Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-12
Bielsko-Biała: Dostawa wraz z finansowaniem w ramach leasingu operacyjnego nowej miniładowarki wraz z kabiną ogrzewaną i wyposażeniem dodatkowym będącej nośnikiem osprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, zgodnie z warunkami przedstawionymi w SIWZ.
Numer ogłoszenia: 362853 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała , al. Armii Krajowej 132, 43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 814 26 53, faks 0-33 814 55 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - 100% udziału Gmina B-B.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z finansowaniem w ramach leasingu operacyjnego nowej miniładowarki wraz z kabiną ogrzewaną i wyposażeniem dodatkowym będącej nośnikiem osprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, zgodnie z warunkami przedstawionymi w SIWZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz finansowaniem w ramach leasingu operacyjnego nowej miniładowarki, która obsługiwałaby osprzęt będący w posiadaniu zamawiającego, a mianowicie : - glebogryzarka - łyżka ładowarki - pług do odśnieżania W/w osprzęt stanowił wyposażenie miniładowarki BOBCAT 763H będącej w posiadaniu zamawiającego. Ponadto miniładowarka powinna spełniać n/w parametry techniczne : - rok produkcji 2008 / nowy / - silnik : Diesel - pojemność silnika ok. 2000 ccm - moc silnika min. 34 KW - dopuszczalna masa całkowita max. 2850 kg - wydajność pompy hydraulicznej do napędu osprzętu min. 100 l/min - możliwość sterowania z kabiny dodatkowym osprzętem roboczym (np. frezarka do pni) - wysokość podnoszenia do sworznia łyżki min 3000 mm - układ samo poziomowania łyżki przy podnoszeniu - sterowanie jazdą dźwigniami - ręczne - sterowanie ramieniem ładowarki pedałami - nożne - gwarancja na maszynę min 36 miesięcy minimalne wyposażenie : - kabina ogrzewana spełniająca normy bezpieczeństwa ROPS/FOPS - komputer pokładowy monitorujący pracę maszyny - system bezpieczeństwa zapobiegający pracy maszyny bez operatora - podpory tylne dodatkowy osprzęt : - łyżka 4 w 1 szerokości max. 1740 mm - koparka podsiębierna o głębokości kopania min 2900 mm - sterowana z kabiny operatora Oferent zapewnia przeszkolenie pracowników w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. Warunki finansowania. a). Zakup przedmiotu zamówienia tj. miniładowarki wraz z osprzętem dodatkowym będzie finansowany przez firmę leasingową zwaną Finansującym. b). Płatność Dostawcy za przedmiot zamówienia nastąpi przez Finansującego na podstawie umowy pomiędzy Dostawcą i Finansującym po dokonaniu jego odbioru i podpisaniu stosownych dokumentów przez Zamawiającego. c). Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez Konsorcjum składające się z Dostawcy i Finansującego. d). Okres leasingu operacyjnego - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu. e). Opłata wstępna w wysokości 30 % ceny netto przedmiotu leasingu plus ewentualna opłata początkowa (manipulacyjna). f). Wartość końcowa przedmiotu leasingu - 1% ceny netto przedmiotu leasingu. g). Spłata rat leasingowych będzie się odbywać w okresach miesięcznych w dzień roboczy, w równych ratach leasingowych. Dniem roboczym jest dzień roboczy rynku międzybankowego w Warszawie h). Oprocentowanie leasingu liczone jest wg stałej stopy procentowej i). Zamawiający dokona ubezpieczenia przedmiotu leasingu na rzecz Dostawcy i będzie ponosił koszty tego ubezpieczenia w całym okresie trwania umowy leasingu, niezależnie od płaconych rat leasingowych.. j). Po zakończeniu trwania umowy leasingowej, z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej. k). Zamawiający udostępni Dostawcy, na jego pisemny wniosek, kopie bilansów oraz rachunków zysków i strat za lata: 2006, 2007, bieżące oraz: wyciąg z KRS, REGON i NIP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 42.42.00.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Dodatkowe informacje: - Oferta winna spełnić wszystkie wymogi SIWZ. - Zamawiający nie przewiduje spotkania z oferentami. - Zamawiający nie przewiduje przedpłat względnie zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej oraz ofert częściowych. - Umowa zostanie zawarta z oferentem, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru określone wyłącznie w niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniem - 1 egz., - załącznik nr 1 b) Oświadczenie o spełnieniu przez Dostawcę warunków określonych w art. 22. Wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. (W przypadku konsorcjum oświadczenie ma złożyć każdy członek konsorcjum) - 1 egz. - załącznik nr 2 c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zezwalające na prowadzenie działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. d) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, każdy z podmiotów występujących w umowie konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punktach b i c oraz podpisać formularz ofertowy - załącznik nr 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 10
- 3 - Warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen.ig.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zieleń Miejska Spółka z o.o./sekretariat/
43-316 Bielsko - Biała
Aleja Armii Krajowej 132
w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Zieleń Miejska Spółka z o.o. / sekretariat / 43-316 Bielsko - Biała Aleja Armii Krajowej 132.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.