostarczone i użyte do wykonania zamówienia materiały i urządzenia na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego Zobowiązanie ubezpieczenia placu budowy na czas prowadzonych robót budowlanych od nieszczęśliwych wypadków i działania siły wyższej Złożenie zobowiązanie do kontynuacji na czas realizacji przedmiotu zamówienia i na okres udzielonej Zamawiającemu rękojmi posiadanej umowy ubezpieczeniowej lub w przypadku podmiotów występujących wspólnie zobowiązanie się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako konsorcjum na czas realizacji przedmiotu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymienionych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie \spełnia / nie spełnia\, za wyjątkiem warunków opisanych niżej, które będą oceniane w następujący sposób Wykonawca za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia otrzymuje: 20 pkt. Za każde kolejne ponad określone w warunku wykonane i udokumentowane zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Wykonawca otrzymuje 10 pkt. z tym, że maksymalnie może otrzymać nie więcej niż 100 punktów za posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca otrzymuje: 20 pkt. Za każde kolejne 500 000,00 PLN ubezpieczenia OC Wykonawca otrzymuje 10 pkt. z tym, że maksymalnie może otrzymać nie więcej niż 100 punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego do udziału w postępowaniu Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosku dopuszczającego do udziału w postępowaniu Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosku dopuszczającego do udziału w postępowaniu. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego do udziału w postępowaniu dla każdej z osób wymienionych w art.24 ust.1 pkt 4-8 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przepisem art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego do udziału w postępowaniu Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Za zrealizowane w ostatnich pięciu latach inwestycji odpowiadających swoim rodzajem inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający będzie uważał roboty remontowe, adaptacyjne lub wzniesienie nowego obiektu sklasyfikowanego w klasach 1211, 1212, 1220, 1261, 1262, 1263, 1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) wraz z instalacjami wewnętrznymi np. co, wod-kan., elektryczną, wentylacyjną Wykaz ma zawierać nazwę zadania, zakres zrealizowanych prac, powierzchnię użytkową zrealizowanych inwestycji, wartość brutto zadania, datę jej wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. Wykaz powinien zostać dołączony do wniosku na druku lub wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do wniosku wraz z posiadanymi referencjami i lub opiniami protokołami odbioru dla prac ujętych w warunku dokumenty potwierdzające należyte wykonanie inwestycji wymagane są bezwzględnie Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek bankowy określającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy minimum na 1 000 000,00 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego do udziału w postępowaniu Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 1 000 000,00 zł; Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z okresu ostatnich 3 lat oraz o osobach przewidzianych do realizacji Zamówienia, ich kwalifikacjach, doświadczeniu, uprawnieniach a dla osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi w wymienionych w warunku specjalnościach dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia, przynależność do izby architektów lub inżynierów oraz że, posiadają obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu.Na załączniku lub wg załącznika nr 3 do ogłoszenia o wszczęciu postępowania; Informacja o posiadanym potencjale technicznym na druku lub wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia Podpisane przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy, wg załącznika nr 2 do ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja realizowana będzie w ramach działania Priorytetu 3 \Rozwój lokalny\, Programu Operacyjnego 3.3 \Zdegradowane obszary miejskie, poprzemysłowe i powojskowe\ Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.